Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

K-citymarket FORSSA

Anonyymi-ap

Kävin Forssan K-Citymarketissa ostoksilla ja siellä oli tarjous erittäin huonosti merkattu ja kun kerroin kassalle asiasta, niin hän vain tokaisi osto mikä osto, Kaupassa oli muutenkin erittäin ammattitaidoton henkilökunta, tulleet ehkä kauppiaaseen

21

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihda kauppaa, ilmapiiri kohenee kummasti.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­y­­m­­f­­o­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18038380r

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Se kauppahan on kaikin puolin aivan sekaisin. Hyllyjä pitkittäin ja poikittain, kymmenien vuosien aikana en ole oppinut löytämään sujuvasti kaikkia.

      Toisessa kaupassa kun asioin, teen jo kotona ostoslistan missä järjestyksessä ostan.

      Cittarissa Usein jää pari kolme asiaa ostamatta.

      • Anonyymi

        Kyllä se on ihan oma vika jos et löydä tuotteita! Jokaisen tuotehyllyn yläpuolella on kyltti mitä tuotteita hyllyn välissä on. Toisekseen aina voit kysyä tuotteista henkilökunnalta.
        Teepä myös sittariin se ostoslista.
        Eikä tämä sittari nyt ihan kymmeniä vuosia ole ollut, avattiin 2001 Kutomolla. Toki 22 vuotta, luulis jo osaavan kulkea


    • Anonyymi

      Voisiko FAI järjestellä kaupan uuteen uskoon?.

      • Anonyymi

        Eiköhän Keskolla ole ohjeet miten tavarat sijoitellaan. Itse olin myös kaupan alalla töissä, mutta en myymälässä enkä varastossa, vaan hallinnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Keskolla ole ohjeet miten tavarat sijoitellaan. Itse olin myös kaupan alalla töissä, mutta en myymälässä enkä varastossa, vaan hallinnossa.

        Jaa kesken hallinnossa? No et sitten saanut asioita kuntoon eli olit kesken


    • Anonyymi

      Myös terveystarkastus olisi tarpeellinen, elintarvikeosastolla on välillä kummallinen tuoksu, epäilen, että tuoretuotteet eivät ole aina ihan siinä kunnossa kuin ne pitäisi olla, vai onko olemassa vuosikerta kalaa

      • Anonyymi

        Voi olla, että itse haiset vanhalle kalalle tai muille eritteille.


    • Anonyymi

      kauppia hamas jäsen varokaa saata laitta neuloja ruokiin

    • Anonyymi

      sehän ollut jo myynti keillossa kuukauden viekää kaikki taks soitta poliisit ruokaviratolle heti mytrkkyy myyv

    • Anonyymi

      Kaikki Cittarilla oli täysin kunnossa ja siistiä kun tänään siellä itse kävin. Ei se ole kaupan tai kauppiaan vika jos sinne eksyy varttihullujakin harhailemaan hallusinaatioineen. Näkeehän sen jo kirjoitustaidon puutteesta että vajakit täällä valittavat asioista joita ei edes oikeasti ole.

      Trööööt------》 Täysjärkiset mammuttimarkkinoille taas kun kauppa aamulla aukeaa!

    • Anonyymi

      Ei sinne tröötmarkiinoille kukaan täysjärkine mene. Pitää olla joku korttikin että saa alennettuun hintaan tavaraa. Ihan hölmön hommaa.

      • Anonyymi

        Onhan se valitettavaa jos kykysi eivät riitä plussakortin hankkimiseen. Menee max 5 minuuttia aikaa kun täyttää tiedot korttia varten ja sen jälkeen säästää satasia vuodessa helposti vaikkei mitään ihmeellisiä ostoksia edes tekisi. Mutta jos haluat maksaa enemmän kaikesta niin mikäs siinä, mutta kannattaa muistaa että hölmö tässä tarinassa olet sinä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se valitettavaa jos kykysi eivät riitä plussakortin hankkimiseen. Menee max 5 minuuttia aikaa kun täyttää tiedot korttia varten ja sen jälkeen säästää satasia vuodessa helposti vaikkei mitään ihmeellisiä ostoksia edes tekisi. Mutta jos haluat maksaa enemmän kaikesta niin mikäs siinä, mutta kannattaa muistaa että hölmö tässä tarinassa olet sinä itse.

        Suomalaisten korttimania on niin naurettavaa (he he) että koskaan en hanki minkään kauppiaan kortteja enkä äppejä. Löytyykö eskorttia, entä onko plussakörttiä, tai joku liiterin äppi. Hullun hommaa. Muissa maissa ruoka on halvempaa kun ei tarvitse leipoa hintoihin kaiken maailman korttikustannuksia. Suomalaiset hymyilee tyhmänä ja myyvät yksityiselämänsä kauppiaille alennusten toivossa. Itse arvostan itseäni sen verran että koskaan mitään etukörtteja ja ruuatkin ostan aina käteisellä. En jätä mitään jälkiä itsestäni. Jämpti on näin.


    • Anonyymi

      Kepulaisten kaupassa on jonoja,eikä tarjouksia.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä on aika hyviä tarjouksia, mutta niitä ei aina huomaa. Kun korona-ajan alussa tilasin ruokani kerran viikossa netistä, opin paljon ja myös säästin paljon.
        Yli 5 kuukautta tilasin ja opin tekemään ostoslistoja aivan eri tavalla ja käyn kaupassa vain kerran viikossa.


    • Anonyymi

      Haen vakituiseen ruoat 6 ja joskus vielä 2 vanhuksen kanssa. Joskus vanhukset haluaa kävellä, joskus istua.

      CITYMARKETISSA EI OLE ISTUMAPAIKKOJA jossa levätä ja katsella.
      Käytännössä vain yksi apteekin vieressä. Ja pari kylmällä ulko ovella.
      Kaupassakin pitäisi olla 2 hengen tuoleja ja samoin kassojen vieressä.

      Prismassa on.

      • Anonyymi

        Ennen ei ollut, mutta nyt on


    • Anonyymi

      Ooo makkaroonia!

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin ylös hömlöläisen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe