Ostin 2006 samsungin kompaktin alumiinirunkoisen digikameran jossa 7mb max pixeleitä ja sd kortti ja litteä akkua, nahkakotelo,usb laturi. Olikohan hinta anttilan verkkokaupassa 180-190e
Sillä olen ottanut tärkeitä kuvia "töistä" ja sinne 1gb muistikortille menee talteen ja joskus kannettavalle talteen, melkein joka kuukausi tulee kuvia otettua.
Hieman pitää lisää ääntä kun käynnistää kun se linssi teleskooppi tulee ulos.
Käsiteltävyys edelleen parempi kuin missään puhelimessa ja on kompakti taskussa. Ja laatu on moitteeton kuville, makro antaa tarkkoja kuvia työpöydällä. Kamera voi olla samassa paikassa kokoajan.
Näin joskus yli 10 vuotta uudemman "digikameran jossa epätarkempia kuvia ja värit huonommat.
On mulla vara osaa ostaa mikä tahansa kamera tai puhelin tai laatikollinen niitä mutta en näe yhtään järkeä ostella turhaan kun entinen on moitteeton
20 vuotta lähestyy yhdelle digikameralle, käytetty joka kuukausi
Anonyymi-ap
3
273
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla oli onnea. Kamerassasi ei ollut Sonyn kennoa.
Sony teki siihen aikaan kannoja lähes kaikille pokkarin valmistajille.
Sitten sattui pieni virhe, kennot ei olleet täysin tiiviitä ja aikaa myöten kosteus hiipi sisään.
Minunkin kamerani alkoi eräänä syyspäivänä kuvata "Rembranttia" Olivat kuin vesivärimaalauksia ja pian kamera lakkasi kokonaan toimimasta.
Minulla on vuonna 2005 järjestemä, joka toimii edelleen.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2752067- 421841
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1031758Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631439Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841343- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031253Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191143- 571135
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1721003