blair witch project3

_-kingi-_

10

2462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy myöntää, että kylmät väreet tulee, kun katsoo noita kuvia.
      Näyttää, kun kuvajaa olisi juossut pakoon hahmoa, joka vilahtaa muutamassa kuvassa.

Taitaapa olla feikki, mutta hieno sellainen.

-Orson

• jouni

Tämmöstä mun äit huamas: elikkä viidennessä kuvassa oikealla näkyy joku pelottava oleto. Lisäksi 16. kuvassa on jokin aika paljon ihmistä muistuttava olento vasemmalla. Ja vielä kahdeksanneksi viimeisessä kuvassa on jokin pelottava heijastuma vasemmalla ylhäällä. Kyl mun äiti omaa tarkat silmät.

- Jouni

• Karkki-Kissa
        jouni kirjoitti:

Tämmöstä mun äit huamas: elikkä viidennessä kuvassa oikealla näkyy joku pelottava oleto. Lisäksi 16. kuvassa on jokin aika paljon ihmistä muistuttava olento vasemmalla. Ja vielä kahdeksanneksi viimeisessä kuvassa on jokin pelottava heijastuma vasemmalla ylhäällä. Kyl mun äiti omaa tarkat silmät.

- Jouni

Mä en tajunnu en erottanu mistää kuvasta mitää! ?

• possupää
        Karkki-Kissa kirjoitti:

Mä en tajunnu en erottanu mistää kuvasta mitää! ?

Viidennessä kuvassa oikealla näkyy aivan selkeästi ihmishahmon näkönen olento. Keskellä kun on kaksi puuta niin niistä heti oikealla valon kajastuksessa näkyy semmonen spooky creature.

• Karkki-Kissa
        possupää kirjoitti:

Viidennessä kuvassa oikealla näkyy aivan selkeästi ihmishahmon näkönen olento. Keskellä kun on kaksi puuta niin niistä heti oikealla valon kajastuksessa näkyy semmonen spooky creature.

Iha helposti menny vaa joku ihmine sinne seisoo ja sit se olis niiku joku haamu vai..?

• possupää
        Karkki-Kissa kirjoitti:

Iha helposti menny vaa joku ihmine sinne seisoo ja sit se olis niiku joku haamu vai..?

Joo kyl toi on varmaan jollain kuvaohjelmalla tehty mut onhan se ihan makee. Lisäksi ihan kun jossain puussa olisi ollut jokin pääkallo (???). Onhan noi kuvat ihan hauskoja.

Ei se hahmo siellä ihan ihmiseltä näyta kylläkään.

• possupää kirjoitti:

Joo kyl toi on varmaan jollain kuvaohjelmalla tehty mut onhan se ihan makee. Lisäksi ihan kun jossain puussa olisi ollut jokin pääkallo (???). Onhan noi kuvat ihan hauskoja.

Ei se hahmo siellä ihan ihmiseltä näyta kylläkään.

Ekalla kerralla en huomannut mitään vaikka pitkään kattelin. Pidin kaikkia tavallisina oksina ja risuina. Tossa loppupään heijastus-kuvassa katoin et joku nätti typy sieltä heijastuu :D no ei kyllä se on mies tai tavallinen poika.

Mutta aika huolella on kaveri ottanu noita kuvia vaikka on ollut kiire. Ei kyllä tulis mulle ensimmäisenä mieleen alkaa kuvaamaan jotain elukkaa joka jahtaa.

Siellä sivulla kuvien jälkeen on vaikka mitä selityksiä. Tollaset metsäkuvat on hienoja ja piristäviä. Aikasin aamulla on parhaimmat maisemat. Lomalla täytyy mennä kuvaamaan Suomen korpea.

• Manu
        lammas-jr kirjoitti:

Ekalla kerralla en huomannut mitään vaikka pitkään kattelin. Pidin kaikkia tavallisina oksina ja risuina. Tossa loppupään heijastus-kuvassa katoin et joku nätti typy sieltä heijastuu :D no ei kyllä se on mies tai tavallinen poika.

Mutta aika huolella on kaveri ottanu noita kuvia vaikka on ollut kiire. Ei kyllä tulis mulle ensimmäisenä mieleen alkaa kuvaamaan jotain elukkaa joka jahtaa.

Siellä sivulla kuvien jälkeen on vaikka mitä selityksiä. Tollaset metsäkuvat on hienoja ja piristäviä. Aikasin aamulla on parhaimmat maisemat. Lomalla täytyy mennä kuvaamaan Suomen korpea.

Voi elämä!
        Sokea ernestikin näkee, että kuvat on jälkeenpäin muokattu.

Ja muutenkin todella uskottavaa..kaveri juossut karkuun ja samalla räpsinyt kuvia!?

• want_to_belive
        jouni kirjoitti:

- Jouni

Huomasin kuvassa 16 sen hahmon. Pitää kattoo aika tarkasti että sen huomaa.

• joutsen

En lukenut tekstejä mutta ihan "mukava" metsähän tuo näytti olevan. Kaiken kruunaa jonkinmoinen autiotalo aavemaisen metsän keskellä niinkuin tässä kuvasarjassa..

Ahvenanmaalla pyöräilyreissulla näimme erään tien varrella veden alle jääneen pienen metsäpalstan, johon puut olivat kuolleet pystyyn ja jokunen oli kaatunut veteen. Kaikki oli niin aavemaisen harmaata, hiljaista ja kuollutta aivan kuin Evil Dead- elokuvan alkukohtauksessa. Sinne vaan telttailemaan sitten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      411
      9021
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3560
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2013
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      81
      1246
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1095
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1051
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1045
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1013
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65