Vaikea Tilanne

Anonyymi-ap

Olen saanut nyt aika hyvän käsityksen siitä, että vanhempani, kuka on lääkäri, on mustamaalannut minua kollegoilleen koko elämäni. Hän on tehnyt kaikista ongelmistami huumeisiin liittyvän asian. En ole eläessäni käyttänyt huumeita. Mitään näyttöä ei myöskään ole sen kautta ikinä ollut. Ainakin yhden huumetestin olen tästä syystä elämässäni tehnyt, mikä oli tietysti negatiivinen, koska en ole ikinä käyttänyt huumeita.

Esimerkkejä:
En päässyt armeijaan, koska olen narkkari.

Mielenterveyshoitojani on lykätty tai kielletty, koska ne johtuvat huumeista. Olin hoidossa traumaattisen lapsuuteni aiheuttamien tuhojen takia.

Sukulaiseni huusi minulle, kuinka hän on nähnyt, että olen aineissa. Olin silloin vain peloissani kotona tapahtuvan henkisen pahoinpitelyn takia.

Psykiatrini väitti minua narkkariksi ja kun pyysin näyttöä tästä, hän kieltäytyi antamasta sitä.

Hoitaja melkein kieltäytyi hoitamasta minua, koska hän luuli hihani aiheuttaman painauman olevan merkki jostain muusta, luultavasti huumeista.

Menin joskus lääkäriin nyrjhtäneen nilkan takia. Hoitaja ei tajunnut, että lääkäri oli jo ottanut minut huoneeseensa. Viereisessä huoneessa hoitaja kysyi lääkäriltä, että "Onko tämä se joku lääkärin poika?" Lääkäri äkkiä vastasi, että ei. Huoneessa oli täysin hiljaista sen jälkeen. Hoitaja poistui huoneesta.

Olen kyllästynyt tähän leimaan. Olen niin väsynyt olemaan Suomessa koko tämän systeemin takia. Olen kuitenkin eläkkeellä traumojeni takia, joten en pääse ikinä pakoon tätä vanhempaqni, kuka näin jopa minulle kertoi kun olin lapsi.

Mietin, että jos muutan nimeni, niin kuinka paljon se auttaisi? Näkevätkö lääkärit tietoni vanhalla nimelläni, tai saavatko he jostain piilotetusta tietopankista selville, että tämän henkilön asioita täytyy vaikeuttaa? Olisko asialle jotain muuta tehtävää?

Esimerkiksi nämä psykiatrilta tulleet syytökset on kirjattu täysin valheellisesti tietokantaan. Siellä lukee, että suutuin, kun minulta kysyttiin huumeiden käytöstä. Tosiasiassa suutuin, kun vihdoin neljännen kerran psykiatri sanoi, että "Meillä on ollut puhetta sinun huumeiden käytöstäsi." Mitään puhetta huumeista ei tietenkään ollut.

Olenko ikuisesti kirottu tällä helvetin leimalla, mikä jokaisella lääkärikäynnillä vaikeuttaa ja estää hoitojani? Olen niin väsynyt. Jos voisitte jotenkin auttaa, olisin kiitollinen.

5

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vääristelyä se on. Tätä tehdään myös Suomen turvakodeissa, valitettavasti. He ottavat naiselta raskaustestin joka on todellisuudessa huumetesti

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­­N­y­­m­­f­­­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18032389G

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

kusessa oot kun lääkärit. on poliisia pahempia. voi keksiä sulle mitä vaan

• Anonyymi

Muuta toiselle paikkakunnalle, pääset noista peikkolapsista eroon.

• Anonyymi

Vaikka vaihtaisit nimeä ja paikkakuntaa, kunnalliset terveystiedot seuraavat sinua henkilötunnuksen mukana.

Yksityisellä puolelle voit kieltää kaikkien terveystietojesi jakamisen muualle. Samaa voit tietenkin yrittää kunnallisella puolella, mutta menestys ei ole taattua.

MUTTA... Voit pyytää henkilötunnuksesi muuttamista, jos se ehdottoman välttämätöntä. Muutos voi olla perusteltu, jos terveyteesi tai turvallisuuteesi kohdistuu ilmeinen ja pysyvä uhka tai jos joku muu kuin sinä on toistuvasti väärinkäyttänyt tunnusta. Henkilötunnus voidaan muuttaa myös sukupuolen vahvistamisen yhteydessä.

Uudella nimellä, paikkakunnalla ja henkilötunnuksella voisit saada uuden alun. Uuden hetun saaminen saattaa vaatia lievää valehtelua tai vanhan tunnuksen antamista rikollisten käsiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      63
      3903
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3030
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2961
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      2055
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1163
    6. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1156
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      28
      983
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      50
      951
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      944
    Aihe