Ostin 2006 samsungin kompaktin alumiinirunkoisen digikameran jossa 7mb max pixeleitä ja sd kortti ja litteä akkua, nahkakotelo,usb laturi. Olikohan hinta anttilan verkkokaupassa 180-190e
Sillä olen ottanut tärkeitä kuvia "töistä" ja sinne 1gb muistikortille menee talteen ja joskus kannettavalle talteen, melkein joka kuukausi tulee kuvia otettua.
Hieman pitää lisää ääntä kun käynnistää kun se linssi teleskooppi tulee ulos.
Käsiteltävyys edelleen parempi kuin missään puhelimessa ja on kompakti taskussa. Ja laatu on moitteeton kuville, makro antaa tarkkoja kuvia työpöydällä. Kamera voi olla samassa paikassa kokoajan.
Näin joskus yli 10 vuotta uudemman "digikameran jossa epätarkempia kuvia ja värit huonommat.
On mulla vara osaa ostaa mikä tahansa kamera tai puhelin tai laatikollinen niitä mutta en näe yhtään järkeä ostella turhaan kun entinen on moitteeton
20 vuotta lähestyy yhdelle digikameralle, käytetty joka kuukausi
Anonyymi-ap
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla oli onnea. Kamerassasi ei ollut Sonyn kennoa.
Sony teki siihen aikaan kannoja lähes kaikille pokkarin valmistajille.
Sitten sattui pieni virhe, kennot ei olleet täysin tiiviitä ja aikaa myöten kosteus hiipi sisään.
Minunkin kamerani alkoi eräänä syyspäivänä kuvata "Rembranttia" Olivat kuin vesivärimaalauksia ja pian kamera lakkasi kokonaan toimimasta.
Minulla on vuonna 2005 järjestemä, joka toimii edelleen.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187576- 545688
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693187Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72743Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3311139Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021