Syyskuussakin suomalaiset rekisteröivät eniten VW-konsernin valmistamia autoja. Näin on ollut jo monta vuosikymmentä.
Toyota on taannut vajoamisensa nappulaliigaan kun sen mallisto on juuttunut 90-luvun latauskelvottomiin fossiilipolttimiin.
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704
Suomalaiset ovat ostaneet yli 16.000 VW-konsernin valmistamaa autoa. Toyota-konsernin myynti 12.000
221
1417
Vastaukset
- Anonyymi
Kovasti se tuo Wv-konsernin luku pienenee ja Toyotan suurenee joka kuukausi.
- Anonyymi
Kyllä syyskuussakin VW-konsernin johto kasvoi. Niinkuin joka kuukausi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä syyskuussakin VW-konsernin johto kasvoi. Niinkuin joka kuukausi.
Suomalaiset rekisteröivät syyskuussa enemmän kahta VW-konsernin myydyintä merkkiä kuin koko Toyota-konsernin autoja yhteensä. Ja VW_llä on kuusi merkkiä top-30 listalla.
VW 456
Skoda 692
1 148
Toyota 1 037
Lexus 32
1 069 - Anonyymi
Kun numero muuttuu isommaksi, niin silloin se suurenee. Ymmärrätkö omapoika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun numero muuttuu isommaksi, niin silloin se suurenee. Ymmärrätkö omapoika?
Juurikin näin ja kun muuttuu yli kaksi miljoonaa suuremmaksi niinkuin Maailman mahtavimmalla on päässyt käymään, niin sokea reetakin jo sen huomaa ja konsernikoijari. Haittaakse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun numero muuttuu isommaksi, niin silloin se suurenee. Ymmärrätkö omapoika?
Ei se Skodan-omapoika ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin ja kun muuttuu yli kaksi miljoonaa suuremmaksi niinkuin Maailman mahtavimmalla on päässyt käymään, niin sokea reetakin jo sen huomaa ja konsernikoijari. Haittaakse?
Mut puhutaan Suomen myynneistä, eikä kehitysmaiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut puhutaan Suomen myynneistä, eikä kehitysmaiden.
Pohjoisella pallonpuoliskolla, joka on Toyotan markkina-alue ei ole kehitysmaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Skodan-omapoika ymmärrä.
Pentillä on nyt vaikeaa, koettakaa ymmärtää sitä ja sen mt-ongelmaa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eroa on VW:n eduksi 4682 kpl ja kasvaa....
- Anonyymi
Mikä se tämä on? VW 456
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se tämä on? VW 456
Kyllä tiedät ja ymmärrät asian, mutta se harmittaa sinua niin paljon, että haluat venkoilla asialla. Kateus ja nolous paistaa ja huokuu sinusta jopa Suolen välityksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedät ja ymmärrät asian, mutta se harmittaa sinua niin paljon, että haluat venkoilla asialla. Kateus ja nolous paistaa ja huokuu sinusta jopa Suolen välityksellä.
Vastaa samaa kuin, esimerkiksi Toyota 1 037.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa samaa kuin, esimerkiksi Toyota 1 037.
Niinpä omapoika jatkaa vuodesta toiseen uimista vastavirtaan. VW Ag on edellä Toyota Motorsia jo 4682 autoa. Fakta joka on ja pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä omapoika jatkaa vuodesta toiseen uimista vastavirtaan. VW Ag on edellä Toyota Motorsia jo 4682 autoa. Fakta joka on ja pysyy.
Ag auto on hieno, https://m.nettiauto.com/palvelut/autokorjaamot/ag-auto/5453
- Anonyymi
Ruotsin 23. myydyin sähköauto oli kesän lopussa Toyotan se nimihirviö, 76 kpl. Eikä polttiksiakaan nuo länsimaalaiset osta Toyotalta kuten me suomalaiset juntit.
- Anonyymi
Koko maailman ylivoimaisesti myydyin, ostetuin ja suosituin auto on Toyota. Muut tulevat kaukana perässä. Miksi se nyt näin menee?
- Anonyymi
Yksinkertaiseten ihmisten mielestä sen nimi pitäisi olla jokin Taunus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko maailman ylivoimaisesti myydyin, ostetuin ja suosituin auto on Toyota. Muut tulevat kaukana perässä. Miksi se nyt näin menee?
Kyllä Aasia ja pyyhepäiden maissa köyhiä riittää ja tietenkin Toyotan toisessa kotimaassa USAssa. Halpa saastuttava kinneri myy kun oikein mainostetaan.
Meillä sivistyksessä tehdään kehittyneitä ja hyviä autoja ja ovat parempia ja kalliimpia, mutta hyvä laatu ja puhtaus menestyy. Toyotan kassa ulvoo tyhjyyttään ja laatua lasketaan sen mukaan, että pysyy juuri ja juuri kuivilla. Sähköautoja odotetaan, mutta pelkkää lupausta pukkaa vuodesta toiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Aasia ja pyyhepäiden maissa köyhiä riittää ja tietenkin Toyotan toisessa kotimaassa USAssa. Halpa saastuttava kinneri myy kun oikein mainostetaan.
Meillä sivistyksessä tehdään kehittyneitä ja hyviä autoja ja ovat parempia ja kalliimpia, mutta hyvä laatu ja puhtaus menestyy. Toyotan kassa ulvoo tyhjyyttään ja laatua lasketaan sen mukaan, että pysyy juuri ja juuri kuivilla. Sähköautoja odotetaan, mutta pelkkää lupausta pukkaa vuodesta toiseen."Toyotan kassa ulvoo tyhjyyttään ja laatua lasketaan sen mukaan, että pysyy juuri ja juuri kuivilla."
Toyota on maailman velkaisin yhtiö. Ei ainoastaan velkaisin autoyhtiö vaan kaikista maailman yhtiöistä velkaisin.
https://londonlovesbusiness.com/toyota-motor-is-the-worlds-most-indebted-corporation-with-a-net-debt-of-186bn/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toyotan kassa ulvoo tyhjyyttään ja laatua lasketaan sen mukaan, että pysyy juuri ja juuri kuivilla."
Toyota on maailman velkaisin yhtiö. Ei ainoastaan velkaisin autoyhtiö vaan kaikista maailman yhtiöistä velkaisin.
https://londonlovesbusiness.com/toyota-motor-is-the-worlds-most-indebted-corporation-with-a-net-debt-of-186bn/Hyvin menee Toyotalla ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Minä en katso kuin Nato-maiden autoihin päin, te luopiot voitte kustantaa aasialaisia kansoja.
- Anonyymi
Toyotaa ostettiin reilut 11 000 kpl ja Klongswagenia reilut 6 000. Onpa selvä ero!
- Anonyymi
Ei ole tämä klonksvagenmyyjänkään elämä mitään pelkkää juhlaa eikä juhlaa ollenkaan kun itäauton skootamyyjätkin jo henkottaa niskaan.
- Anonyymi
VW Ag:n autoja on myyty 4682 autoa enemmän kuin Toyota Motorsin autoja.
- Anonyymi
Siis Toyota on länsiauto ja Škoda itäauto, en nyt ymmärrä jotain tai sitten ilmansuunnat ovat vaihtaneet paikkaa. Škoda teki täällä lännessä autoja kun japanilaiset vasta harjoittelivat syömään niillä typerillä puikoillaan.
- Anonyymi
Kyllä Skoda on tunnettu "itäautona "ainakin niin kauan kuin minä muistan jostain viime vuosisadalta asti. Uusi omistajakin kertoi konkurssimerkin lunastettuaan että itäeuroopan tarpeisiin lanseerataan. Onko siinä jotain hävettävää? Itäsaksalaisetkin tunnettiin itäautoina vaikka olivat Suomea lännempänä. Nimitys ei tule ilmansuunnasta vaan kommunistisesta itäplogista ja varsovanliitosta. Etkö tiennyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Skoda on tunnettu "itäautona "ainakin niin kauan kuin minä muistan jostain viime vuosisadalta asti. Uusi omistajakin kertoi konkurssimerkin lunastettuaan että itäeuroopan tarpeisiin lanseerataan. Onko siinä jotain hävettävää? Itäsaksalaisetkin tunnettiin itäautoina vaikka olivat Suomea lännempänä. Nimitys ei tule ilmansuunnasta vaan kommunistisesta itäplogista ja varsovanliitosta. Etkö tiennyt?
Taas joku menneisyyteen juuttunut seniili.
Skoda on pyyhkinyt Tojolla lattiia teknisessä mielessä jo pitkään. Ei tarvitse kuin verrata näiden kahden ladattavia ja täyssähköautoja.
Tojo on täysin perässähiihtäjä kehitysmaiden fossiilipolttimeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Skoda on tunnettu "itäautona "ainakin niin kauan kuin minä muistan jostain viime vuosisadalta asti. Uusi omistajakin kertoi konkurssimerkin lunastettuaan että itäeuroopan tarpeisiin lanseerataan. Onko siinä jotain hävettävää? Itäsaksalaisetkin tunnettiin itäautoina vaikka olivat Suomea lännempänä. Nimitys ei tule ilmansuunnasta vaan kommunistisesta itäplogista ja varsovanliitosta. Etkö tiennyt?
Itä on itä ja länsi on länsi, eivätkä ne koskaan kohtaa. Aasialaisten ihailijat voivat ihan rauhassa tumputtaa itäautoilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itä on itä ja länsi on länsi, eivätkä ne koskaan kohtaa. Aasialaisten ihailijat voivat ihan rauhassa tumputtaa itäautoilleen.
Etkö osannut lukea vai etkö ymmärtänyt, mistä se itäauto- nimitys johtuu? Ei mitään japsiautoa ole koskaan kutsuttu miksikään itäautoksi niinkuin näitä itäplogin sosialismin saavutuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osannut lukea vai etkö ymmärtänyt, mistä se itäauto- nimitys johtuu? Ei mitään japsiautoa ole koskaan kutsuttu miksikään itäautoksi niinkuin näitä itäplogin sosialismin saavutuksia.
Kyllä Toyotaa ollaan pidetty itäautona aina.
Lapsellistahan nämä jutut oikeasti on, mutta Suolessa tätä porukkaa riittää ja vähälahjaiset mellastaa sen minkä ymmärtävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itä on itä ja länsi on länsi, eivätkä ne koskaan kohtaa. Aasialaisten ihailijat voivat ihan rauhassa tumputtaa itäautoilleen.
Skoda ja Tsekki ovat olleet jo 1800-luvulta eurooppalaisen teollisuuden kulmakiviä. Siinä ei yksi hetken kestänyt neukkumiehitys tunnu missään.
Skoda oli vahva metalliteollisuus-maa jo silloin kun Japanin edistyksellisin tekniikan saavutus oli puusta rakennetut kangaspuut.
- Anonyymi
Itä tai länsi, mutta 4682 on valtava ero Suomen kokoisessa maassa.
- Anonyymi
Mikä ero ja mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ero ja mihin?
Tiedät kyllä.
VW vs. Toyota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä.
VW vs. ToyotaSkodasta oli puhe. Mistä nyt sen vw:n tähän sotkit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodasta oli puhe. Mistä nyt sen vw:n tähän sotkit?
Ketjussa on puhe VW Ag:n ylivoimaisesta myynnistä Toyotaan nähden ja ero on tällä hetkellä 4682 kpl.
- Anonyymi
Vai että ovat kaukoidän autot länsiautoja! No kaikel viisii!
- Anonyymi
Tätä totuutta ei tojohönön kasetti kestä.
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704- Anonyymi
Aivan sama mitä pikkusinttejä ynnäilet ja petät itseäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama mitä pikkusinttejä ynnäilet ja petät itseäsi!
Ei auta vaikka kuinka itkisit. Suomalaiset ovat rekisteröineet jo yli 16.000 VW konsernin valmistamaa autoa.
Ylivoimainen ykkönen meidän suomalaisten autona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta vaikka kuinka itkisit. Suomalaiset ovat rekisteröineet jo yli 16.000 VW konsernin valmistamaa autoa.
Ylivoimainen ykkönen meidän suomalaisten autona.Oletko idiootti ? Kuusi merkkiä kahta vastaan, joista ei yksikään pääse lähellekään ykkösmerkin myyntiä. Markkinoilla joissa kummankin konsernin kaikki merkit on mukana, koijarikonsernille ei jää muuta kuin hävettävää, ylivoimaisen ykkösen johtaessa jo peräti yli kahdella miljoonalla autolla. Näin tuo menee täyspäisten tilastoinnissa. Kaikki muu on röllin venkoilua !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko idiootti ? Kuusi merkkiä kahta vastaan, joista ei yksikään pääse lähellekään ykkösmerkin myyntiä. Markkinoilla joissa kummankin konsernin kaikki merkit on mukana, koijarikonsernille ei jää muuta kuin hävettävää, ylivoimaisen ykkösen johtaessa jo peräti yli kahdella miljoonalla autolla. Näin tuo menee täyspäisten tilastoinnissa. Kaikki muu on röllin venkoilua !
Onnea vaan Tojotalle Suomen merkkitilaston kakkospaikasta syyskuussa. Se on kuitenkin vain nappulaliigaa.
Suomalaiset ovat rekisteröineet tänä vuonna jo yli 16.000 VW konsernin valmistamaa autoa.
Ylivoimainen ykkönen meidän suomalaisten autona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko idiootti ? Kuusi merkkiä kahta vastaan, joista ei yksikään pääse lähellekään ykkösmerkin myyntiä. Markkinoilla joissa kummankin konsernin kaikki merkit on mukana, koijarikonsernille ei jää muuta kuin hävettävää, ylivoimaisen ykkösen johtaessa jo peräti yli kahdella miljoonalla autolla. Näin tuo menee täyspäisten tilastoinnissa. Kaikki muu on röllin venkoilua !
"Kuusi merkkiä kahta vastaan,"
VW konserni pieksi syyskuussa tojotan kyllä kahdellakin merkillä.
VW 456
Skoda 692
1 148
Toyota 1 037
Lexus 32
1 069 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea vaan Tojotalle Suomen merkkitilaston kakkospaikasta syyskuussa. Se on kuitenkin vain nappulaliigaa.
Suomalaiset ovat rekisteröineet tänä vuonna jo yli 16.000 VW konsernin valmistamaa autoa.
Ylivoimainen ykkönen meidän suomalaisten autona.No mutta kun ei se konserni ole edes mikään auto?
Katkeraa itkua kun ne koijarikonsernin merkit ovat kaikki pelkkiä pikkusinttejä Toyotan rinnalla! Eikö se oma ja itselaatima nolotilasto "laajalla rintamalla" jo ala hävettämään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kun ei se konserni ole edes mikään auto?
Katkeraa itkua kun ne koijarikonsernin merkit ovat kaikki pelkkiä pikkusinttejä Toyotan rinnalla! Eikö se oma ja itselaatima nolotilasto "laajalla rintamalla" jo ala hävettämään?Hihii, sinulla taitaa olla kovin iso ongelma josta et pääse millään yli.
4682kpl etumatka on iso, vähän kuin Eurojaskapotti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kun ei se konserni ole edes mikään auto?
Katkeraa itkua kun ne koijarikonsernin merkit ovat kaikki pelkkiä pikkusinttejä Toyotan rinnalla! Eikö se oma ja itselaatima nolotilasto "laajalla rintamalla" jo ala hävettämään?"koijarikonsernin merkit ovat kaikki pelkkiä pikkusinttejä Toyotan rinnalla! "
Isosti onnea tojotalle merkkitilaston nappulaliigan kakkosijasta syyskuussa. Ja papukaijamerkki päälle jos siitä tulee tojohönölle vielä parempi mieli.
VW konserni pieksi syyskuussa tojotan kyllä kahdellakin merkillä.
VW 456
Skoda 692
1 148
Toyota 1 037
Lexus 32
1 069
Ja konsernin kokonaistulos tältä vuodelta on jo yli 16.000.
Tojo jää aivan divariin.
- Anonyymi
On se maagista ylivoimaa....
PS.4682 - Anonyymi
eihän skodaa enää edes valmisteta 🤔
- Anonyymi
Väsynyt provoyritys.
- Anonyymi
Kävin aamulla kirjastossa lukemassa uuden Teknarin. Siinä oli talvirengastesti ja testauslaboratorion testiautona ei ollut Toyota. Miksiköhän eivät edes rengastehtaat testaa renkaitaan aasialaisilla autoilla? Toyotan studiojoukkue huutaa yhtäkurkkua: Koska Volksawagen maksaa kaiken! Miksi ei universumin suurin ja rikkain, eli Toyota sitten maksa tekeleitään rengastehtaille?
- Anonyymi
Tojotat ovat niin surkeita ajaa että aivan sama mitkä renkaat on alla. Ei mitään eroa.
Renkaat pitää vertailla autolla jossa on ajo-ominaisuudet kohdillaan.
Silloin renkaiden erot tulevat esille. - Anonyymi
Toyotasta loppuu ominaisuudet ennemmin kuin renkaista, eli todellista testiä ei Toyotalla voi suorittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotasta loppuu ominaisuudet ennemmin kuin renkaista, eli todellista testiä ei Toyotalla voi suorittaa.
Aivan sama mitkä renkaat on vilunkivagenissa. Ei se siitä muutu yhtää luotettavammaksi. Nokian venäläiset renkaat toki sopii siihen. Eikös nämä suomalaivenäläiset kärahtäneet testiin toimitetuista renkaista? Muistinko oikein? Vilppivagenissa vilunkirenkaat? Ostaisitko tällaisen yhdistelmän? Olisi tuplavilppi vikamoodilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama mitkä renkaat on vilunkivagenissa. Ei se siitä muutu yhtää luotettavammaksi. Nokian venäläiset renkaat toki sopii siihen. Eikös nämä suomalaivenäläiset kärahtäneet testiin toimitetuista renkaista? Muistinko oikein? Vilppivagenissa vilunkirenkaat? Ostaisitko tällaisen yhdistelmän? Olisi tuplavilppi vikamoodilla!
Hihii, onko vielä vanhempia juttuja mielessä. Taisi Toyotan surkeuden julkistaminen taas mennä pahasti ihon alle ja itkupotkuraivarit peliin kun muuhun ei kotelo enää taivu?
PS.4682 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama mitkä renkaat on vilunkivagenissa. Ei se siitä muutu yhtää luotettavammaksi. Nokian venäläiset renkaat toki sopii siihen. Eikös nämä suomalaivenäläiset kärahtäneet testiin toimitetuista renkaista? Muistinko oikein? Vilppivagenissa vilunkirenkaat? Ostaisitko tällaisen yhdistelmän? Olisi tuplavilppi vikamoodilla!
Tojohönöä totuus syö rotan lailla.
VW konserni pieksi syyskuussa tojotan kahdella merkillä.
VW 456
Skoda 692
1 148
Toyota 1 037
Lexus 32
1 069
Ja konsernin kokonaistulos tältä vuodelta on jo yli 16.000.
Tojo jää aivan divariin.
- Anonyymi
toyotahan on päihittänyt nuo vag merkit ihan kunnolla !
VW 456
kopio volsu ( kääkkien mielestä skoda ) 692
Toyota 1 037- Anonyymi
Me emme ole kiinnostuneita Toyotasta, vaan konsernin laatuautoista joita ollaan myyty meillä jo 4683 kpl enemmän kuin Toyotaa ja Lexusta yhteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me emme ole kiinnostuneita Toyotasta, vaan konsernin laatuautoista joita ollaan myyty meillä jo 4683 kpl enemmän kuin Toyotaa ja Lexusta yhteensä.
aijaa aika jännä kun vag ei laatuautoja valmista !
- Anonyymi
eihän skodaa enää edes valmisteta 🤔
skodakääkän vastaus väsynyt provoyritys 😀
tais totuus satuttaa !
skodaa ei ole valmistettu 1991 vuoden jälkeen
oli konkurssi kypsä , volkswagen osti ja pelasti
ja teki skodasta halpamerkkinsä / vw kopion
näillä uusilla skodilla ei ole mitään tekoa skodan kanssa paitsi keulamerkki !
joka autossa vw moottori ja tekniikka
se siitä vertailusta maailman myydyinpään ja luotettavimpaan autoon eli toyotaan
SKODA EI PYSTY VALMISTAMAAN YHTÄÄN OMAA AUTOA MARKKINOILLE ILMAN VOLSUA …!
myynti luvutkin säälittäviä toyoon verrattuna
alle 700
toyotalla yli tuhat
lopettakaa se paskanjauhaminen ja hyväksykää tosiasiat !- Anonyymi
Kyllä Skoda on tsekkiläinen autotehdas ja valmistaja edelleenkin jonka saksalainen kansanautovalmistuskonserni osti halvalla ennenkuin konkurssi olisi pelastanut. Nyt joutuvat merkkin haksahtaneet kärsimään skodan vikojen lisäksi volsunkin vioista ja niitähän on vuosien saatossa riittänyt. Kansa kyllä tietää ja pärnänen ja itäeuroopan kansat vielä paremmin jonne tuo ongelma on lanseerattu.
- Anonyymi
Nyt ei ole kyllä lääkitys kohdallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Skoda on tsekkiläinen autotehdas ja valmistaja edelleenkin jonka saksalainen kansanautovalmistuskonserni osti halvalla ennenkuin konkurssi olisi pelastanut. Nyt joutuvat merkkin haksahtaneet kärsimään skodan vikojen lisäksi volsunkin vioista ja niitähän on vuosien saatossa riittänyt. Kansa kyllä tietää ja pärnänen ja itäeuroopan kansat vielä paremmin jonne tuo ongelma on lanseerattu.
Hihii, testivoittaja ja arvostettu merkki ja paljon jopa viranomaiskäytössä ympäri Eurooppaa ja jopa Uudessa-Seelannissa asti. Meillä poliisilla ja työautoina ties kuinka monilla paljon ajavalla.
- Anonyymi
Tojohönöä totuus syö rotan lailla.
VW konserni pieksi syyskuussa tojotan kahdella merkillä.
VW 456
Skoda 692
1 148
Toyota 1 037
Lexus 32
1 069
Ja konsernin kokonaistulos tältä vuodelta on jo yli 16.000.
Tojo jää aivan divariin.- Anonyymi
Korsernin kokonaistulos tältä vuodelta on jo pitkälti toista miljoonaa autoa vähemmän kuin Toyotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korsernin kokonaistulos tältä vuodelta on jo pitkälti toista miljoonaa autoa vähemmän kuin Toyotalla.
Nyt olet jo epätoivoinen ja naurettava. Täällä puhutaan Suomeen rekisteröidyistä autoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet jo epätoivoinen ja naurettava. Täällä puhutaan Suomeen rekisteröidyistä autoista.
Idiootti! Ei maailmanmarkkinoilla toimivan konsernin kokonaistulos tarkoita piskuisia Suomen markkinoita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti! Ei maailmanmarkkinoilla toimivan konsernin kokonaistulos tarkoita piskuisia Suomen markkinoita!
Tästä on kysymys tässä topicissa.
Syyskuussakin suomalaiset rekisteröivät eniten VW-konsernin valmistamia autoja. Näin on ollut jo monta vuosikymmentä.
Toyota on taannut vajoamisensa nappulaliigaan kun sen mallisto on juuttunut 90-luvun latauskelvottomiin fossiilipolttimiin.
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on kysymys tässä topicissa.
Syyskuussakin suomalaiset rekisteröivät eniten VW-konsernin valmistamia autoja. Näin on ollut jo monta vuosikymmentä.
Toyota on taannut vajoamisensa nappulaliigaan kun sen mallisto on juuttunut 90-luvun latauskelvottomiin fossiilipolttimiin.
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704Eihä tuosta tilastosta voi tolkun ihminen todeta muuta kuin kaikkien konsernimerkkien huolestuttava pikkusinttisyys.
Ynnämuut- kerhossa näkyy kaikki jo olevan. Voihan se olla että tuollainen törkästä huijauksesta annettu vuosien vankeustuomiokin kymmenien miljardien sanktioiden kanssa vaikuttanee jo fiksumpien ihmisten autovalintaan, eikä se monissa medioissa todettu heikkolaatuisuuskaan voi olla vaikuttamatta.
Toyotan loikka meillä ja maailmalla on jo sitä luokkaa että ihan alkaa naurattamaan röllin kitinä ja kiemurtelu kun maailman mahtavin piirtää vaan entistä paksummalla liidulla. Huolestuttavaahan tuollainen kehitys varmaan on konsernin kannalta kun volsumyyjäkin jo noin panikoi.
- Anonyymi
Lonkswagen on kuppanen romu.
- Anonyymi
Itkekää vaan niin paljon kun haluatte.
Syyskuussakin suomalaiset rekisteröivät eniten VW-konsernin valmistamia autoja. Näin on ollut jo monta vuosikymmentä.
Toyota on taannut vajoamisensa nappulaliigaan kun sen mallisto on juuttunut 90-luvun latauskelvottomiin fossiilipolttimiin.- Anonyymi
Oletko joku lapsi vielä kun höpötät jostain nappulaliigasta ? Onko jäänyt paha mieli vai mikä nyt noin painaa pientä mieltä? Lapsellista tuollainen itselaatiman oman tilaston massapostaus. Ehkä lääkityksen tarkistaminen kannattaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joku lapsi vielä kun höpötät jostain nappulaliigasta ? Onko jäänyt paha mieli vai mikä nyt noin painaa pientä mieltä? Lapsellista tuollainen itselaatiman oman tilaston massapostaus. Ehkä lääkityksen tarkistaminen kannattaisi?
Kyllä kaikki tietää mitä nappulaliigalla tåässä yhteydessä tarkoitetaan. Aivan asiallista kuittailua tojon suuntaan.
En min' noita rekisteröintilukuja ole itse keksinyt. Suoraan Trafin tilastosta ne ovat.
Kyllä sinäkin ymmärrät että Trafin tilastot kertovat että syyskuussakin suomalaiset rekisteröivät eniten VW-konsernin valmistamia autoja.
Jostain syystä sun kasetti ei vain kestä tätä totuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaikki tietää mitä nappulaliigalla tåässä yhteydessä tarkoitetaan. Aivan asiallista kuittailua tojon suuntaan.
En min' noita rekisteröintilukuja ole itse keksinyt. Suoraan Trafin tilastosta ne ovat.
Kyllä sinäkin ymmärrät että Trafin tilastot kertovat että syyskuussakin suomalaiset rekisteröivät eniten VW-konsernin valmistamia autoja.
Jostain syystä sun kasetti ei vain kestä tätä totuutta.Kaikki tietää sen että nappulaliigalla tarkoitetaan "pikkunappuloita" joita jokainen huijarikonsernin talutusnuorassa rämpivä merkki edustaa maailman ylivoimaiseen ykköseen verrattuna. Harmi jos tuli yllätyksenä? Vaihtamalla paranee!
- Anonyymi
skoda on naurettava kulkupeli auton kanssa sillä ei ole mitään tekemistä
ja anyway tuuotanto on jo lopetettu
1991 vuonna . itket tai tai nussit skodaasi ni totuus on tämä !- Anonyymi
Minunkin naapurilla oli skoda. Kehui että itäänpäin kulki ja kiihtyi paremmin kuin länteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin naapurilla oli skoda. Kehui että itäänpäin kulki ja kiihtyi paremmin kuin länteen
skodalla on automaailmassa samanlainen maine kun ihmisellä joka on huora
ni siitp voi sitten miettiä millaisen kulkupelin on hommannut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
skodalla on automaailmassa samanlainen maine kun ihmisellä joka on huora
ni siitp voi sitten miettiä millaisen kulkupelin on hommannutNäin surkeaa trollausyritystä näkee harvoin. Pitää yrittää jo aika tosissaan että saa aikaan noin huonon.
- Anonyymi
Skoda on vahva lenkki voittajajoukkueessa.
Suomen ensirekisteröinnit 2023
Merkki:
VW 6.373
SKODA 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704 - Anonyymi
Terolle joka kuukautinen "kova paikka" kun tulee aina turpaan.
Skoda voittaa jokaisen vertailun Toyotaa kohtaan, harmittaako? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terolle joka kuukautinen "kova paikka" kun tulee aina turpaan.
Skoda voittaa jokaisen vertailun Toyotaa kohtaan, harmittaako?Mitäs siellä turhaan itket? Onhan tuo Skodalle jo kuitenkin melkoinen saavutus kun jo noin hyvin on kelvannut. Eihän tuo ole kuin viitisen tuhatta autoa vähemmän kuin ykkösmerkki Toyotan haluttavuus, ottaen vielä huomioon merkin synkkä historia. Ei ainakaan huonolle ole tarvinnut hävitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terolle joka kuukautinen "kova paikka" kun tulee aina turpaan.
Skoda voittaa jokaisen vertailun Toyotaa kohtaan, harmittaako?oikea skoda di voita toyotaa missään arvostelussa että se siitä ja pulinat pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin surkeaa trollausyritystä näkee harvoin. Pitää yrittää jo aika tosissaan että saa aikaan noin huonon.
ihan fakta ei kääkän trolli
- Anonyymi
skoda hävisi mennentullen toyotalle että sellaista luuserit
jotka ei lukuja ymmärrä - Anonyymi
Voiko täällä olla mitään lapsellisempaa tekstiä kuin tämän ketjun aloitus? Ei voi. Jonkun pikkupojan tekstiä.
- Anonyymi
Kyllä voi olla lapsellisempaa. Se kaikki itkeminennja parkuminen kun tojohönön kasetti ei kestä totuutta siitä että suomalaiset ostavat joka kuukausi enitenn VW konsernin valmistamia autoja.
Ja syyskuussa Teslakin ohitti riisiritsojen kyhääjän. Tojo jäi kolmanneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi olla lapsellisempaa. Se kaikki itkeminennja parkuminen kun tojohönön kasetti ei kestä totuutta siitä että suomalaiset ostavat joka kuukausi enitenn VW konsernin valmistamia autoja.
Ja syyskuussa Teslakin ohitti riisiritsojen kyhääjän. Tojo jäi kolmanneksi.Mikä siinäkin on että rölli on jo niin tuskissaan että vertaa jo Toyota vs. muut? Volsuhan onkin jo ynnämuut kerhossa niinkuin kaikki muutkin konsernimerkit joita rölli laskee jo yhteen ja naurattaa meitä täyspäisiä laajalla rintamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinäkin on että rölli on jo niin tuskissaan että vertaa jo Toyota vs. muut? Volsuhan onkin jo ynnämuut kerhossa niinkuin kaikki muutkin konsernimerkit joita rölli laskee jo yhteen ja naurattaa meitä täyspäisiä laajalla rintamalla.
Kyllä tojolle on jäänyt Suomessa aina vain luu käteen valmistajien kisassa kun suomalaiset ovat aina ostaneet eniten vw konsernin valmistamia autoja.
Syyskuussa Volsun laittoi tiukimmille kuitenkin Tesla ja Tojo vajosi ynnämuuta porukkaan.
Parasta tojohönöt kun alatte totuttelemaannajatukseen että pelkkiä polttiksia tekevälle on käymässä kylmät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tojolle on jäänyt Suomessa aina vain luu käteen valmistajien kisassa kun suomalaiset ovat aina ostaneet eniten vw konsernin valmistamia autoja.
Syyskuussa Volsun laittoi tiukimmille kuitenkin Tesla ja Tojo vajosi ynnämuuta porukkaan.
Parasta tojohönöt kun alatte totuttelemaannajatukseen että pelkkiä polttiksia tekevälle on käymässä kylmät.Voihan tuota vilunkivagenin tuskaa noinkin yrittää lievittää. Kristallipallo ja toiveidentynnyri oljenkorsina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tojolle on jäänyt Suomessa aina vain luu käteen valmistajien kisassa kun suomalaiset ovat aina ostaneet eniten vw konsernin valmistamia autoja.
Syyskuussa Volsun laittoi tiukimmille kuitenkin Tesla ja Tojo vajosi ynnämuuta porukkaan.
Parasta tojohönöt kun alatte totuttelemaannajatukseen että pelkkiä polttiksia tekevälle on käymässä kylmät.Konsernissa parhaiten tiedetään mitä tarkoittaa kun kaikki konkurssi ja kolhoosimerkit ovat jo pikkusinttejä, ynnämuut- kerhossa ja nyt niitä rupuja lasketaan jo yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi olla lapsellisempaa. Se kaikki itkeminennja parkuminen kun tojohönön kasetti ei kestä totuutta siitä että suomalaiset ostavat joka kuukausi enitenn VW konsernin valmistamia autoja.
Ja syyskuussa Teslakin ohitti riisiritsojen kyhääjän. Tojo jäi kolmanneksi.Oletko sinä aivan sekaisin??
- Anonyymi
Tojohönö hajoaa kun suomalaiset ostavat vuosikymmenestä toiseen eniten VW-konsernin valmistamia autoja. VW jyrää kuudella merkillään top-30 listalla ja Tojo-konserni on pelkkä pikkufisu Suomessa.
Nyt Syyskuussa Tesla Motors pudotti Toyotan kolmannelle sijalle ja alamäki vain jyrkkenee. Tojo ei saa sähköautoja markkinoille ja seuraavaksi Stellantis ohittaa Toyotan.
VW-konsernin ykköspaikka säilyy vahvana ja laaja sähköautomallisto takaa sen jatkossakin.- Anonyymi
Onneksi voi vielä valita luotettavimman, Suomen ja ylivoimaisesti koko maailmankin ykkösmerkkiauton ettei millään kriminaalikonsernilla tarvitse alkaa pätemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi voi vielä valita luotettavimman, Suomen ja ylivoimaisesti koko maailmankin ykkösmerkkiauton ettei millään kriminaalikonsernilla tarvitse alkaa pätemään.
Hihii, voit valita, mutta kansa on kertonut minkä konsernin autoihin täällä luotetaan.
Toyota on nykyään heikkolaatuinen, ruostuva ja onnettomat ominaisuudet kruunaa kurjuuden.
PS.4682 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, voit valita, mutta kansa on kertonut minkä konsernin autoihin täällä luotetaan.
Toyota on nykyään heikkolaatuinen, ruostuva ja onnettomat ominaisuudet kruunaa kurjuuden.
PS.4682No mutta, minkä niistä konsernin merkeistä silloin ostaisi kun kaikki on lopezlaatuisia pikkusinttejä joita kansa on alkanut kaihtamaan ja trollikin on hädissään jo alkanut laskemaan yhteen ? Nyt en kyllä ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, voit valita, mutta kansa on kertonut minkä konsernin autoihin täällä luotetaan.
Toyota on nykyään heikkolaatuinen, ruostuva ja onnettomat ominaisuudet kruunaa kurjuuden.
PS.4682Juurikin näin. Merkkikohtaiset tilastot ovat vain pikku näpertelyä ja hippohiihtokisoja. Konsernilla on kuusi merkkiä top-30 listalla ja suomalaiset ovat ostaneet niitä yhteensä yli 16.000.
Tuo on se merkityksellinen luku. Ei joku hippohiihtokisa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Merkkikohtaiset tilastot ovat vain pikku näpertelyä ja hippohiihtokisoja. Konsernilla on kuusi merkkiä top-30 listalla ja suomalaiset ovat ostaneet niitä yhteensä yli 16.000.
Tuo on se merkityksellinen luku. Ei joku hippohiihtokisa.Niinmutta kun juurikin ne kaikki konsernimerkit edustaa niitä ynnämuut sarjalaisia jossain jossain top kolmessakympissä niin en kai nyt tolkun ihmisenä mihinkään sellaiseen sortuisi kun vain top ykkönen on kyllin hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinmutta kun juurikin ne kaikki konsernimerkit edustaa niitä ynnämuut sarjalaisia jossain jossain top kolmessakympissä niin en kai nyt tolkun ihmisenä mihinkään sellaiseen sortuisi kun vain top ykkönen on kyllin hyvä!
Tojo on 90-luvun fossiilipoltin kun suomalaisten ostamista autoista jo 60% on ladattavia.
Siksi syyskuun rekisteröinnit näyttävät tältä.
Valmistajien mitalisijat 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069
VW-konserni on alkanut pikkuhiljaa toipumaan komponenttipulasta ja syyskuun rekisteröintimäärä oli jo 43% suurempi kuin Toyotalla.
Sähköautot ovat menestyksen avain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojo on 90-luvun fossiilipoltin kun suomalaisten ostamista autoista jo 60% on ladattavia.
Siksi syyskuun rekisteröinnit näyttävät tältä.
Valmistajien mitalisijat 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069
VW-konserni on alkanut pikkuhiljaa toipumaan komponenttipulasta ja syyskuun rekisteröintimäärä oli jo 43% suurempi kuin Toyotalla.
Sähköautot ovat menestyksen avain.Voihan tuota konsernin maailmanlaajuista rämpimistä noinkin alkaa muotoilemaan. Lohduttaneekohan yhtään nämä röllin yhteenlasketut kriminaalikonsernin merkit täällä Härmän takahikiällä ?
- Anonyymi
"No mutta, minkä niistä konsernin merkeistä silloin ostaisi "
Jo yli 16.000 suomalaista on osannut valita itselleen merkin ja auton VW-konsernin valikoimasta.
Ei kaikki ole sellaisia sopuleita ja vässyköitä kuin tojotisti joka ei osaa päättää yhtään mitään.- Anonyymi
Kriminaalikonsernin päämerkin myynti senkun laskee Suomessa.
Syyskuu: Volkswagen 7. sija ja 456 kotteroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kriminaalikonsernin päämerkin myynti senkun laskee Suomessa.
Syyskuu: Volkswagen 7. sija ja 456 kotteroa.Eipä merkkaaa mitään kun konsernin muut merkit takaavat ylivoimaisen ykkösaseman. Syyskuussakin VW-konserni pieksi 43% marginaalilla kolmostilalle vajonneen Tojotan.
Väliin mahtuu Tesla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä merkkaaa mitään kun konsernin muut merkit takaavat ylivoimaisen ykkösaseman. Syyskuussakin VW-konserni pieksi 43% marginaalilla kolmostilalle vajonneen Tojotan.
Väliin mahtuu Tesla.Valmistajien mitalisijat 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kriminaalikonsernin päämerkin myynti senkun laskee Suomessa.
Syyskuu: Volkswagen 7. sija ja 456 kotteroa.VW keskittyy sähköautoihin, eikä keskity saastuttaviin halpiksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kriminaalikonsernin päämerkin myynti senkun laskee Suomessa.
Syyskuu: Volkswagen 7. sija ja 456 kotteroa.Kokonaisuus ratkaisee.
PS. 4682 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokonaisuus ratkaisee.
PS. 4682Se on juurikin näin. Kokonaisuus ratkaisee, ei mikään autoilun kehitysmaa, Suomen markkinat vaikka kuinka ynnäilisi kriminaalikonsernin merkkejä yhteen ja itkisi ja inttäisi . Maailman ykkönen vasta tarkoittanee vilunkivagenröllin suurinta lukua johon kriminaalikonsernilla on yli kahden miljoonan auton matka? Suomen markkinat kun ovat vain jotain promilleluokkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin. Kokonaisuus ratkaisee, ei mikään autoilun kehitysmaa, Suomen markkinat vaikka kuinka ynnäilisi kriminaalikonsernin merkkejä yhteen ja itkisi ja inttäisi . Maailman ykkönen vasta tarkoittanee vilunkivagenröllin suurinta lukua johon kriminaalikonsernilla on yli kahden miljoonan auton matka? Suomen markkinat kun ovat vain jotain promilleluokkaa?
Sivistysmaissa AG on kova sana ja Toyota Aasiassa ja köyhissä maissa ja sivistymättömässä junttilassa USAssa.
- Anonyymi
Siksi ostan aina toyotan kun se toimii, ei ole kalliita vikoja vanhanakaan. Arvostan myös jälleenmyyntiarvoa ja helppoa myytävyyttä vaikka olisi 15-20 vuotta vanha. Toyota kelpaa aina , Toyota hankitaan juuri luotettavuuden ja kestävyyden vuoksi. Samalla arvo säilyy, vaikka tämä oli volkswagenin mainoslause takavuosina mutta ei valitettavasti pitänyt paikkaansa.
- Anonyymi
"Siksi ostan aina toyotan kun se toimii"
Voit tehdä aivan vapaasti noin. Suomi on vapaa maa.
Yli 16.000 suomalaista on päätynyt tänä vuonna valitsemaan itselleen VW-konsernin valmistaman auton. Se on useita tuhansia enemmän kuin teitä tojotan valmistaman auton valinneita.
Näin on ollut jo vuosikymmeniä ja sama meno jatkuu tästä eteenpäinkin. Syynä siihen on että Toyota on jäänyt pahasti jälkeen tekniikassa ja tekee vain fossiilipolttimia kun jo 60% viime kuussa ostetuista autoista oli ladattavia.
Toyota elää laina-ajalla Suomen ja muidenkin kehittyneiden maiden markkinoilla. - Anonyymi
Toyota on oikeasti surkea ja heikko auto. Jälleenmyyntiarvo on hyvä vain kun vaihdat uuteen Toyotaan ja näin lunastaa itsemaksaman panttimaksun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on oikeasti surkea ja heikko auto. Jälleenmyyntiarvo on hyvä vain kun vaihdat uuteen Toyotaan ja näin lunastaa itsemaksaman panttimaksun.
Voit lopettaa sen typerän panttimaksuhöpötyksesi. Ei sinua kukaan ota vakavasti. Maskottiarvokin on jo nolla.
- Anonyymi
"Arvostan myös jälleenmyyntiarvoa ja helppoa myytävyyttä vaikka olisi 15-20 vuotta vanha."
Tuon ikäisen auton jälleenmyntiarvo on suurinpiirtein sama kuin uuden rengaskerran hinta on. Uuden auton ostajalle on aivan sama saako joku kolmas tai neljäs omistaja autosta tuon ikäisenä 500 euroa vai 1.000 euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Arvostan myös jälleenmyyntiarvoa ja helppoa myytävyyttä vaikka olisi 15-20 vuotta vanha."
Tuon ikäisen auton jälleenmyntiarvo on suurinpiirtein sama kuin uuden rengaskerran hinta on. Uuden auton ostajalle on aivan sama saako joku kolmas tai neljäs omistaja autosta tuon ikäisenä 500 euroa vai 1.000 euroa.Voihan tuota katkeraa kateutta Toyotasta noinkin yrittää lieventää. Tosiasia kuitenkin kun on että yli kymmenvuotiaan tsi/dsg vikavagenin myyminen on jo melkoista tuskien taivalta ja ostaminen suoranaista itsepetosta. Ei se vikavagenin syöksylasku ole ollut mitään sattumaa vaan suhmurointien summa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan tuota katkeraa kateutta Toyotasta noinkin yrittää lieventää. Tosiasia kuitenkin kun on että yli kymmenvuotiaan tsi/dsg vikavagenin myyminen on jo melkoista tuskien taivalta ja ostaminen suoranaista itsepetosta. Ei se vikavagenin syöksylasku ole ollut mitään sattumaa vaan suhmurointien summa.
Kyllä se on kolmanneksi pudonnut Toyota joka on syöksylaskussa suomalaisten autovalintana kun pysytään faktoissa.
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069
VW-konserni on alkanut pikkuhiljaa toipumaan komponenttipulasta ja syyskuun rekisteröintimäärä oli jo 43% suurempi kuin Toyotalla.
Toyotan mallisto melkein kokonaan 90-luvun fossiilipolttimia. 60% ostetuista autoista on ladattavis ja osuus kasvaa koko ajan. On selvää että tojon tie menee alaspäin jatkossakin kun näköpiirissä ei ole uusia sähköautomalleja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on kolmanneksi pudonnut Toyota joka on syöksylaskussa suomalaisten autovalintana kun pysytään faktoissa.
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069
VW-konserni on alkanut pikkuhiljaa toipumaan komponenttipulasta ja syyskuun rekisteröintimäärä oli jo 43% suurempi kuin Toyotalla.
Toyotan mallisto melkein kokonaan 90-luvun fossiilipolttimia. 60% ostetuista autoista on ladattavis ja osuus kasvaa koko ajan. On selvää että tojon tie menee alaspäin jatkossakin kun näköpiirissä ei ole uusia sähköautomalleja.Olisitko ystävällinen ja menisit lähimpään terveyskeskukseen keskustelemaan tilastasi ja tutkittavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitko ystävällinen ja menisit lähimpään terveyskeskukseen keskustelemaan tilastasi ja tutkittavaksi.
Meneepä rekisterööintitilaston faktat näköjään pahasti ihon alle. Yritä sopeutua todellisuuteen ja muuttuvaan maailmaan.
Enää ei eletä 90-lukua ja tojon fossiilipolttimien kulta aikaa. Se oli monta presidenttiä sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneepä rekisterööintitilaston faktat näköjään pahasti ihon alle. Yritä sopeutua todellisuuteen ja muuttuvaan maailmaan.
Enää ei eletä 90-lukua ja tojon fossiilipolttimien kulta aikaa. Se oli monta presidenttiä sitten.Koeta nyt kuitenkin ymmärtää että sinä olet vakavasti sairas.
- Anonyymi
on se hyvä että toyotalla on sentään vielä oma mallisto markkinoilla
toisin kun skodalla ei yhtään omaa auto/ mallia markkinoilla tällä hetkellä eikä vissiin koskaan tulossa- Anonyymi
Proace = PSAn suunnittelema ja tekemä
GR86 = Subaru
Supra = BMW
BZ4 = Subaru
BZ3 = BYD
Tojota ei osaa tehdä itse mitään muuta kuin pullamössö-Corollia ja -yariksia. Jos tarvitaan vähänkin enempi auto-osaamista niin sitä Toyota joutuu ostamaan Eurooppalaisilta ja Kiinalaisilta.
Skoda on vahva palanen konsernia jonka osaaminen on ylivoimaista Tojotaan nähden. Katsopa vaikka Skodan sähköautomalleja. Tojolla menee ainakin viisi vuotta että saa aikaiseksi edes ensimmäisen ITSE alusta asti suunnitellun ja valmistetun sähköauton.
Surkeaa räpellystä sähköautoissa ja ladattavissa. Siksi suomalaiset ovat valinneet näin.
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Proace = PSAn suunnittelema ja tekemä
GR86 = Subaru
Supra = BMW
BZ4 = Subaru
BZ3 = BYD
Tojota ei osaa tehdä itse mitään muuta kuin pullamössö-Corollia ja -yariksia. Jos tarvitaan vähänkin enempi auto-osaamista niin sitä Toyota joutuu ostamaan Eurooppalaisilta ja Kiinalaisilta.
Skoda on vahva palanen konsernia jonka osaaminen on ylivoimaista Tojotaan nähden. Katsopa vaikka Skodan sähköautomalleja. Tojolla menee ainakin viisi vuotta että saa aikaiseksi edes ensimmäisen ITSE alusta asti suunnitellun ja valmistetun sähköauton.
Surkeaa räpellystä sähköautoissa ja ladattavissa. Siksi suomalaiset ovat valinneet näin.
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069Skodat perustuvat oman konsernin tekniikkaan. Tojon uudenaikaisimmat mallit perustuvat muiden konsernien tekniikkaan. Siinä se ero.
- Anonyymi
On tämäkin vilunkivagenmyyjän elämä melkoista tuskaa! Yrittää tuputtaa yhtä merkkiä ja julistaa kaikki konsernisintit yhteenlaskien joiksikin voittajiksi autoilun kehitysmaassa. Samanlaista kusetusyritystä kuin konsernin törkeä maailman laajuinen huijaus "fossiilipolttimilla" kun 40 kertaisesti kaasutettiin tarkoituksellisesti mistään mitään välittämättä. 30 miljardia kusetuksesta ja 7 vuotta lusittavaa pitää ainakin luuserin lämpimänä vaiikka kyyti on ollut jäätävää.
- Anonyymi
skoda ei osaa tehdä yhtään auto ilman vw moottoria / osia !
toyota tekee omiamalleja ja moottoreita markkinoille edelleen
harmittaako tämä tosiasia kääkkää ? - Anonyymi
skoda
fabia =volkswagen
octavia =volkswagen
suberb = volkswagen
joka okinen malli volkswagen- Anonyymi
Skodat perustuvat oman konsernin tekniikkaan. Tojon uudenaikaisimmat mallit perustuvat muiden konsernien tekniikkaan. Siinä se ero.
Suomalaiset ovat aina ostaneet eniten VW-konsernin autoja ja Skoda on yksi konsernin merkeistä. Suomalaisten ikisuosikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodat perustuvat oman konsernin tekniikkaan. Tojon uudenaikaisimmat mallit perustuvat muiden konsernien tekniikkaan. Siinä se ero.
Suomalaiset ovat aina ostaneet eniten VW-konsernin autoja ja Skoda on yksi konsernin merkeistä. Suomalaisten ikisuosikki.Mitä tarkoitat, "ikisuosikki"? Ladakin itäautona oli huomattavan paljon suositumpi suomettuneessa Suomessa. Skodaan hairahtaneita pidettiin melko höynähtäneinä ja yksinkertaisina äärilaidan kulkijoina punakantisine jäsenkirjoineen niinkuin ladailijoitakin. Kovia olivat politikoimaan kummatkin.
- Anonyymi
vw audi ja porsche ovat saksalaisia autoja ja käyttävät toistensa osia
kun taas skoda ja seat ovat neuvosto tsekki ja espanian ihmeitä eivät todellakaan kuulu konserniin oikeasti
ovat vain halpamerkkejä jotka pysyvät hengissä vw osilla
omilla autoilla ei mitään asiaa markkinoille ja skoda olisi jo konkassa jos vw ei olisi pelastanut - Anonyymi
skodalla ei ole yhtään itse alusta loppuun asti tehtyä mallia 😀😃
se siitä !
hävettäävää toimintaa loisia täysin vw maineella !- Anonyymi
Se on kyllä ainoastaan sinun ongelmasi jos tuollaisia mietit.
Skoda on sähköautoissa Tojoa vuosikymmenen edellä. Niin tekniikassa kuin myyntiluvuissakin.
Skodalla menee hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä ainoastaan sinun ongelmasi jos tuollaisia mietit.
Skoda on sähköautoissa Tojoa vuosikymmenen edellä. Niin tekniikassa kuin myyntiluvuissakin.
Skodalla menee hyvin.ei ole todellakaan nuo tosiasiat minun ongelma kierrän kaukaa vag autot
- Anonyymi
Tojohönön kasetti ei kestä tä totuutta.
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069
Siksi pitää yrittää epätoivoisesti alkaa höpöttämään kaikkea muuta.
Skodamiestä vain naurattaa.- Anonyymi
Ei tämä skootamyyjänkään elämä helppoa ole vilppivagenkonsernin talutusnuorassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä skootamyyjänkään elämä helppoa ole vilppivagenkonsernin talutusnuorassa.
Kerro toki mitä tarkoitat, hyvin kauppa käy ja autojen hintataso nousut.
- Anonyymi
skoda ei ole todellakaan mitään automerkkiä edellä kun sitä ei edes enää tehdä
kyllä automiehiä naurattaa tu teidän tietämättömyys - Anonyymi
parhaita on nämä 50 kääkät jotka ajaa millimuna pystyssä skeida rs oculla !
ja pitää sitä vielä jonain urheiluautona ja skodana
on maailman surullisin ja naurettavin auto
ja on oikeasti volkswagen
skodaa tässä autossa ei ole kuin rumat merkit ja volvon varastettu takateksti kirjoitus jossa lukee skeida!- Anonyymi
kyllä on skoda päässyt pahasti jonkun ihon alle.
- Anonyymi
Kateus pitää ansaita. Terolla on itsetunto lujilla.
- Anonyymi
Kiat, Toyotat, Subarut, sun muut kaukoidän tuotteet oksettavat yhtä paljon kaikki. Samoin niiden ostajat,
- Anonyymi
Mistähän se johtuu kun vuodesta toiseen VW:n merkit ja yleensäkin saksalaiset ovat aina myydyimpiä meillä ja Euroopassa?
- Anonyymi
Eurooppalainen valmistaja tietää mitä eurooppalainen kuluttaja haluaa. Ei auton tekemistä saarella elävä osaa.
- Anonyymi
Meillä Neuvostoliitossakin Lada ja muutkin neuvostoliiton merkit olivat aina kärjessä! Koko maailman ylivoimainen ykkönen on Toyota. Se piirtää, kellä on liitua!
- Anonyymi
skoda on aina ollut naurun aihe parkkipaikoilla ja tulee olemaan sitä nyt ja tulevaisuudessakin !
- Anonyymi
Tojohönön kasetti ei kestä tätä totuutta.
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069
Siksi pitää yrittää epätoivoisesti alkaa höpöttämään kaikkea muuta.
Skodamiestä vain naurattaa kun tojohönö höpöttää.- Anonyymi
Yksinkertaisen ihmisen yksinkertainen lista yhdeltä kuukaudesta. Katso asioita vähintään 12 kuukauden (vuoden) perioidilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertaisen ihmisen yksinkertainen lista yhdeltä kuukaudesta. Katso asioita vähintään 12 kuukauden (vuoden) perioidilla.
Hihii, Tero yrittää vääntää ja lieventää tuskaansa. Suuntaa tuokin näyttää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, Tero yrittää vääntää ja lieventää tuskaansa. Suuntaa tuokin näyttää....
Yhtä pajon kuin Renaul Clion rekisteröinnit joulukuussa 2021, kun vuokrafirma uusi kalustonsa. Yksinkertaisten toimittajienkin mukaan nämä yhden kuukauden luvut ovat pysyvä ilmiö.
- Anonyymi
Se on aika outoa, että Vw-ag konsernin eri autoliikkeet kilpailevat verissäpäin keskenään oman automerkkinsä myynnistä. Sen ymmärtäisin jos ne olisi kaikki saman katon alla, mutta ei, ja siihen päälle muut ag:n marginaalimerkit. Tuossa tilanteessa ei pärjää kukaan muu, kuin Vw-ag.
- Anonyymi
Miten kilpailevat? VW tarjoaa monta vaihtoehtoa ja siitä on hyvä valita sopiva. Sinne isoon kassaan ne rahat kuitenkin menee.
- Anonyymi
"Sen ymmärtäisin jos ne olisi kaikki saman katon alla, mutta ei,"
VW AG:n kannalta ne ovat saman katon alla. Ostaa kuluttaja Audin Autoliike Möttöseltä tai Cupran Autoliike Pitkäseltä. Ei mitään väliä.
Onhan tojollakin monta autokauppaa Suomessa jotka kilpailevat keskenään. Ei se Tokion poikia kiinnosta ostaako pappa Corollansa Iisalmen vai Kajaanin Tojota-liikkeestä. Kuopion ja Iisalmen Tojokauppiaalle sillä on väliä mutta ei Tojolle firmana.
Mites muuten Lexus? Mikä firma sitä tuo maahan? Ettei nyt vaan tulisi mitään turhaa kilpailua siitä tojota finlantin kanssa.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sen ymmärtäisin jos ne olisi kaikki saman katon alla, mutta ei,"
VW AG:n kannalta ne ovat saman katon alla. Ostaa kuluttaja Audin Autoliike Möttöseltä tai Cupran Autoliike Pitkäseltä. Ei mitään väliä.
Onhan tojollakin monta autokauppaa Suomessa jotka kilpailevat keskenään. Ei se Tokion poikia kiinnosta ostaako pappa Corollansa Iisalmen vai Kajaanin Tojota-liikkeestä. Kuopion ja Iisalmen Tojokauppiaalle sillä on väliä mutta ei Tojolle firmana.
Mites muuten Lexus? Mikä firma sitä tuo maahan? Ettei nyt vaan tulisi mitään turhaa kilpailua siitä tojota finlantin kanssa....Tojotan Liikkeet ovat sentään eri Kaupungeissa, mutta Vw-ag liikkeet voi olla vierekkäisissä rakennuksissa ja auton ostajat kilpailuttavat Ag: myyjiä... Volkkarin myyjää vituttaa kun ostaja kävelee skodan liikkeeseen tai volkkarin ja skodan myyjiä vituttaa kun ostaja kävelee audin liikkeeseen, tai......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotan Liikkeet ovat sentään eri Kaupungeissa, mutta Vw-ag liikkeet voi olla vierekkäisissä rakennuksissa ja auton ostajat kilpailuttavat Ag: myyjiä... Volkkarin myyjää vituttaa kun ostaja kävelee skodan liikkeeseen tai volkkarin ja skodan myyjiä vituttaa kun ostaja kävelee audin liikkeeseen, tai......
Volsu-konsernin eri merkeillä on sentään jotain merkkikohtaista spesiaalia jolla voi tehdä eroa sisarmerkkiin.
Mutta kun Corolla-pappa kilpailuttaa kahta tojoliikettä toisiaan vastaan täsmälleen samanlaisesta autosta niin siinä ei kauppiaalla ole mitään muuta vaihtoehtoa kilpailla kun hinnalla. Mietipä sitä.
Nykyaikana ei ole mitään eroa onko liikkeet 100 metrin vai 100 km päässä toisistaan.
- Anonyymi
"Katso asioita vähintään 12 kuukauden (vuoden) perioidilla."
Jos katsoo vaikka koko tätä vuosituhatta niin suomalaiset ovat ostaneet joka vuosi eniten VW-konsernin autoja.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704
Katsoo mitä vuotta tahansa niin aina VW-konserni on ykkösenä. - Anonyymi
Toistan Terryille ja Teroille. Vw aagee on ykkönen, niin laadussa kuin myynnissä. Tusen Tack
- Anonyymi
VAG ja laatu ei sovi samaan lauseeseen kun unissasi !
paremmin sopii huijaukset ja öljyä syövät koneet ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VAG ja laatu ei sovi samaan lauseeseen kun unissasi !
paremmin sopii huijaukset ja öljyä syövät koneet !Kyllä Vag- laatu on jo käsite. Malli surullisen kuuluisasta lopez-laadusta. Yksi ylitse muiden on ykköslaatu maailman ykkösmerkillä. Merkin kai jo arvaattekin? Tuskin se muuten olisi ylivoimainen ykkönen noin järkyttävän pitkällä etumatkalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Vag- laatu on jo käsite. Malli surullisen kuuluisasta lopez-laadusta. Yksi ylitse muiden on ykköslaatu maailman ykkösmerkillä. Merkin kai jo arvaattekin? Tuskin se muuten olisi ylivoimainen ykkönen noin järkyttävän pitkällä etumatkalla?
Suomalaiset ei oikein välitä noista kehitysmaihin tehdyistä fossiilipolttimista enää ja siksi Tesla nousi jo Toyotan ohi viimekuussa.
Kun katsoo koko tätä vuosituhatta niin suomalaiset ovat ostaneet joka vuosi eniten VW-konsernin autoja.
Se kertoo mihin autovalmistajaan suomalaiset luottavat. Ovat aina luottaneet.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704
Katsoo mitä vuotta tahansa niin aina VW-konserni on ykkösenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset ei oikein välitä noista kehitysmaihin tehdyistä fossiilipolttimista enää ja siksi Tesla nousi jo Toyotan ohi viimekuussa.
Kun katsoo koko tätä vuosituhatta niin suomalaiset ovat ostaneet joka vuosi eniten VW-konsernin autoja.
Se kertoo mihin autovalmistajaan suomalaiset luottavat. Ovat aina luottaneet.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704
Katsoo mitä vuotta tahansa niin aina VW-konserni on ykkösenä.Samaa jargonia pukkaa ja samaa itsekyhättyä omatilastoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa jargonia pukkaa ja samaa itsekyhättyä omatilastoa?
Toimettomalla vilppivagenmyyjällä on aikaa kyhätä omia "tilastoja" kunnes k kenkä potkasee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimettomalla vilppivagenmyyjällä on aikaa kyhätä omia "tilastoja" kunnes k kenkä potkasee?
Eikö taaskaan kasetti kestä todellisuutta? Suomalaiset ovat rekisteröineet Trafin mukaan tänä vuonna jo yli 16.000 VW-konsernin valmistamaa autoa kun Tojo on nappulaliigassa 12.000 autolla.
Mikä tässä yksinkertaisessa totuudessa on niin vaikea sulattaa että joutuu itkemään joka päivä asiasta? Kun se totuus ei kuitenkaan itkemällä muutu miksikään. 16.000 suomalaista on valintansa tehnyt ja se siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö taaskaan kasetti kestä todellisuutta? Suomalaiset ovat rekisteröineet Trafin mukaan tänä vuonna jo yli 16.000 VW-konsernin valmistamaa autoa kun Tojo on nappulaliigassa 12.000 autolla.
Mikä tässä yksinkertaisessa totuudessa on niin vaikea sulattaa että joutuu itkemään joka päivä asiasta? Kun se totuus ei kuitenkaan itkemällä muutu miksikään. 16.000 suomalaista on valintansa tehnyt ja se siitä.Samaa suhmurointia ja jargoniaa vaan päivästä toiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa suhmurointia ja jargoniaa vaan päivästä toiseen?
Sitähän tuo sinun touhusi näyttää olevan. Ihmeellistä kiemurtelua ja jankuttamista kun kasetti ei kestä sitä faktaa että jo yli 16.000 suomalaista on rekisteröinyt tänä vuonna VW-konsernin valmistaman auton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän tuo sinun touhusi näyttää olevan. Ihmeellistä kiemurtelua ja jankuttamista kun kasetti ei kestä sitä faktaa että jo yli 16.000 suomalaista on rekisteröinyt tänä vuonna VW-konsernin valmistaman auton.
No mutta sinähän täällä jankutat ja massapostaat itsekyhäämääsi samaa omatilastoa jo päivittäin! Eikö sinua kukaan ota vakavasti? Trafille riittää ilmoitus kerran kuukaudessa eikä tarvi puliveivata kuin joku vilunkivagenröllipapukaija helmitauluineen. Minusta vilppivagen kelpaa jo melkein yhtä surkeasti kun itäblokin harmi kumpikin melkein puolet vähemmän kuin kunniakas maailmankin ylivoimainen .vcƴykkönen meikämarkkinoilla. Eri merkkien yhteenlaskulla pettää vain itseään ja höpöttäminen jostain kehitysmaista ketoo jo hädästä ja tuskasta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sinähän täällä jankutat ja massapostaat itsekyhäämääsi samaa omatilastoa jo päivittäin! Eikö sinua kukaan ota vakavasti? Trafille riittää ilmoitus kerran kuukaudessa eikä tarvi puliveivata kuin joku vilunkivagenröllipapukaija helmitauluineen. Minusta vilppivagen kelpaa jo melkein yhtä surkeasti kun itäblokin harmi kumpikin melkein puolet vähemmän kuin kunniakas maailmankin ylivoimainen .vcƴykkönen meikämarkkinoilla. Eri merkkien yhteenlaskulla pettää vain itseään ja höpöttäminen jostain kehitysmaista ketoo jo hädästä ja tuskasta .
Totuus ei muutu vaikka kuinka kiukuttelet ja kiellät rekisteröintitilastot.
PS. 4682 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sinähän täällä jankutat ja massapostaat itsekyhäämääsi samaa omatilastoa jo päivittäin! Eikö sinua kukaan ota vakavasti? Trafille riittää ilmoitus kerran kuukaudessa eikä tarvi puliveivata kuin joku vilunkivagenröllipapukaija helmitauluineen. Minusta vilppivagen kelpaa jo melkein yhtä surkeasti kun itäblokin harmi kumpikin melkein puolet vähemmän kuin kunniakas maailmankin ylivoimainen .vcƴykkönen meikämarkkinoilla. Eri merkkien yhteenlaskulla pettää vain itseään ja höpöttäminen jostain kehitysmaista ketoo jo hädästä ja tuskasta .
"massapostaat itsekyhäämääsi samaa omatilastoa jo päivittäin! "
Kai ymmärrät että suomalaiset ovat rekisteröineet yli 16.000 VW-konsernin valmistamaa autoa tänä vuonna täysin riippumatta siitä mitä täällä postataan.
Reaalimaailmaa ei voi muuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"massapostaat itsekyhäämääsi samaa omatilastoa jo päivittäin! "
Kai ymmärrät että suomalaiset ovat rekisteröineet yli 16.000 VW-konsernin valmistamaa autoa tänä vuonna täysin riippumatta siitä mitä täällä postataan.
Reaalimaailmaa ei voi muuttaa.Tätä se itsekyhätty yhteenlaskutilasto ja inttäminen juuri tarkoittaa jota hädässäsi tuputat päivittäin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä se itsekyhätty yhteenlaskutilasto ja inttäminen juuri tarkoittaa jota hädässäsi tuputat päivittäin!
Sinä voit inttää netissä mitä vaan mutta se ei muuta todellista maailmaa mihinkään.
Yli 16.000 suomalaista on rekisteröinyt VW-konsernin valmistaman auton tänä vuonna. Tämän kertoo Trafi.
Ei totuudelle voi nettikirjoittelulla yhtään mitään.
Kysytäänpä näin päin: Montako VW-konsernin valmistamaa autoa suomalaiset ovat rekisteröineet tänä vuonna?
Jos sinulla on oikeaasti noin yksinäistä että joudut hakemaan edes jotain palautetta itsellesi tekemällä typeriä provoja netissä niin kannattaisi otaa yhteyttä ammattilaisiin.
Eikö sulla ole ketään sukulaista joka voisi tukea sinua tässä askeleessa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit inttää netissä mitä vaan mutta se ei muuta todellista maailmaa mihinkään.
Yli 16.000 suomalaista on rekisteröinyt VW-konsernin valmistaman auton tänä vuonna. Tämän kertoo Trafi.
Ei totuudelle voi nettikirjoittelulla yhtään mitään.
Kysytäänpä näin päin: Montako VW-konsernin valmistamaa autoa suomalaiset ovat rekisteröineet tänä vuonna?
Jos sinulla on oikeaasti noin yksinäistä että joudut hakemaan edes jotain palautetta itsellesi tekemällä typeriä provoja netissä niin kannattaisi otaa yhteyttä ammattilaisiin.
Eikö sulla ole ketään sukulaista joka voisi tukea sinua tässä askeleessa?Ei minulla ole muuta faktaa kuin virallinen Trafin ensirekisteröintitilasto. Ei sen kanssa täyspäiset provoile. Se on vain vikavagenluuseriröllin ongelma alkaa suhmuroimaan kun vikavagen ja harmi rämpivät. Pikkusinttejä jo molemmat. Ei auton ostaja osta mitään konsernia. Eikä sen toteaminen ole mitään provoilua vaan faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole muuta faktaa kuin virallinen Trafin ensirekisteröintitilasto. Ei sen kanssa täyspäiset provoile. Se on vain vikavagenluuseriröllin ongelma alkaa suhmuroimaan kun vikavagen ja harmi rämpivät. Pikkusinttejä jo molemmat. Ei auton ostaja osta mitään konsernia. Eikä sen toteaminen ole mitään provoilua vaan faktaa.
Aikamoinen mongerrus. Mitä olet impannut vai lähteekö tuollainen avautuminen puhtaasti huonoista geeneistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen mongerrus. Mitä olet impannut vai lähteekö tuollainen avautuminen puhtaasti huonoista geeneistä?
Mitä impannut? Huonoista geeneistä? Eikun yhden vikavagenin tannoisesta omistamisesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä impannut? Huonoista geeneistä? Eikun yhden vikavagenin tannoisesta omistamisesta!
Ei sun henkilökohtaiset antipatiat muuta todellista maailmaa mihinkään.
Yli 16.000 suomalaista on rekisteröinyt VW-konsernin valmistaman auton tänä vuonna. Tämän kertoo Trafi.
Ei totuudelle voi nettikirjoittelulla yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun henkilökohtaiset antipatiat muuta todellista maailmaa mihinkään.
Yli 16.000 suomalaista on rekisteröinyt VW-konsernin valmistaman auton tänä vuonna. Tämän kertoo Trafi.
Ei totuudelle voi nettikirjoittelulla yhtään mitään.Ei kyllä trafin tilastossa näkynyt mitään vw -konserniautoa. Mikä siinäkin on että Volkkari siellä näkyi sukeltaneen jo melkein yhtä pohjalle kuin harmikin? Oliko vain jotain kuusi tuhatta ?
- Anonyymi
VW Ag ja etumatkaa 4682kpl.
- Anonyymi
Ei mitään Ag -malliakaan ollut tilastossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään Ag -malliakaan ollut tilastossa?
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704
Katsoo mitä vuotta tahansa niin aina VW-konserni on ykkösenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään Ag -malliakaan ollut tilastossa?
Konserni taso etumatkaa, etkö ole vieläkään tajunnut? Kysy äidiltäsi tai hoitotädiltä mitä tuo tarkoittaa jos et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konserni taso etumatkaa, etkö ole vieläkään tajunnut? Kysy äidiltäsi tai hoitotädiltä mitä tuo tarkoittaa jos et ymmärrä.
Ei nyt näkynyt tilastossa mitään "Konserni taso" merkkiäkään? Onko sulla vielä äiti ja hoitotäti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt näkynyt tilastossa mitään "Konserni taso" merkkiäkään? Onko sulla vielä äiti ja hoitotäti?
Sillä mitä sinä näet tilastossa ei ole mitään merkitystä tässä maailmassa kenellekään muule kuin sinulle. Voit leikkiä todellisuuspakoasi aivan omassa rauhassa. Sinun maailmasi on sinun maailmasi.
Tässä nyt kuitenkin se meidän muiden todellisuus.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä mitä sinä näet tilastossa ei ole mitään merkitystä tässä maailmassa kenellekään muule kuin sinulle. Voit leikkiä todellisuuspakoasi aivan omassa rauhassa. Sinun maailmasi on sinun maailmasi.
Tässä nyt kuitenkin se meidän muiden todellisuus.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704Suomalaiset ovat ostaneet mitä ovat osranet. Jos tojohönön ymmärrys on vajavainen niin se on pelkästän hänen ongelmansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä mitä sinä näet tilastossa ei ole mitään merkitystä tässä maailmassa kenellekään muule kuin sinulle. Voit leikkiä todellisuuspakoasi aivan omassa rauhassa. Sinun maailmasi on sinun maailmasi.
Tässä nyt kuitenkin se meidän muiden todellisuus.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704Äiti vai hoitotätikö herättänyt jo noin aamuyöllä, vai Toyotan yli kahden miljoonan auton etumatka ja menestyskö se valvottaa "tässä maailmassa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt näkynyt tilastossa mitään "Konserni taso" merkkiäkään? Onko sulla vielä äiti ja hoitotäti?
Tilastot koostetaan monista lähteistä, mutta nämä Traficomista löytyvät viralliset luvut löytyy helposti ja niistä luvuista saa konsernitason määrät helposti, ei tarvitse kuin tietää mihin konserniin mikin merkki kuuluu ja laskee luvut yhteen.
Näin saadaan maaginen 4682 luku aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti vai hoitotätikö herättänyt jo noin aamuyöllä, vai Toyotan yli kahden miljoonan auton etumatka ja menestyskö se valvottaa "tässä maailmassa"
"Äiti vai hoitotätikö herättänyt jo noin aamuyöllä,"
Jos sulla olisi työ niin tietäisit että klo 6:00 on aamu. Mutta eipä tuollaisella yhteiskunnan elätillä ole mitään hajua työelämästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Äiti vai hoitotätikö herättänyt jo noin aamuyöllä,"
Jos sulla olisi työ niin tietäisit että klo 6:00 on aamu. Mutta eipä tuollaisella yhteiskunnan elätillä ole mitään hajua työelämästä.Sellainen "työ" on tarkoitettu vain trollille ja luuserille jotka eivät kestä Toyotan ylivoimaista menestystä "tässä maailmassa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen "työ" on tarkoitettu vain trollille ja luuserille jotka eivät kestä Toyotan ylivoimaista menestystä "tässä maailmassa"
Muista luku 4682.
Seuraavassa kuunvaihteessa se kasvaa.
- Anonyymi
Onpa epätoivoista tuo tojohönön taistelu todellisuutta vastaan.
Voi inttää vaikka mitä ja kuinka pitkään mutta ei se muuta todellisuutta mihinkään.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704- Anonyymi
Työstä se tällainenkin inttäminen varmaan jo käy, kun ei edes renkaiden potkijoita näy?
- Anonyymi
Voi tätä tojohönön itkemisen määrää, Luulisi että se olisi jo oppinut pikkusintin rooliin kun VW-konserni on ollut Suomen markkinoiden ykkönen jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Tällaistako se sinun "työ" nyt tarkalleen ottaen on aamuyöstä iltamyöhään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaistako se sinun "työ" nyt tarkalleen ottaen on aamuyöstä iltamyöhään?
Tämä palstalla kirjoittaminen on mulle vain perverssi harrastus. Palkan saan aivan eri hommista.
Naurattaa vaan teidän loisijoiden maailma jossa klo kuusi on aamuyötä. Meille töissäkäyville se on normiaamu. Lapsetkin on jo tarhassa 7:15. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palstalla kirjoittaminen on mulle vain perverssi harrastus. Palkan saan aivan eri hommista.
Naurattaa vaan teidän loisijoiden maailma jossa klo kuusi on aamuyötä. Meille töissäkäyville se on normiaamu. Lapsetkin on jo tarhassa 7:15.Palkkaa et saa mistään, mutta yhteiskunnan tukia toistaiseksi. Ei sulla lapsia ole, ei ne lähde käsitöissä itämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkaa et saa mistään, mutta yhteiskunnan tukia toistaiseksi. Ei sulla lapsia ole, ei ne lähde käsitöissä itämään.
Mun brutto-ansiot vuodessa on noin 95.000 euroa. Omaisuutta on velaton kesämökkij ja melkein velaton omokotitalo noin 30 km Helsingistä. Lisäksi on riihikuivaa rahastoissa.
Että semmoista. Tällaiseen tilanteeseen pääsee kun ei makaa sängyssä ja sohvalla kaljapöhnässään- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkaa et saa mistään, mutta yhteiskunnan tukia toistaiseksi. Ei sulla lapsia ole, ei ne lähde käsitöissä itämään.
Naulankantaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun brutto-ansiot vuodessa on noin 95.000 euroa. Omaisuutta on velaton kesämökkij ja melkein velaton omokotitalo noin 30 km Helsingistä. Lisäksi on riihikuivaa rahastoissa.
Että semmoista. Tällaiseen tilanteeseen pääsee kun ei makaa sängyssä ja sohvalla kaljapöhnässään-Hihii, älä jaksa yrittää pudokas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, älä jaksa yrittää pudokas.
Sääliä saa kuka vaan. Kateus pitää ansaita.
- Anonyymi
Lapset ja lapselliset, eikö kuitenkin pysytä edes asiassa, vaikka eihän silläkään mitään merkitystä ole ja kilpailukin yksipuolista.
Mikään ei ole kymmeniin vuosiin kauheasti muuttunut, VW vie meillä markkinoita nyt ja tulevaisuudessa.- Anonyymi
No sepä se on kun tojohönöillä ei kasetti kestä totuutta. Menee kaikenmaailman kiemurteluksi ja änkyttämiseksi totuuden edessä.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä se on kun tojohönöillä ei kasetti kestä totuutta. Menee kaikenmaailman kiemurteluksi ja änkyttämiseksi totuuden edessä.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069Että tällaista työtä taas tänään kun ei siellä lasikopissa enää nyt muutakaan ole kuin oman tilaston kyhäämistä kookengän pelossako vai katkerana toyotalta pois potkittuna? Osuiko ja upposiko? Villi arvaukseni on että, jompikumpi vai molemmat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että tällaista työtä taas tänään kun ei siellä lasikopissa enää nyt muutakaan ole kuin oman tilaston kyhäämistä kookengän pelossako vai katkerana toyotalta pois potkittuna? Osuiko ja upposiko? Villi arvaukseni on että, jompikumpi vai molemmat?
Mun duuni on ratkoa ison firman it-ongelmia. Siitä maksetaan vitun hyvin ja ison osan ajasta mun pöydälle ei tule ongelmia koska osaan ratkaista ne pysyvästi.
Mulla on paljon aikaa vittuila teille risaperseille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun duuni on ratkoa ison firman it-ongelmia. Siitä maksetaan vitun hyvin ja ison osan ajasta mun pöydälle ei tule ongelmia koska osaan ratkaista ne pysyvästi.
Mulla on paljon aikaa vittuila teille risaperseille.Hihii, tottahan toki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun duuni on ratkoa ison firman it-ongelmia. Siitä maksetaan vitun hyvin ja ison osan ajasta mun pöydälle ei tule ongelmia koska osaan ratkaista ne pysyvästi.
Mulla on paljon aikaa vittuila teille risaperseille.Nyt ei kyllä ole tarvetta yhtään enempää avautua. Kyllä nyt jo kaikki sinusta ja sinun erinomaisuudestasi kiinnostuneet varmasti ovat huuli pyöreänä sinun "työstäsi" , eikä pienintäkään epäilystä siitä etteikö sinulla olisi aikaa. Todistetusti näin on tätä palstaa lukiessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun duuni on ratkoa ison firman it-ongelmia. Siitä maksetaan vitun hyvin ja ison osan ajasta mun pöydälle ei tule ongelmia koska osaan ratkaista ne pysyvästi.
Mulla on paljon aikaa vittuila teille risaperseille.Nyt ei kyllä ole tarvetta yhtään enempää avautua. Kyllä nyt jo kaikki sinusta ja sinun erinomaisuudestasi kiinnostuneet varmasti ovat huuli pyöreänä sinun "työstäsi" , eikä pienintäkään epäilystä siitä etteikö sinulla olisi aikaa. Todistetusti näin on tätäkin palstaa lukiessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun duuni on ratkoa ison firman it-ongelmia. Siitä maksetaan vitun hyvin ja ison osan ajasta mun pöydälle ei tule ongelmia koska osaan ratkaista ne pysyvästi.
Mulla on paljon aikaa vittuila teille risaperseille.Nyt ei kyllä ole tarvetta yhtään enempää avautua. Kyllä nyt jo kaikki sinusta ja sinun erinomaisuudestasi kiinnostuneet varmasti ovat huuli pyöreänä sinun "työstäsi" , eikä pienintäkään epäilystä siitä etteikö sinulla olisi aikaa. Todistetusti näin on tätäkin palstaa lukiessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun duuni on ratkoa ison firman it-ongelmia. Siitä maksetaan vitun hyvin ja ison osan ajasta mun pöydälle ei tule ongelmia koska osaan ratkaista ne pysyvästi.
Mulla on paljon aikaa vittuila teille risaperseille.Nyt ei kyllä ole tarvetta yhtään enempää avautua. Kyllä nyt jo kaikki sinusta ja sinun erinomaisuudestasi kiinnostuneet varmasti ovat huuli pyöreänä sinun "työstäsi" , eikä pienintäkään epäilystä siitä etteikö sinulla olisi aikaa. Todistetusti näin on tätäkin palstaa lukiessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, tottahan toki!
Välillä itsekin ihmetteln miten näin vähällä duunilla voi ansaita näin paljon rahaa. Sieltä se kuitenkin tupsahtaa tilille joka kuukausi.
Paras puoli tässä on se että koronan alun jälkeen en edes ole käynyt toimistolla vaan teen kaikki työt täältä kotoa. Tai kesällä mökiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä itsekin ihmetteln miten näin vähällä duunilla voi ansaita näin paljon rahaa. Sieltä se kuitenkin tupsahtaa tilille joka kuukausi.
Paras puoli tässä on se että koronan alun jälkeen en edes ole käynyt toimistolla vaan teen kaikki työt täältä kotoa. Tai kesällä mökiltä.Voihan sitä noinkin yrittää väistellä keskustelua vikavagenin rämpimisestä kun kaikki yhteenlasku ja ynnäämisoljenkorret on jo käytetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä noinkin yrittää väistellä keskustelua vikavagenin rämpimisestä kun kaikki yhteenlasku ja ynnäämisoljenkorret on jo käytetty
Kovalle ottaa VW:n dominointi Suomessa.
PS. 4682 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä noinkin yrittää väistellä keskustelua vikavagenin rämpimisestä kun kaikki yhteenlasku ja ynnäämisoljenkorret on jo käytetty
No sepä se on kun tojohönöillä ei kasetti kestä totuutta. Menee kaikenmaailman kiemurteluksi ja änkyttämiseksi totuuden edessä.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä se on kun tojohönöillä ei kasetti kestä totuutta. Menee kaikenmaailman kiemurteluksi ja änkyttämiseksi totuuden edessä.
Näin ovat suomalaiset tänä vuonna autoja rekisteröineet. Valmistajakohtaiset luvut 1-9/2023
Merkki:
VW 6.373
Skoda 6.306
Audi 2.853
Cupra 414
Seat 282
Porsche 158
VW Konserni yhteensä 16.386
Merkki:
Toyota 11 371
Lexus 333
Toyota Motor Corporation yhteensä:
11 704
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069Nomutta, siinähän on kaksi huippumerkkiä ja kuusi pikkusinttiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nomutta, siinähän on kaksi huippumerkkiä ja kuusi pikkusinttiä!
VW-konserni jyrää kuudella merkillä top-30 listalla ja niistä kertyy yhteensä yli 16.000 auton potti.
Tojotan kahden merkin räpellys 12.000 jää pikkufisusarjaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä noinkin yrittää väistellä keskustelua vikavagenin rämpimisestä kun kaikki yhteenlasku ja ynnäämisoljenkorret on jo käytetty
VW-konserni on ylivoimaisessa johdossa yli 16.000 rekisteröinnillä.
Tojo rämoiyy yli 4.000 jäljessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW-konserni on ylivoimaisessa johdossa yli 16.000 rekisteröinnillä.
Tojo rämoiyy yli 4.000 jäljessä.Kuunvaihteessa ero oli 4682.
- Anonyymi
VW-konsernin ylivoima Suomessa on kestänyt jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Jos Toyota ei nopeasti laajaa ja kilpailukykyistä sähköautomallistoa markkinoille niin Tesla ajaa ohi pysyvästi.
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069- Anonyymi
Kiinalaiset sähköautot pudottavat tojotan mitalisijojen ulkopuolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinalaiset sähköautot pudottavat tojotan mitalisijojen ulkopuolelle.
Tojo on syvässä suossa ilman sähköautoja.
- Anonyymi
Nostetaan.
- Anonyymi
Minä en voi edes katsoa auto-ohjelmia jossa rassataan japseja, niin paljon tunnen vastenmielisyyttä Aasiaa kohtaan.
- Anonyymi
Onpas vw jäänyt kauheasti tojosta jälkeen, kaikessa.
- Anonyymi
Tojota on jäänyt jo Teslan taakse kolmanneksi.
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069
Kärjessä tietenkin Volsu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojota on jäänyt jo Teslan taakse kolmanneksi.
Valmistajien mitalisijat Suomessa 9/2023:
1. VW AG - 1.525
2. Tesla Motors - 1.202
3. Toyota Motor Corporation - 1.069
Kärjessä tietenkin Volsu.Onhan se! Huijaamisen kärkimerkki! 30 miljardia ja 7 vuotta! Haittaak se?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117