Viitasaarella paloi rivitaloasunto ja yksi asukas mukana. Kertoisitteko, millä kadulla, please? Tuttavapariskunta asuu tai asui siellä jossakin; kadun muistan vaan en puhelinnumeroja. Ettei vain olisi nämä...?
Eilinen kysely samasta asiasta sensuroitiin pois, kaikkinainen tiedon levityshän on tällä palstalla myrkkyä!
Mikä katu?
10
834
Vastaukset
- Anonyymi
Uutisessa lukee tien nimi.
- Anonyymi
Ei sillä kadulla kirpparia ole.
- Anonyymi
En löytänyt sitä uutista, missä olisi ollut kadun tai tien nimi.
Vaan milloinpa näiltä palstoilta olisi asiallista tietoa saanut?
Ei koskaan! - Anonyymi
Sulla mitään tuttuja ole - täällä(kään) - kunhan olet vain utelias.
- Anonyymi
Ei se missään kadulla palanut, vaan tontilla kadun vieressä!
- Anonyymi
Kirkkainta viitasaarelle jäänyttä älyn loistoa sen jälkeen, kun se sahuri poistui paikkakunnalta yhdentekevälle hillotolpalle, ettei ole enää haittaamassa latvalahojen koheltamista. Olette te vain NIIN välkkyjä!
Varsinkin omasta mielestänne.
- Anonyymi
Opettele sinäkin kunnioittamaan ihmisten yksityisyyttä äläkä aina ole kyselemässä milloin kirppareita,asuntoja tai millaisia ihmisiä missäkin asuu,yleensäkkin aloituksesi ovat lähinnä tiedon puutetteessa olevan kyläluudan juoruamiseen tarkoitettuja ala-arvoisia naukumisia.
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse asua lähelläkään Viitasaarta ja läpi pääsee, vaikka joutuu vähän hiljentämäänkin.
- Anonyymi
Hyvempi vua kun sinusta ei kukaan mitään kuulisikaan niin ei törmäisi millään sivulla kyselyihisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497