http://www.livejournal.com/community/photography/5478821.html
Huhhuh.... vaikkapa noi olisi photosopattu niin silti aika creepyjä. O.o
blair witch project3
10
2477
Vastaukset
Täytyy myöntää, että kylmät väreet tulee, kun katsoo noita kuvia.
Näyttää, kun kuvajaa olisi juossut pakoon hahmoa, joka vilahtaa muutamassa kuvassa.
Taitaapa olla feikki, mutta hieno sellainen.
-Orson- jouni
Tämmöstä mun äit huamas: elikkä viidennessä kuvassa oikealla näkyy joku pelottava oleto. Lisäksi 16. kuvassa on jokin aika paljon ihmistä muistuttava olento vasemmalla. Ja vielä kahdeksanneksi viimeisessä kuvassa on jokin pelottava heijastuma vasemmalla ylhäällä. Kyl mun äiti omaa tarkat silmät.
- Jouni - Karkki-Kissa
jouni kirjoitti:
Tämmöstä mun äit huamas: elikkä viidennessä kuvassa oikealla näkyy joku pelottava oleto. Lisäksi 16. kuvassa on jokin aika paljon ihmistä muistuttava olento vasemmalla. Ja vielä kahdeksanneksi viimeisessä kuvassa on jokin pelottava heijastuma vasemmalla ylhäällä. Kyl mun äiti omaa tarkat silmät.
- JouniMä en tajunnu en erottanu mistää kuvasta mitää! ?
- possupää
Karkki-Kissa kirjoitti:
Mä en tajunnu en erottanu mistää kuvasta mitää! ?
Viidennessä kuvassa oikealla näkyy aivan selkeästi ihmishahmon näkönen olento. Keskellä kun on kaksi puuta niin niistä heti oikealla valon kajastuksessa näkyy semmonen spooky creature.
- Karkki-Kissa
possupää kirjoitti:
Viidennessä kuvassa oikealla näkyy aivan selkeästi ihmishahmon näkönen olento. Keskellä kun on kaksi puuta niin niistä heti oikealla valon kajastuksessa näkyy semmonen spooky creature.
Iha helposti menny vaa joku ihmine sinne seisoo ja sit se olis niiku joku haamu vai..?
- possupää
Karkki-Kissa kirjoitti:
Iha helposti menny vaa joku ihmine sinne seisoo ja sit se olis niiku joku haamu vai..?
Joo kyl toi on varmaan jollain kuvaohjelmalla tehty mut onhan se ihan makee. Lisäksi ihan kun jossain puussa olisi ollut jokin pääkallo (???). Onhan noi kuvat ihan hauskoja.
Ei se hahmo siellä ihan ihmiseltä näyta kylläkään. possupää kirjoitti:
Joo kyl toi on varmaan jollain kuvaohjelmalla tehty mut onhan se ihan makee. Lisäksi ihan kun jossain puussa olisi ollut jokin pääkallo (???). Onhan noi kuvat ihan hauskoja.
Ei se hahmo siellä ihan ihmiseltä näyta kylläkään.Ekalla kerralla en huomannut mitään vaikka pitkään kattelin. Pidin kaikkia tavallisina oksina ja risuina. Tossa loppupään heijastus-kuvassa katoin et joku nätti typy sieltä heijastuu :D no ei kyllä se on mies tai tavallinen poika.
Mutta aika huolella on kaveri ottanu noita kuvia vaikka on ollut kiire. Ei kyllä tulis mulle ensimmäisenä mieleen alkaa kuvaamaan jotain elukkaa joka jahtaa.
Siellä sivulla kuvien jälkeen on vaikka mitä selityksiä. Tollaset metsäkuvat on hienoja ja piristäviä. Aikasin aamulla on parhaimmat maisemat. Lomalla täytyy mennä kuvaamaan Suomen korpea.- Manu
lammas-jr kirjoitti:
Ekalla kerralla en huomannut mitään vaikka pitkään kattelin. Pidin kaikkia tavallisina oksina ja risuina. Tossa loppupään heijastus-kuvassa katoin et joku nätti typy sieltä heijastuu :D no ei kyllä se on mies tai tavallinen poika.
Mutta aika huolella on kaveri ottanu noita kuvia vaikka on ollut kiire. Ei kyllä tulis mulle ensimmäisenä mieleen alkaa kuvaamaan jotain elukkaa joka jahtaa.
Siellä sivulla kuvien jälkeen on vaikka mitä selityksiä. Tollaset metsäkuvat on hienoja ja piristäviä. Aikasin aamulla on parhaimmat maisemat. Lomalla täytyy mennä kuvaamaan Suomen korpea.Voi elämä!
Sokea ernestikin näkee, että kuvat on jälkeenpäin muokattu.
Ja muutenkin todella uskottavaa..kaveri juossut karkuun ja samalla räpsinyt kuvia!? - want_to_belive
jouni kirjoitti:
Tämmöstä mun äit huamas: elikkä viidennessä kuvassa oikealla näkyy joku pelottava oleto. Lisäksi 16. kuvassa on jokin aika paljon ihmistä muistuttava olento vasemmalla. Ja vielä kahdeksanneksi viimeisessä kuvassa on jokin pelottava heijastuma vasemmalla ylhäällä. Kyl mun äiti omaa tarkat silmät.
- JouniHuomasin kuvassa 16 sen hahmon. Pitää kattoo aika tarkasti että sen huomaa.
- joutsen
En lukenut tekstejä mutta ihan "mukava" metsähän tuo näytti olevan. Kaiken kruunaa jonkinmoinen autiotalo aavemaisen metsän keskellä niinkuin tässä kuvasarjassa..
Ahvenanmaalla pyöräilyreissulla näimme erään tien varrella veden alle jääneen pienen metsäpalstan, johon puut olivat kuolleet pystyyn ja jokunen oli kaatunut veteen. Kaikki oli niin aavemaisen harmaata, hiljaista ja kuollutta aivan kuin Evil Dead- elokuvan alkukohtauksessa. Sinne vaan telttailemaan sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429