Koko kesän olen katsellut hullua menoa kylällä,,,,,
punainen pakettiauto kaahailee ovet auki ja radiotäysillä.Kenen kersat riehuu,,,Onko edes korttia???????!!!!!!!Pojat voisivat vaikka hankkia töitä,, niin saisi vaimon kanssa tehdä lauantai kauppareissun rauhassa,,,,parkkipaikallakin parkkeeraa minne sattuu huomioimatta muuta liikennettä!!!!
Mietin myös niitälapsiperheitä jotka eivät saa nukuttua öisin nuorison kaahaillessa pitkin kyliä ja sotkemassa tienvarsia ja parkkipaikkoja......
Käytöstavat ovat ilmaisia jotka pitäisi olla jo kotona opittu!!!!
Punainen pakettiauto!!
8
1111
Vastaukset
- Anonyymi
No ei oo vanhemmat ja vaarikaan hääppönen.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onko auton merkistä tietoa? onko led lisävalosarja keulilla?
- Anonyymi
Kiva että automme aiheuttaa huomiota teihin🤗
- Anonyymi
Hae jotenkin muuten huomiota.
- Anonyymi
Sysmässä on muorisoa niin vähän että hyvin mahtuvat siihen pakuun melkein kaikki. Luulisin joka nuoren miehen jotka autonsa rakentaneet niin töissä käyvät ja omillaan korjanneet ja koristelleet lisäksi omilla hankkeillaan rilluttelevat kylillä ja talvi tulee niin kyllä ovet kiinni menee
- Anonyymi
Pimeä taxi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026