Mitä kaasarissa oleva teikälevy tekee ja mihin sen poisto auttaa
Mitä reikälevyn poisto tekee
6
1451
Vastaukset
- Anonyymi
mopo saa lisää ilmaa
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18035724C
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Miten sen voi poistaa, itellä on 2023 vuoden drac
- Anonyymi
Poisto on yksinkertainen. Etsi moposi ilmansuodatin. Se löytyy ilmansuodatinlaatikosta. Ota vaahtomuovinen ilmansuodatin pois, ja sen alta pitäisi löytyä muovinen ”reikälevy”. Nykyisin mopoissa harvoin enää reikälevyä ole, vaan ilmansaantia on rajoitettu ilmansuodatinboxin muotoilulla, tai pienellä kumisella ilman ohjaimella boxin päällä. Senkin voi irrottaa.
Reikälevyn poisto tosiaan lisää mopon ilmansaantia, mutta koventaa ääntä. Yksinään tehtävänä toimenpiteenä tehoihin tällä ei ole vaikutusta, mutta levyn poisto on tehtävä, mikäli asentaa mopoon tehoputkea, ja isomman kaasuttimen pääsuuttimen, jolloin mopo luonnollisesti tarvitsee enemmän ilmaa bensan sekaan.
- Anonyymi
Missä kohtaa tuollaisessa Drac/Rieju vm 2024 tuollainen voisi olla?
Ilmansuodattimen alla on sellainen ontto laatikko jo kaartuu alas eteenpäin. Itse tuossa laatikossa ei näyttäisi olevan mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823