Vaikea Tilanne

Anonyymi-ap

Olen saanut nyt aika hyvän käsityksen siitä, että vanhempani, kuka on lääkäri, on mustamaalannut minua kollegoilleen koko elämäni. Hän on tehnyt kaikista ongelmistami huumeisiin liittyvän asian. En ole eläessäni käyttänyt huumeita. Mitään näyttöä ei myöskään ole sen kautta ikinä ollut. Ainakin yhden huumetestin olen tästä syystä elämässäni tehnyt, mikä oli tietysti negatiivinen, koska en ole ikinä käyttänyt huumeita.

Esimerkkejä:
En päässyt armeijaan, koska olen narkkari.

Mielenterveyshoitojani on lykätty tai kielletty, koska ne johtuvat huumeista. Olin hoidossa traumaattisen lapsuuteni aiheuttamien tuhojen takia.

Sukulaiseni huusi minulle, kuinka hän on nähnyt, että olen aineissa. Olin silloin vain peloissani kotona tapahtuvan henkisen pahoinpitelyn takia.

Psykiatrini väitti minua narkkariksi ja kun pyysin näyttöä tästä, hän kieltäytyi antamasta sitä.

Hoitaja melkein kieltäytyi hoitamasta minua, koska hän luuli hihani aiheuttaman painauman olevan merkki jostain muusta, luultavasti huumeista.

Menin joskus lääkäriin nyrjhtäneen nilkan takia. Hoitaja ei tajunnut, että lääkäri oli jo ottanut minut huoneeseensa. Viereisessä huoneessa hoitaja kysyi lääkäriltä, että "Onko tämä se joku lääkärin poika?" Lääkäri äkkiä vastasi, että ei. Huoneessa oli täysin hiljaista sen jälkeen. Hoitaja poistui huoneesta.

Olen kyllästynyt tähän leimaan. Olen niin väsynyt olemaan Suomessa koko tämän systeemin takia. Olen kuitenkin eläkkeellä traumojeni takia, joten en pääse ikinä pakoon tätä vanhempaqni, kuka näin jopa minulle kertoi kun olin lapsi.

Mietin, että jos muutan nimeni, niin kuinka paljon se auttaisi? Näkevätkö lääkärit tietoni vanhalla nimelläni, tai saavatko he jostain piilotetusta tietopankista selville, että tämän henkilön asioita täytyy vaikeuttaa? Olisko asialle jotain muuta tehtävää?

Esimerkiksi nämä psykiatrilta tulleet syytökset on kirjattu täysin valheellisesti tietokantaan. Siellä lukee, että suutuin, kun minulta kysyttiin huumeiden käytöstä. Tosiasiassa suutuin, kun vihdoin neljännen kerran psykiatri sanoi, että "Meillä on ollut puhetta sinun huumeiden käytöstäsi." Mitään puhetta huumeista ei tietenkään ollut.

Olenko ikuisesti kirottu tällä helvetin leimalla, mikä jokaisella lääkärikäynnillä vaikeuttaa ja estää hoitojani? Olen niin väsynyt. Jos voisitte jotenkin auttaa, olisin kiitollinen.

5

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vääristelyä se on. Tätä tehdään myös Suomen turvakodeissa, valitettavasti. He ottavat naiselta raskaustestin joka on todellisuudessa huumetesti

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­­N­y­­m­­f­­­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18032389G

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

kusessa oot kun lääkärit. on poliisia pahempia. voi keksiä sulle mitä vaan

• Anonyymi

Muuta toiselle paikkakunnalle, pääset noista peikkolapsista eroon.

• Anonyymi

Vaikka vaihtaisit nimeä ja paikkakuntaa, kunnalliset terveystiedot seuraavat sinua henkilötunnuksen mukana.

Yksityisellä puolelle voit kieltää kaikkien terveystietojesi jakamisen muualle. Samaa voit tietenkin yrittää kunnallisella puolella, mutta menestys ei ole taattua.

MUTTA... Voit pyytää henkilötunnuksesi muuttamista, jos se ehdottoman välttämätöntä. Muutos voi olla perusteltu, jos terveyteesi tai turvallisuuteesi kohdistuu ilmeinen ja pysyvä uhka tai jos joku muu kuin sinä on toistuvasti väärinkäyttänyt tunnusta. Henkilötunnus voidaan muuttaa myös sukupuolen vahvistamisen yhteydessä.

Uudella nimellä, paikkakunnalla ja henkilötunnuksella voisit saada uuden alun. Uuden hetun saaminen saattaa vaatia lievää valehtelua tai vanhan tunnuksen antamista rikollisten käsiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      317
      8663
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      204
      4730
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      35
      3730
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      201
      2681
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      124
      2260
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1786
    7. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      101
      1779
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      62
      1720
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      179
      1426
    10. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      351
      1394
    Aihe