Kokemuksia terapiasta

Anonyymi-ap

Onko terapeutti huomioinut suuntautumisen?

12

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menin ihastumaan terapeuttiini ja päätin sen vuoksi lopettaa sanomatta asiasta mitään, että sellainen kokemus 😅

      • Anonyymi

        Huono tuuri, löysitkö uuden terapeutin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono tuuri, löysitkö uuden terapeutin?

        Vähän juu, se on vielä työn alla 😅


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18037893s

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mä ainakin valitsin terapeutin sen perusteella että tuntee aiheen koska puhun siellä tämän aiheen traumoista.

      • Anonyymi

        Sama tilanne. Sattui jotain niin uskomattoman huono-onnista, että rakastuin naiseen joka alkoi systemaattisesti kiusata mua kun olin vakavasti sairaana ja muutenkin erittäin vaikeassa tilanteessa. En tiedä mitä se tavoitteli, luultavasti yritti saada mut tappamaan itseni omaksi huvikseen. Ei siitä mitään muuta käsitystä voi saada, ne jutut oli niin sadistisia. Jälkeenpäin tuli mieleen, että mun on kohdattava se nainen ja nähtävä mitä tapahtuu. Se oli huono idea, terapeutinkin mielestä ja jätin toteuttamatta. Terapeuttini sanoo tästä keissistä, ettei ikinä kuullut vastaavaa tapausta vaikka on kokenut työssään. Joudun todennäköisesti käymään koko ikäni terapiassa sen umpihullun takia ja on tärkeää, että terapeutti tuntee näitä naisten välisiä kuvioita.

        Älkää kysykö mitä missä milloin, en aio avata tätä enempää. Ei koske ketään teistä, tapahtui ulkomailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne. Sattui jotain niin uskomattoman huono-onnista, että rakastuin naiseen joka alkoi systemaattisesti kiusata mua kun olin vakavasti sairaana ja muutenkin erittäin vaikeassa tilanteessa. En tiedä mitä se tavoitteli, luultavasti yritti saada mut tappamaan itseni omaksi huvikseen. Ei siitä mitään muuta käsitystä voi saada, ne jutut oli niin sadistisia. Jälkeenpäin tuli mieleen, että mun on kohdattava se nainen ja nähtävä mitä tapahtuu. Se oli huono idea, terapeutinkin mielestä ja jätin toteuttamatta. Terapeuttini sanoo tästä keissistä, ettei ikinä kuullut vastaavaa tapausta vaikka on kokenut työssään. Joudun todennäköisesti käymään koko ikäni terapiassa sen umpihullun takia ja on tärkeää, että terapeutti tuntee näitä naisten välisiä kuvioita.

        Älkää kysykö mitä missä milloin, en aio avata tätä enempää. Ei koske ketään teistä, tapahtui ulkomailla.

        Hyi mikä tyyppi, miksi matkustaisit vielä tapaamaan sitä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi mikä tyyppi, miksi matkustaisit vielä tapaamaan sitä??

        En matkustakaan. Ajattelin ensin, että mun täytyy kohdata piru silmästä silmään ja katsoa mitä tapahtuu. Totesin kuitenkin ettei mun tarviikaan ja terapeutti oli samaa mieltä, ettei prosessi vaadi sitä. Mun terapeutti on toiveikas, että toivun terapian avulla osittain mutta sanoo etten luultavasti palaa ennalleen koskaan. En sitä odotakaan, täytyy olla realistinen.


    • Anonyymi

      Mun terapeutti suhtautuu ihan luontevasti.

    • Anonyymi

      Terapiasta en tiedä mutta diabeteshoitaja huomioi kivasti

      • Anonyymi

        Miten suuntautuminen tuli esiin siinä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvä kokemus. Mä ja terapeuttini ymmärretään, että ihminen koostuu paljon mustakin kuin seksuaalisuudesta, joka on vain yksi osa identiteettiä. Työstän muita asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe