Vietä lihaton lokakuu

Anonyymi-ap

Tai ainakin vähennä merkittävästi lihan syöntiä edes kuukauden sjaksi, niin luonto kiittää. Tämä on jo kymmenes vuosi kun tätä kehotetaan. Itse en muulloinkaan osta lihaa kuin hyvin hsrvoin, kiska se on kallista. Tosin kala on vielä kalliimpaa,

21

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei edes tee mieli lharuokia eikä yksineläjä viitsi paisteja kypsytellä. Makkara riittä minulle lharuuaksi, se on valmista ruokaa sellaisenaan. Olkoon terveellistä tai ei.

      • Anonyymi

        Pihvin saa ostettua yksittäin ja paistamiseen ei mene kuin hetki, on terveellistä ja ravitsevaa.


    • Anonyymi

      Meinasin keitää makkarasoppaa ku tuli sinistä lenkkiä ostettua :)

      :D

      • Anonyymi

        HK:n sininen luokitellaankin EU-direktiivissä leivonnaiseksi, koska siinä on suurin osa jauhoa.
        :))))


    • Anonyymi

      Maistuisi tirisevä liha maunvuoksi joskus vähän, sokeritauti diabetes vaatii tarkkailua mitä syö.

      • Anonyymi

        Liha ei vaikuta diabetekseen päinvastoin. Liha ei nosta insuliinia niin paljon kuin hyvistä tehdyt tuottet kuten leipä puuro,Jyrkit,sokeudet pullat yms.
        Rasva ei nosta myöskään insuliinia sulaaksen.
        Joten miksi uskotte kaiken mitä kuulette mediasta ja lääkäreiltä jotka haluaa myydä lääkkeitä ja palvelujaan? Heikkilä on oikeassa ja sen takia häntä vainottu vuosia. Rasva ja liha pitävät kylkiäisenä pitkään eikä syö liikaa sillä kylläinen olo estää syömästä hiilihydraatteja jotka lihottaa ja kerää nestettä elimistöön.
        Liha sisältää hyviä aineita jotka lisää ja pitää yllä vastuskykyä.
        Jos syötte vain makaronia,leipää ja jauho makkaroita voitte heikommin. Väsyttää ja ei jaksa jos ravinto asiat ei ole kunnossa. Teollisa prosessoituja tuotteita syömällä tekee itsensä sairaaksi. Miten aikoinaan ihmiset sekosi margariinin! ?
        Itse käytän voita ja vähärasvaista broilerin lihaa,munia ja paistijauhelihaa ja ostan ne raakoina ja alustan itse. En syö jauho kastikkeita enkä riisiä,en makaronia.
        Käytän myös kevyt maitoa ja rasvaista juustoa ja maustamatonta jugurttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liha ei vaikuta diabetekseen päinvastoin. Liha ei nosta insuliinia niin paljon kuin hyvistä tehdyt tuottet kuten leipä puuro,Jyrkit,sokeudet pullat yms.
        Rasva ei nosta myöskään insuliinia sulaaksen.
        Joten miksi uskotte kaiken mitä kuulette mediasta ja lääkäreiltä jotka haluaa myydä lääkkeitä ja palvelujaan? Heikkilä on oikeassa ja sen takia häntä vainottu vuosia. Rasva ja liha pitävät kylkiäisenä pitkään eikä syö liikaa sillä kylläinen olo estää syömästä hiilihydraatteja jotka lihottaa ja kerää nestettä elimistöön.
        Liha sisältää hyviä aineita jotka lisää ja pitää yllä vastuskykyä.
        Jos syötte vain makaronia,leipää ja jauho makkaroita voitte heikommin. Väsyttää ja ei jaksa jos ravinto asiat ei ole kunnossa. Teollisa prosessoituja tuotteita syömällä tekee itsensä sairaaksi. Miten aikoinaan ihmiset sekosi margariinin! ?
        Itse käytän voita ja vähärasvaista broilerin lihaa,munia ja paistijauhelihaa ja ostan ne raakoina ja alustan itse. En syö jauho kastikkeita enkä riisiä,en makaronia.
        Käytän myös kevyt maitoa ja rasvaista juustoa ja maustamatonta jugurttia.

        Monta sanaa tili väärin, pahuksen ennakoiva. Koettakaa arvailla oikea sana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liha ei vaikuta diabetekseen päinvastoin. Liha ei nosta insuliinia niin paljon kuin hyvistä tehdyt tuottet kuten leipä puuro,Jyrkit,sokeudet pullat yms.
        Rasva ei nosta myöskään insuliinia sulaaksen.
        Joten miksi uskotte kaiken mitä kuulette mediasta ja lääkäreiltä jotka haluaa myydä lääkkeitä ja palvelujaan? Heikkilä on oikeassa ja sen takia häntä vainottu vuosia. Rasva ja liha pitävät kylkiäisenä pitkään eikä syö liikaa sillä kylläinen olo estää syömästä hiilihydraatteja jotka lihottaa ja kerää nestettä elimistöön.
        Liha sisältää hyviä aineita jotka lisää ja pitää yllä vastuskykyä.
        Jos syötte vain makaronia,leipää ja jauho makkaroita voitte heikommin. Väsyttää ja ei jaksa jos ravinto asiat ei ole kunnossa. Teollisa prosessoituja tuotteita syömällä tekee itsensä sairaaksi. Miten aikoinaan ihmiset sekosi margariinin! ?
        Itse käytän voita ja vähärasvaista broilerin lihaa,munia ja paistijauhelihaa ja ostan ne raakoina ja alustan itse. En syö jauho kastikkeita enkä riisiä,en makaronia.
        Käytän myös kevyt maitoa ja rasvaista juustoa ja maustamatonta jugurttia.

        Jos totta puhutaan broilerin keltainen rasva on kaikkein epäterveellisintä.
        Possunlihan rasvat ovat terveellisempää kuin naudan ja broilerin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta sanaa tili väärin, pahuksen ennakoiva. Koettakaa arvailla oikea sana.

        Ihan hyvin kirjoituksestasi selvän saa.


    • Anonyymi

      Aika harvoin tulee lihaa syötyä, leikkeleenä pääasiassa.

    • Anonyymi

      Kyllä ihmisen on hyvä syödä monipuolisesti kaikkea.

      • Anonyymi

        Tieteen mukaan ihminen ei tarvitse lihaa ravinnokseen.
        Taidat olla metsästäjä/tappaja oppisi mukaan.


    • Anonyymi

      Mitä kaikkea näitä haasteita onkaan.
      Lihaton lokakuu, tipaton tammikuu, lankuta, kyykkää, punnerra, kävele jne.
      "Elä ja anna toistenkin elää" ;))

      • Anonyymi

        Eiks ole hyvä että on varaa valita ja jokainen löytää mieleisensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks ole hyvä että on varaa valita ja jokainen löytää mieleisensä.

        On kyllä. Itse olen kala-kasvissyöjä. Lähes ympärivuotinen tipaton. Kävelen jne, mutta en osaa (jaksa) osallistua haasteisiin. Siksipä elän ja annan muitten elää tavallaan ja tahollaan.


    • Anonyymi

      Jos totta puhutaan broilerin keltainen rasva on kaikkein epäterveellisintä.
      Possunlihan rasva on terveellisempää kuin broilerin ja naudan.

    • Anonyymi

      Ai , että tulee maukasta syötävää possunniskasta , savipadassa pitkään uunissa haudottaen.
      Edullista lihaa alle kympin kilo.

      • Anonyymi

        Sähkö on niin kallista, etten hauduttele enää mitään uunissa. Syön mieluummin kalaa, joka kypsyy nopeasti pannulla tai keitossa.


    • Anonyymi

      Tilasin äsken prinsessaltani iltasapuskaksi Laab Moo:ta :)

      Gubbe 74

    • Anonyymi

      Onhan n noita -ton/-tön-kuita.
      Julistettiin kerran - ehkä kolme vuotta sitten - ikäihmisten kesken porukalla seksitön toukokuu.
      Jo viikon kuluttua alkoivat monet lipsua, tunnustivat sen. Kolmen viikon kuluttua ei ollut enää ketään,, jolla olisi ollut puhdas peli

    • Anonyymi

      Perheeni kokonaisuudessaan on viettänyt vegaanista lihatonta ruokavaliota 20v!Empaatinen älykkyys herätti!Lihaa suussa petomaisuuden ihanuudessa!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe