Vaikea Tilanne

Anonyymi-ap

Olen saanut nyt aika hyvän käsityksen siitä, että vanhempani, kuka on lääkäri, on mustamaalannut minua kollegoilleen koko elämäni. Hän on tehnyt kaikista ongelmistami huumeisiin liittyvän asian. En ole eläessäni käyttänyt huumeita. Mitään näyttöä ei myöskään ole sen kautta ikinä ollut. Ainakin yhden huumetestin olen tästä syystä elämässäni tehnyt, mikä oli tietysti negatiivinen, koska en ole ikinä käyttänyt huumeita.

Esimerkkejä:
En päässyt armeijaan, koska olen narkkari.

Mielenterveyshoitojani on lykätty tai kielletty, koska ne johtuvat huumeista. Olin hoidossa traumaattisen lapsuuteni aiheuttamien tuhojen takia.

Sukulaiseni huusi minulle, kuinka hän on nähnyt, että olen aineissa. Olin silloin vain peloissani kotona tapahtuvan henkisen pahoinpitelyn takia.

Psykiatrini väitti minua narkkariksi ja kun pyysin näyttöä tästä, hän kieltäytyi antamasta sitä.

Hoitaja melkein kieltäytyi hoitamasta minua, koska hän luuli hihani aiheuttaman painauman olevan merkki jostain muusta, luultavasti huumeista.

Menin joskus lääkäriin nyrjhtäneen nilkan takia. Hoitaja ei tajunnut, että lääkäri oli jo ottanut minut huoneeseensa. Viereisessä huoneessa hoitaja kysyi lääkäriltä, että "Onko tämä se joku lääkärin poika?" Lääkäri äkkiä vastasi, että ei. Huoneessa oli täysin hiljaista sen jälkeen. Hoitaja poistui huoneesta.

Olen kyllästynyt tähän leimaan. Olen niin väsynyt olemaan Suomessa koko tämän systeemin takia. Olen kuitenkin eläkkeellä traumojeni takia, joten en pääse ikinä pakoon tätä vanhempaqni, kuka näin jopa minulle kertoi kun olin lapsi.

Mietin, että jos muutan nimeni, niin kuinka paljon se auttaisi? Näkevätkö lääkärit tietoni vanhalla nimelläni, tai saavatko he jostain piilotetusta tietopankista selville, että tämän henkilön asioita täytyy vaikeuttaa? Olisko asialle jotain muuta tehtävää?

Esimerkiksi nämä psykiatrilta tulleet syytökset on kirjattu täysin valheellisesti tietokantaan. Siellä lukee, että suutuin, kun minulta kysyttiin huumeiden käytöstä. Tosiasiassa suutuin, kun vihdoin neljännen kerran psykiatri sanoi, että "Meillä on ollut puhetta sinun huumeiden käytöstäsi." Mitään puhetta huumeista ei tietenkään ollut.

Olenko ikuisesti kirottu tällä helvetin leimalla, mikä jokaisella lääkärikäynnillä vaikeuttaa ja estää hoitojani? Olen niin väsynyt. Jos voisitte jotenkin auttaa, olisin kiitollinen.

2

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vääristelyä se on. Tätä tehdään myös Suomen turvakodeissa, valitettavasti. He ottavat naiselta raskaustestin joka on todellisuudessa huumetesti

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­N­y­­m­­f­­­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18032389G

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe