Näin paikalliset lausuvat tuon maailman tunnetuimman lomakeskuksen nimen; Pattayan.
Se on pahojen ja ilkeiden poikien suuri huvipuisto jossa nynnyt moralistit nauretaan suohon.
Siellä on valtaisat yksinäisyyden karkoituksiin koulutetut tyttö- pataljoonat valmiina tarjoamaan palvelujaan 24/7 hyvin edullisesti.
Homot on nostettu nyt arvostuksessa yhteiskuntamme huipulle ohi valkonahkaisten heteromiehien. Näitä vaaditaan häpeämään ihonsa väriä ja sairasta sukupuolista suuntautumistaan. Kansallismielisen ajattelunsa mahdollinen julkituonti sysää hänet alimmaiseksi maan matoseksi.
Heteromiehet saavat jo rikossyytteitä sukupuolisesta häirinnästä jos kapakassa erehtyy sanomaan jotain kaunista naisille.
Ei siis ole kummoinenkaan ihme että tosimiehet lomailevat Pattayalla jossa tukeva lompakko ja jämerä kalu ovat vielä arvoissaan.
Tässä pieni otos näistä ihanista ruumiin ja sielun voimaannuttavista parantajista:
https://www.youtube.com/watch?v=qa3xqANcYs4
Niin ja tietenkin homoille ja kokeilunhaluisille on tarjolla hyvin kauniita tyttöpoikia. Suomen kotimaiset versiot ovat säälittäviä näihin verraten:
https://www.youtube.com/watch?v=MfQPVWI2rLo
Pataijaa, Pataijaa..... !
23
385
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuolla kaikki pussit tyhjenee suuntautumisesta riippumatta !
- Anonyymi
Takavuosikymmeninä peloteltiin maksullisista naisista että niiltä saa kuppaa, tippuria ja sankkereita ja mitä kaikkea niitä onkaan.
Kukaan ei käytä enää mitään kortsuja ja sukupuolitaudit ovat kadonnet maailmasta ihan kokonaan.
Onko kyse jo laumasuojasta?- Anonyymi
Kyllä oli sitten ruma leidipoi tossa aloituksessa ja pelottava.
Kertoi että on itse aloitteellinen miessuhteissaan. Voi voi pyllyparkaani.... Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli sitten ruma leidipoi tossa aloituksessa ja pelottava.
Kertoi että on itse aloitteellinen miessuhteissaan. Voi voi pyllyparkaani....Avauksessani olin hieman yksipuolisen provokatiivinen.
Pattaya on myös maailman mahtavin lomakeskus aivan kaiken ikäisille.
Siellä on useita golf-ratoja, karting- rata, keilailua, norsusafareja- ja näytöksiä, mahtava krokodil-puisto, eläintarha mikä on taatusti koko maailman mahtavin, järkyttävän suuri vesipuisto, benji- hyppyjä. Pienois- golf ratoja on useita.
Ampumaratoja on monia joissa sitä voi harrastaa myös järeän kaluston aseilla.
Meren ystäville on tarjolla vesihiihtoa, pikaveneajelua, varjoliitoa, suppausta ja ärjyillä vesiskoottereilla. Meriveden lämpö on keskimäärin ystävälliset n. 29 astetta celsiusta.
Suomalainen sukelluskerho myös tarjoaa palveluksiaan ja järjestää alokaskurssin joka viikko.
Kamppailu- urheilun harrastajille kuten minä on tarjolla shakkikerho sekä monia thai-boxingin harjoitetiloja joihin saa mennä tutustumaan ja jopa osallistumaan.
Huippujen ottelutapahtumia järjestetään viikottain. Myös MMA- ottelut ovat saaneet suosiota. He toivovat sinne ulkomaalaisia sparraajia lomalle.
Kalamiehille on tarjolla joka päivä retkiä merelle fisuja narrailemaan. Meren vonkaleet ovat parhaimmillaan ällistyttävän suuria.
Kulinaristeille Pattaya on paratiisi.
Naurettavan pienillä hinnoilla voitte nauttia kaikista merien herkuista joista joutuisitte länsimaista pulittamaan pienen omaisuuden.
Katutallaajille on tarjolla loistavia katukeittiöiden tuotteita.., sirkoista erilaisiin matoihin ja rotanlihaan.
Itse olen tyytynyt kanankoipiin jotka saavat kuolan valumaan.
Itselleni tärkein on kuitenkin Pattayan Utapaon lentokenttä ja sen tarjoama mahdollisuus laskuvarjohyppelyihin.
Omaa varjoa sinne ei kannata roudata vaan sen voi vuokrata paikan päältä hyvin edullisesti. Likat jopa pakkaavat sen seuraavalle hypylle pilahintaan.
Yhtä pakkaajaa pyysin kanssani iltapalle.
Aamulla nauroimme ja löimme yläfemmaa onnistuneelle illalle.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Avauksessani olin hieman yksipuolisen provokatiivinen.
Pattaya on myös maailman mahtavin lomakeskus aivan kaiken ikäisille.
Siellä on useita golf-ratoja, karting- rata, keilailua, norsusafareja- ja näytöksiä, mahtava krokodil-puisto, eläintarha mikä on taatusti koko maailman mahtavin, järkyttävän suuri vesipuisto, benji- hyppyjä. Pienois- golf ratoja on useita.
Ampumaratoja on monia joissa sitä voi harrastaa myös järeän kaluston aseilla.
Meren ystäville on tarjolla vesihiihtoa, pikaveneajelua, varjoliitoa, suppausta ja ärjyillä vesiskoottereilla. Meriveden lämpö on keskimäärin ystävälliset n. 29 astetta celsiusta.
Suomalainen sukelluskerho myös tarjoaa palveluksiaan ja järjestää alokaskurssin joka viikko.
Kamppailu- urheilun harrastajille kuten minä on tarjolla shakkikerho sekä monia thai-boxingin harjoitetiloja joihin saa mennä tutustumaan ja jopa osallistumaan.
Huippujen ottelutapahtumia järjestetään viikottain. Myös MMA- ottelut ovat saaneet suosiota. He toivovat sinne ulkomaalaisia sparraajia lomalle.
Kalamiehille on tarjolla joka päivä retkiä merelle fisuja narrailemaan. Meren vonkaleet ovat parhaimmillaan ällistyttävän suuria.
Kulinaristeille Pattaya on paratiisi.
Naurettavan pienillä hinnoilla voitte nauttia kaikista merien herkuista joista joutuisitte länsimaista pulittamaan pienen omaisuuden.
Katutallaajille on tarjolla loistavia katukeittiöiden tuotteita.., sirkoista erilaisiin matoihin ja rotanlihaan.
Itse olen tyytynyt kanankoipiin jotka saavat kuolan valumaan.
Itselleni tärkein on kuitenkin Pattayan Utapaon lentokenttä ja sen tarjoama mahdollisuus laskuvarjohyppelyihin.
Omaa varjoa sinne ei kannata roudata vaan sen voi vuokrata paikan päältä hyvin edullisesti. Likat jopa pakkaavat sen seuraavalle hypylle pilahintaan.
Yhtä pakkaajaa pyysin kanssani iltapalle.
Aamulla nauroimme ja löimme yläfemmaa onnistuneelle illalle.Lisään tuohon vielä hyvin maltillisen hintatason kaikesta sekä hienon ja lämpimän sään.
- Anonyymi
Miten "Heineken" oluen nimi lausutaan pattaijalla? T.PERSEKÄRPÄNEN
- Anonyymi
Nyt Persekärpänen kiihkoissaan alitti jopa itsensä....Ei satana voi olla enää tyhmempää äijää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Persekärpänen kiihkoissaan alitti jopa itsensä....Ei satana voi olla enää tyhmempää äijää...
Pattaya-kiihko valtasi Persekrpäööösen totaalilistikokokä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattaya-kiihko valtasi Persekrpäööösen totaalilistikokokä?
Ööööööh... juu kai. Siltä näyttää.Sanattomaksi meni ukkeli tuo.
Sääli sinua prostituution uhria.
- Anonyymi
Säälisin enemmän niitä naisia.
Se joka niitä parittaa pitäisi paistaa hiljaisella tulella; tosin myös ne jotka käytöllään tuota tukevat.
Ja kuten aiemmin sanoisin, Vikin kohdalta olisin valmis maksamaan sen katselusta. Anonyymi kirjoitti:
Säälisin enemmän niitä naisia.
Se joka niitä parittaa pitäisi paistaa hiljaisella tulella; tosin myös ne jotka käytöllään tuota tukevat.
Ja kuten aiemmin sanoisin, Vikin kohdalta olisin valmis maksamaan sen katselusta.Noinhan se on, koska kyseessä on lähinnä orjuus ja orjakauppa.
Mutta säälittävä se on prostituution uhri eli se "asiakaskin".- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Noinhan se on, koska kyseessä on lähinnä orjuus ja orjakauppa.
Mutta säälittävä se on prostituution uhri eli se "asiakaskin".Eihän maksullisia naisia kukaan käytä.
Kuitenkin prostituutio on maailman suurin ammatti.
Yhtälö ei toimi.
- Anonyymi
Sinusta ei saa todismiestäkoskaan.
- Anonyymi
Olikos Liar-Lavrovi pattayalla toy-boyna
- Anonyymi
Kyllä kyllä. Jaanpa tässä yhden videon kaikille. Näyttelin itseäni peilille vappunaamarilla https://youtu.be/0tbVtseJxP0?si=cCVhFXnHezQOUIq9
Esitin nordean virkailijaa lainatakseni. Oli muuten kasvoissa pitelemistä vaikka pokkaa olikin. - Anonyymi
Jos kaupunkilomat vetävät puoleensa niin suosittelen Pattayaa.
Menee kyllä kiinnostavuudessa Rovaniemen ja Jyväskylän ohi:
https://www.youtube.com/watch?v=L9RdNWvK98c- Anonyymi
Ei Lontoon "kunnialliset" tytöt ainakaan pukeutumisen osalta eroa mitenkään Pattayan rakkauden ammattilaisista:
https://www.youtube.com/watch?v=PvG4pUu-cwg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Lontoon "kunnialliset" tytöt ainakaan pukeutumisen osalta eroa mitenkään Pattayan rakkauden ammattilaisista:
https://www.youtube.com/watch?v=PvG4pUu-cwgTässä esittelyssä Manchesterin maksuttomia naisia:
https://www.youtube.com/watch?v=Sw6phrqb40A
- Anonyymi
Minäkin saisin
Kai siellä sertifioidun
Todistuksen että OLEN MIES
Juu-u. - Anonyymi
Kuolet neitsyenä.
- Anonyymi
Ai Viki?
Kyllä sille Tapola kelpaa jotenka ei ole pelkos tuollaisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Viki?
Kyllä sille Tapola kelpaa jotenka ei ole pelkos tuollaisesta.Thaimaan leidiboit antaa kaikille pientä maksua vastaan ;)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992