Tuetääkö siis kukaan onko energiajuomista jotain muuta haittaa kuin unettomuus jos kerran viikossa joisin yhden celssiuksen? Oon siis 13v ja perusterve.
Voinko juoda yhden celssiuksen viikossa haitatta?
6
818
Vastaukset
- Anonyymi
On paljon haittoja jos oot alle 15 nii ku kerroit olevas 13. Mut hyvä että et joka päivä tommosia litki niinku jotkut jonnet ja celsius sentään hyvän makune :DD
- Anonyymi
Ei siit haitta oo silleen. Muut tuut jäämään kouluun ja kohtaa e on joka laiva ja sun kaiki rahat mene siihen sun keskittyisi kyky on kokonaan mennyt lopullisesti etkö pysty elämään paivääkään ilman cofeinia ja tartte sitä päivässä paljon. Mut jos oo valmis siihen nii siitä vaan. Celsiusta on hyvää, kallista ja siin on enemmän cofeinii ku muis. Mun lempi juoma.
T: vakavasti kofeiini addiktoitunut 16 vuotias aloitin 13 vuotiaan ja toivon etten oli- Anonyymi
Kiitos varoituksesta.
- Anonyymi
Mikäli yhdestä energiajuomasta viikossa seuraa unettomuutta, niin olet pahasti kofeiinille yliherkkä. Ei kannata silloin juoda edes sitä yhtä. Itse olen todella harvoin juonut ED:tä, mutta nuo juomat eivät ole olleet mun juttu. Juon mieluummin kahvia.
- Anonyymi
Itellä on ruvennu pistää rintaa joka kerta kun juon celssius juoman, mut kaikki muut kofeiini tuotteet menee alas ilman ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17722362Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant769564Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.367563Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va846365SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1876047Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot445051HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084686Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014436Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo922151Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821429