Vapaa-ajan asunnon myynti ulosotossa

Anonyymi-ap

Hei
Mulla myytiin vapaa-ajan asunto ulosoton kautta, ja sain lisäksi maksettavaksi, veroa myyntisummasta, pääomatulona? Onko tämä normaali käytös ulosotossa? Lisäksi myyntimaksuja ulosotolle melkein 2000e! Tähän kyllä tarvittaisiin muutos!

10

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä urpo valitset,maksa pois vaan

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­­N­­y­­m­f­­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­N­­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035735X

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Myyntimaksun pitäisi lain mukaan kattaa valtiolle keskimäärin myynnistä aiheutuneet kulut 100-prosenttisesti ja se on käsittääkseni kaikilla 1 100 euroa, ei 2 000 euroa, mutta kiihtyneessä mielentilassa sallittakoon pieni liioittelu.

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1995/19950035

• Anonyymi

Summat on isoja, vaikka uo ei saisikaan kauppoja aikaiseksi. Oma kiinteistöni meni myyntiin velkojeni vuoksi, mutta koska asiallisia tarjouksia ei tullutkaan, ei edes kehnoja, kiinteistö kuluineen palautui takaisin omaan käyttööni. Tästä veivauksesta (kaksi kertaa kolmen vuoden aikana myyntiä kuluineen) maksan nyt sitten pari tonnia ylimääräistä ulosottoon.
        Mikään myynti ei ole halpaa, ei oma eikä viranomaisen. Jo pelkästään arviot ja kuntotutkimukset maksavat paljon (muistan oman aikaisemman taloni kuntotutkimuksen olleen parisen tonnia), plus ilmoitukset lehtiin ja Virallisen lehden kulut päälle. Jokainen lakimiehen lausunto tai käsittelymaksu on satasissa, piankos se maksu suurenee jopa velalliselle miinusmerkkiseksi voitoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Summat on isoja, vaikka uo ei saisikaan kauppoja aikaiseksi. Oma kiinteistöni meni myyntiin velkojeni vuoksi, mutta koska asiallisia tarjouksia ei tullutkaan, ei edes kehnoja, kiinteistö kuluineen palautui takaisin omaan käyttööni. Tästä veivauksesta (kaksi kertaa kolmen vuoden aikana myyntiä kuluineen) maksan nyt sitten pari tonnia ylimääräistä ulosottoon.
        Mikään myynti ei ole halpaa, ei oma eikä viranomaisen. Jo pelkästään arviot ja kuntotutkimukset maksavat paljon (muistan oman aikaisemman taloni kuntotutkimuksen olleen parisen tonnia), plus ilmoitukset lehtiin ja Virallisen lehden kulut päälle. Jokainen lakimiehen lausunto tai käsittelymaksu on satasissa, piankos se maksu suurenee jopa velalliselle miinusmerkkiseksi voitoksi.

Ymmärrän, minäkin luulin että kun ulosoton kautta, säästän verot ja kulut!!! Olisin myynyt itse jos tiesin tilanteen, ärsyttää kun huono informointi ulosotossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän, minäkin luulin että kun ulosoton kautta, säästän verot ja kulut!!! Olisin myynyt itse jos tiesin tilanteen, ärsyttää kun huono informointi ulosotossa!

Miksi ihmeessänä ulosotossa myytäessä pitäisi säästyä veroseuraamuksilta? Ja miksi veronmaksajien pitäisi subventoida tämäkin toimenpide ulosottovelalliselle?

• Anonyymi

Lisäkulut mukaan ilmoituksista hinta nousee!

• Anonyymi

Se on sinun murhees se, kai sulla rahaa on vielä.

• Anonyymi

Peppuaukisten piiritarkastajan taksa on OK?😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48