Täällä ulkomailla tullut vietettyä tovi aikaa niin mietin että mitenhän tuo sakko asia menee kun taitaa yksi vielä olla maksamatta ja lainvoimaisuudesta on jo 5 vuotta niin tarviiko sitä maksaa vai maksanko pois? On niin montaa eri tietoa netissä. Muunnosta en tiedä onko se tehty, ei ainakaan ole minua tavoiteltu asiasta spostilla vaikka heillä varmasti se siellä on. Kuitenkin kyse on vajaasta parista tonnista niin olisi ihan jees jos joku osaisi vastata että en turhaa sitä maksa jos se on jo lain silmissä vanhentunut.
sakon vanhentuminen
Anonyymi-ap
4
647
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhenee 5 vuodessa ja piste.
- Anonyymi
Joo näin minä sen luinkin netistä. Kiitos tuosta tiedosta. Varailen rahan tilille kuitenkin jos nyt nappaavat jostain kiinni niin ainakin pääsee maksamalla pois tilanteesta. Se vain kun ei mitään tilinumeroita ole eikä suomen pankkeja niin ei voi katsoa edes että mikä tilanne siellä rekisterissä on.
- Anonyymi
Kyllä ne muuntavat sen. Ainaiseksi velkavankeudeksi siirroin eestaas, kuten demokratiaan kuuluukin. Viihtyisää hellowiiniä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901