Kihlasormukset

Anonyymi-ap

Minkälaiset kihlasormukset teillä on, sileät vai kivelliset? Onko molemmilla samanlaiset? Aiotteko hankkia toiset vihkisormukset?

25

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin että sormuksessa olisi yksi isompi kivi, mutta taitaa olla aika epäkäytännöllinen talvella käsineitten kanssa🤔

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­­y­­­m­­f­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18032541U

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mulla ei ole edes morsiankokelasta tulilla, mutta kihlajutut pyörii jatkuvalla syötöllä mielessä. Katselen joka päivä sormuksia ja kaavailen kihlajaisjuhlia. Sanon sen, että kun jonkun kanssa päädyn kunnolla seurustelemaan, niin ei tarvitse kauaa venttailla kosintaa.

      Sormusehdokkaita on tällä hetkellä useampia. Aion asettaa kauneuden käytännöllisyyden edelle. Ei siis sileää. Jotain punaista pitää olla, se on rakkauden väri. Sormukset voi olla erilaiset, mä ainakin haluan sellaisen kuin haluan.

      • Anonyymi

        Mitä sitä odottelemaan kun oikean löytää. Me mentiin kihloihin reilu puolen vuoden päästä seurustelun aloittamisesta. Pohjalla tosin oli parin vuoden tunteminen kaveripohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitä odottelemaan kun oikean löytää. Me mentiin kihloihin reilu puolen vuoden päästä seurustelun aloittamisesta. Pohjalla tosin oli parin vuoden tunteminen kaveripohjalla.

        Samaa mieltä, odottamista ei ole mitään hyötyä. Voi olla haittaa, jos liian kauan jahkaillaan. Kihloihin pitää mennä ensihuumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, odottamista ei ole mitään hyötyä. Voi olla haittaa, jos liian kauan jahkaillaan. Kihloihin pitää mennä ensihuumassa.

        Näinpä.
        Terveisin, kihlasormus valittu mutta kihlattavaa ei.


    • Anonyymi

      Kihlat ostettiin sileät puolipyöreät valkokultaa, aika perus. Samanlaiset. Vihki saattaisi olla omalla kohdalla valkokultainen rivari kolmella topaasilla🙂 Kun siihen asti ehditään... vähän venähtänyt muiden kiireiden takia. Kolmas kerta kihloissa mutta nyt aikuisten oikeesti.

      • Anonyymi

        Rivisormukset on alkunu viehättämään muakin. Vielä vähän aikaa sitten olin sitä mieltä ettei rivaria ainakaan tuu, mutta huomasin miten tyylikkäiltä ne näyttää sormessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rivisormukset on alkunu viehättämään muakin. Vielä vähän aikaa sitten olin sitä mieltä ettei rivaria ainakaan tuu, mutta huomasin miten tyylikkäiltä ne näyttää sormessa.

        Rivarit sopii yhteen sekä sileitten että yksikivisten kanssa.


    • Anonyymi

      Kihlasormus sileä. Emme pässeet koskaan aviolitoon, kun erosimme 12 vuoden serustelun jälkeen.Syy hänen alkoholin käytönsä.

      • Anonyymi

        Alkon kanssa ei voi kilpailla, ikävä juttu. Sama muut päihteet ja riippuvuudet yleensäkin, peliriippuvuus.

        Pitkä kihlausaika on pirun viritys. Oikeestaan hääpäivä pitäisi lyödä lukkoon pian kihlauduttua. Kaksi vuotta riittää häiden suunnitteluun, vaikka järjestäisi isotkin häät. En suostuisi ainakaan yli kolmea vuotta roikkumaan kihloissa, vedätyksen makua ja tulisi muutenkin teiniolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkon kanssa ei voi kilpailla, ikävä juttu. Sama muut päihteet ja riippuvuudet yleensäkin, peliriippuvuus.

        Pitkä kihlausaika on pirun viritys. Oikeestaan hääpäivä pitäisi lyödä lukkoon pian kihlauduttua. Kaksi vuotta riittää häiden suunnitteluun, vaikka järjestäisi isotkin häät. En suostuisi ainakaan yli kolmea vuotta roikkumaan kihloissa, vedätyksen makua ja tulisi muutenkin teiniolo.

        Näin juuri. Kihlaus on lupaus avioliitosta. En usko, että silloin tajuaa kihlauksen merkitystä tai haluaa avioon ollenkaan, jos pitkittää kihlausaikaa vuosikausia.


    • Anonyymi

      Mitä mieltä ootte sormusvihjailusta deittailun alussa.🤭.? Käveltiin leffasta pois ja katottiin näyteikkunoita. Kultasepänliikkeen ikkunassa oli muutamia sormuksia ja deitti kommentoi ovelalla ilmeellä varustettuna "millaisista sormuksista tykkäät?" Itsellään oli monta flakkasormusta(muttei vasemmassa nimettömässä) kommentoin siihen "taidat itse tykätä flakkasormuksista" johon vastasi " seuraavankin pitää olla varmaan flakka että sopii muihin ja taas ovelalla ilmeellä..

      Tykkäisin ehkä eniten allianssisormuksesta kihlana..

      • Anonyymi

        Tykkäisin tosi paljon, jos olisin kiinnostunut. Ellen, niin voisi olla vähän hämmentävää. Ton tyylinen vihjailu molemminpuolin on just parasta, jos on tunteita.


      • Anonyymi

        Exällä oli melkein joka sormessa leveitä flakkasormuksia.

        Sormusvihjailu olisi ihanaa. Sitä odotellessa...


      • Anonyymi

        Kivalta kuulostaa 😉 Olen melkeinpä sitä mieltä, että kihloihin mennään alussa tai ei ollenkaan.


    • Anonyymi

      Allianssi (kihla) + solitaire tai halo (vihki) olisi kaunis yhdistelmä, vaikka monet väittää ettei solitaire käy kuin sileän kanssa.

      • Anonyymi

        Nykyään näkee paljon melkein jenkkityylisiä prameita sormuksia, halo istutettu rivisormukseen. Mulla ei ole toistaiseksi mitään sormusta, mutta olen kiinnittänyt huomiota kun nämä asiat on päällimmäisenä mielessä😸 Eri asia onko ne omaan makuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään näkee paljon melkein jenkkityylisiä prameita sormuksia, halo istutettu rivisormukseen. Mulla ei ole toistaiseksi mitään sormusta, mutta olen kiinnittänyt huomiota kun nämä asiat on päällimmäisenä mielessä😸 Eri asia onko ne omaan makuun.

        Pramea sormus tottakai jos kerran kihloihin mennään. Sitähän joutuu kattelemaan loppuikänsä


    • Anonyymi

      Pitäisiköhän pamauttaa kihloihin. Ehkä yksi sormus riittäisi, leveä, valkokultaa, muutamalla timantilla. Turha hankkia toista kapeaa sormusta vihkimiseen.

      • Anonyymi

        Pamauta ihmeessä, kerran täällä vain eletään!


      • Anonyymi

        Suosittelen, kannattaa ehdottomasti! Tuo suhteeseen tekemisen meininkiä.


    • Anonyymi

      Nyt on kihlasormus valittu, puuttuu enää kihlattava.

    • Anonyymi

      Lesboille riittää kihlarormukseksi kuminen tiivistetengas rautakaupan hyllystä. Kihlajaiset ovat heteroita varten jotka muodostavat oikean parin. Lesbot ovat vain häiriintyneitä naisia jotka matkivat terveitä.

      • Anonyymi

        Anteeksi Seppo, että vein sulta naisen. Olen todella pahoillani.
        Olis voitu itsekin noi sormukset valita, mutta kiitos kuitenkin hyvästä vinkistä. Saako noita tiivisterenkaita sitten eri värisinäkin, jos ei siitä perinteisestä harmaasta satu tykkäämään?

        Kyllä se sinäkin Seppo vielä sen oikean parin pääset muodostamaan terveen naisen kanssa, ja ihan sitä ainutta ja oikeaa heteroseksiäkin harrastamaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe