Oon 13v ja mul on 13cm kikuli. Niin mietein että onko teillä muilla kolmetoista vuotiailla 13cm vai minkä kokosii
Vastaukset 12
- Anonyymi
Oon ihan just 14 v ja se on jonku 6 cm. Alkais jo kasvaan.
- Anonyymi
Mittaatko kikkeliä hihhh hehh
- Anonyymi
Käyttäkää sitä kovasti niin kasvaa.
- Anonyymi
Ei se iän mukaan kasva. Voi olla pidempi tai lyhyempi.
Normikoko on
- Anonyymi
Ja tää on trendaaviss, OK
- Anonyymi
13tuumaa
- Anonyymi
Oon 15-vuotta ja mulla on 10cm
- Anonyymi
Oon 13 ja 16cm
- Anonyymi
Poja murrosikä alkaa keskimäärin 11-15 vuotiaana. Niinpä 13-vuotiaalla, jonka murrosikä ei ole alkanut, vehkeet on samanlaiset lapsuudessa muutenkin. Sen sijaan 13-vuoiaalla, jonka murrosikä on alkanut 11-vuotiaana, vehkeet voi jo olla kokoa "aikuinen."
- Anonyymi
itel on 14 senttii kun kova ja levos about 8 mut seki riippuu lämpötilasta ja oon kans 13v
- Anonyymi
Se oli jo 13 vuotiaana melkein 20senttinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742465Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422096Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21495
- 33472