Mihin Lappeenrannan parturiin kannattaa mennä trimmaamaan parta? Kokemuksia hyviä ja huonoja kertokaa.
Missä parturissa paras parran siistintä?
8
577
Vastaukset
- Anonyymi
En lappeenrannasta tiedä, mutta imatralla kannattaa käydä paturi kampaamo cambassa jutinkadulla
- Anonyymi
Siis parturi-kampaamo piti sanoa
- Anonyymi
Mites alaparta? Kaikki pois vai?
T.Jutta Alatuuhonen - Anonyymi
Tehdäänkö siellä pallivahauksia?
- Anonyymi
Pois se pitäis ajaa kokonaan! Kuka antanut esimerkkiä, että pitäis alkaa näyttää muslimeilta? Hitto että kaipaan Venäjälle! Siellä osataan huolehtia ulkonäöstä!
- Anonyymi
No muuta sinne. Siitä vain lautta Tallinnaan ja siitä kohti itää. Rajan joudut ylittämään Narvan ja I-gorodin välillä kävellen, mutta sitten ole siellä kaipaamallasi venäjällä.
Ole hyvä, ei tarvitse kiittää tästä vinkistä, kunhan vain noudatat sitä! ;)
- Anonyymi
huuhaa
- Anonyymi
Turkki/kurdi/arabi parturit yleensä osaa nää hommat aika hyvin. Löytyykö L-rannasta sellaista?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512