Onko siellä Kyyjärvellä Ammuttavia Jäniksiä?
Pistää miettimään.
Jänis/Rusakko
12
744
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo muuta ku kartano koppeloita!
- Anonyymi
Eikös nämä kartano koppelot ole kotieläimiksi luokiteltu.
Niihin pitää saada eläimenpitolupa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös nämä kartano koppelot ole kotieläimiksi luokiteltu.
Niihin pitää saada eläimenpitolupa.Tuskin siellä on yhdelläkään Koira omistajalla eläimenpitolupaa.näitä koirien sijaiskoteja kyllä riittää. Taajamat ovat täynnä näitä räkyttäviä, näin metsästysaikana.
- Anonyymi
Antaa jäniksen suojelijan puut syödä saadan ammuttua kun on kitaraa soittaa ei näy kameraan
- Anonyymi
Joo, on!!
- Anonyymi
Jonkun verran on,mutta supeja saisi kyllä vähentää,ja näätä eläimijä.
Kettujakin näyttäisi olevan. Susiakin on jolkutellut Perho-Kivijärven suuntaisesti.
Eipä näitä taida enää monikaan,nuorempi metsästäjä enää saalistaa. - Anonyymi
Kovin on nämä.mulkkuhännät lisääntyneet,Yllätti ihan niiden koko.
Ei mene enää Rusakkona!
Onko kukaan nähnyt,Lagopus lagopusseja?Paritalvea sitten lähti Saunakylällä
hiihdellessäni yksi edestäni.On tosi kauan milloin olen viimeksi,tällaisen nähnyt.
Vuokraako joku näitä yksityis.metsästysalueita viikonloppuisin.?- Anonyymi
No mikä tuossa nyt on nii ihmeenlistä tuossa nyt on, minäkin olen saunakylällä paritellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä tuossa nyt on nii ihmeenlistä tuossa nyt on, minäkin olen saunakylällä paritellut.
Rusakkoa ja Jänistä. Johan on kylä.! Onko jälkeläiset oleet näköisiään.?
- Anonyymi
Riekkoja on tosi harvassa,ennen niitä kyllä oli.Kyllä on sattumaa jos valkoisen pääsee näkemään.Näin kovalumisessa ja pakkastalvena saattaa päästä näkemään,ihan vahinkossa
Joutuu kyllä liikumaan ,tietämään missä nämä lymyää.
- Anonyymi
Koiralta meinaa kunto loppua ,lumentakia,Ajettavaa pisaa,kun vain ukolla hiihtokunto
riitää.Tosi hyvä kun eivät auraile noita yksityismetsäteitä.
Ei tässä mitään miettimistä ole,hiki tulee.Vanhat kuusimetsät ovat henkähdyspaikkoja
niin hiihtäjälle kuin eläimillekin. Näitä joutuu jopa etsimään,ovat hakanneet,vanhat metsänsä pois.Pieniä plänttejä siellä täällä.
On tämä vaan hyvää,Jänistä maidossa haudutettuna.! Jännää........................... - Anonyymi
Rusakko teki tuhojaan omenapuulle! Eipä enää tee,kohtasi aamutunneilla kohtalonsa.
Hyvin terveeltä ovat lihat silmämääräisesti näyttäneet. Nyt vasta alkaa omenapuun vanhat lehdet putoilemaan,ei lehdet kelvanneet alkoi syödä oksistoa ja runkoa.
Jänis pysyttelee vanhassa kuusikossa,antaa olla siellä.+
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401