Onko siellä Kyyjärvellä Ammuttavia Jäniksiä?
Pistää miettimään.
Jänis/Rusakko
12
803
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo muuta ku kartano koppeloita!
- Anonyymi
Eikös nämä kartano koppelot ole kotieläimiksi luokiteltu.
Niihin pitää saada eläimenpitolupa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös nämä kartano koppelot ole kotieläimiksi luokiteltu.
Niihin pitää saada eläimenpitolupa.Tuskin siellä on yhdelläkään Koira omistajalla eläimenpitolupaa.näitä koirien sijaiskoteja kyllä riittää. Taajamat ovat täynnä näitä räkyttäviä, näin metsästysaikana.
- Anonyymi
Antaa jäniksen suojelijan puut syödä saadan ammuttua kun on kitaraa soittaa ei näy kameraan
- Anonyymi
Joo, on!!
- Anonyymi
Jonkun verran on,mutta supeja saisi kyllä vähentää,ja näätä eläimijä.
Kettujakin näyttäisi olevan. Susiakin on jolkutellut Perho-Kivijärven suuntaisesti.
Eipä näitä taida enää monikaan,nuorempi metsästäjä enää saalistaa. - Anonyymi
Kovin on nämä.mulkkuhännät lisääntyneet,Yllätti ihan niiden koko.
Ei mene enää Rusakkona!
Onko kukaan nähnyt,Lagopus lagopusseja?Paritalvea sitten lähti Saunakylällä
hiihdellessäni yksi edestäni.On tosi kauan milloin olen viimeksi,tällaisen nähnyt.
Vuokraako joku näitä yksityis.metsästysalueita viikonloppuisin.?- Anonyymi
No mikä tuossa nyt on nii ihmeenlistä tuossa nyt on, minäkin olen saunakylällä paritellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä tuossa nyt on nii ihmeenlistä tuossa nyt on, minäkin olen saunakylällä paritellut.
Rusakkoa ja Jänistä. Johan on kylä.! Onko jälkeläiset oleet näköisiään.?
- Anonyymi
Riekkoja on tosi harvassa,ennen niitä kyllä oli.Kyllä on sattumaa jos valkoisen pääsee näkemään.Näin kovalumisessa ja pakkastalvena saattaa päästä näkemään,ihan vahinkossa
Joutuu kyllä liikumaan ,tietämään missä nämä lymyää.
- Anonyymi
Koiralta meinaa kunto loppua ,lumentakia,Ajettavaa pisaa,kun vain ukolla hiihtokunto
riitää.Tosi hyvä kun eivät auraile noita yksityismetsäteitä.
Ei tässä mitään miettimistä ole,hiki tulee.Vanhat kuusimetsät ovat henkähdyspaikkoja
niin hiihtäjälle kuin eläimillekin. Näitä joutuu jopa etsimään,ovat hakanneet,vanhat metsänsä pois.Pieniä plänttejä siellä täällä.
On tämä vaan hyvää,Jänistä maidossa haudutettuna.! Jännää........................... - Anonyymi
Rusakko teki tuhojaan omenapuulle! Eipä enää tee,kohtasi aamutunneilla kohtalonsa.
Hyvin terveeltä ovat lihat silmämääräisesti näyttäneet. Nyt vasta alkaa omenapuun vanhat lehdet putoilemaan,ei lehdet kelvanneet alkoi syödä oksistoa ja runkoa.
Jänis pysyttelee vanhassa kuusikossa,antaa olla siellä.+
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021650- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K56816En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54712