jos ei lataa rajatonta pakettia dna super prepaidiin ja älypuhelimessa data päällä paljo kuluttaa saldoa pöydällä ollessaan vrk?
Dna Prepaid
9
424
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeilemalla se vain selviää. Datan kulutus riippuu näet aika paljon siitä, mitä toimintoja sinulla on puhelimessa päällä ja mitä sovelluksia käytössä.
- Anonyymi
Muutama kt varmaankin, ainakin alle 1Gt onko kokemuksia kellään, ainahan voi unohdus iskeä ja ei muista.
- Anonyymi
Niillä on varmaan joku päiväkohtainen raja, jos ei soita ja tekstaa.
- Anonyymi
Datan käyttö vähentää saldoa korkeintaan 0,99€/vrk.
Monissa älypuhelimissa on oletuksena sovellus- ja järjestelmäpäivitysten lataus vain WiFillä, ei mobiilidatasta. Tämä kannattaa tarkistaa, mutta rahakkaalla päällä ollessaan kannattaa puhelin myös päivittää, ja jos rahaa ei ole, niin sitten vaikka purilaispaikan ilmaisella wifillä. 😁
- Anonyymi
Hyvä, Wi-fi säädetty.
- Anonyymi
Aioin pitää välipäivän mutta unohtui illalla ottaa virta reitittimestä.
Noin 80 snt oli kulunut saldoa aamulla ilman käyttöäkin.- Anonyymi
Onhan kännyilläkin liikennöintiä tukiaseman kanssa ihan omia aikojaan,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1042210En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222201- 482053
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 301376
- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261026