Voinko juoda yhden celssiuksen viikossa haitatta?

Anonyymi-ap

Tuetääkö siis kukaan onko energiajuomista jotain muuta haittaa kuin unettomuus jos kerran viikossa joisin yhden celssiuksen? Oon siis 13v ja perusterve.

5

273

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On paljon haittoja jos oot alle 15 nii ku kerroit olevas 13. Mut hyvä että et joka päivä tommosia litki niinku jotkut jonnet ja celsius sentään hyvän makune :DD

    • Anonyymi

      Ei siit haitta oo silleen. Muut tuut jäämään kouluun ja kohtaa e on joka laiva ja sun kaiki rahat mene siihen sun keskittyisi kyky on kokonaan mennyt lopullisesti etkö pysty elämään paivääkään ilman cofeinia ja tartte sitä päivässä paljon. Mut jos oo valmis siihen nii siitä vaan. Celsiusta on hyvää, kallista ja siin on enemmän cofeinii ku muis. Mun lempi juoma.

      T: vakavasti kofeiini addiktoitunut 16 vuotias aloitin 13 vuotiaan ja toivon etten oli

      • Anonyymi

        Kiitos varoituksesta.


    • Anonyymi

      Mikäli yhdestä energiajuomasta viikossa seuraa unettomuutta, niin olet pahasti kofeiinille yliherkkä. Ei kannata silloin juoda edes sitä yhtä. Itse olen todella harvoin juonut ED:tä, mutta nuo juomat eivät ole olleet mun juttu. Juon mieluummin kahvia.

    • Anonyymi

      Itellä on ruvennu pistää rintaa joka kerta kun juon celssius juoman, mut kaikki muut kofeiini tuotteet menee alas ilman ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1910
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe