Ainakin muutamia löytyy jokaisesta keharista.
Äänekäs maiskutus syödessä, koko ajan äänessä missä ollaankin, puheen ymmärtämisen vaikeus sekä jatkuvasti tabletilla olo ja sieltä lapsen itku videoiden katselu. Kaikkinensa liikaa melua etten oikein pysty keskittymään työhöni. Mikä siis avuksi?
Ärsyttävimpiä piirteitä
Anonyymi-ap
1
293
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedoksi ne jotka ovat pelkän älyllisen kehitysvamman saaneet ne eivät ole niitä jotka koko ajan puhuu.
Jos jotkut älyllisen kehitysvamman koko ajan puhuu niillä on liitännäinen diagnoosi vaikea Adhd.
ADHD jutun suhteen on todettu liikapuheliaisuus eikä älyllisen kehitysvamman kohdalla ole tuota todettu.
Ne jotka ovat pelkän älyllisen kehitysvamman saaneet ne valittaa kun minä koko ajan puhun enkä osaa olla hiljaa
Toinen diagnoosi on Vaikea Adhd jossa on liikapuheliaisuus todettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746