https://www.tyoelake.fi/paljonko-saan-elaketta/opiskelija-saa-elaketta-tutkinnosta/
Ei ole ihme että näitä pitkän matkan " opiskelijoita " on Suomessa yllin kyllin kun OPISKELUSTA KUIN KERTYY ELÄKETTÄ JOKA MUILLA ON TYÖTULOISTA SAATUA.
TÄYSIPÄIVÄISTÄ OPISKELUA EI TUNNETA, OLLAAN PAIKALLA VAIN TARPEEN VAATIESSA JA NYTKIN OVAT VALLANNEET YLIOPISTOJA JOSSA YÖPYVÄT JA SAMALLA SAAVAT ASUMISTUKIA .
MUUTENKIN OPISKELEVAT ILMAISEKSI JA YHTEISKUNNAN TUET TASKUSSA .
ENSIN KERRYTTÄNEET ELÄKETTÄ OPISKELUN AIKANA JA SEURAAVAKSI KOVAPALKKAISEEN ANSIOON....TUTKIJOIKSI, APULAISPROFESSOREIKSI, LÄÄKÄREIKSI JNE......JA KYLLÄ KERTYY !
ONKO KAIKKI IHAN OIKEIN JA OIKEUDENMUKAISESTI TASAPUOLISESTI ?
Eläkettä kertyy...onko ihan oikein ?
Anonyymi-ap
2
515
Vastaukset
- Anonyymi
On ihan oikein ja oikeudenmukaista.
Ja siis pelkkä opiskelu ei eläkettä kerrytä, vaan pitää suorittaa tutkinto.- Anonyymi
Juu ja opiskeluaika ei vaikuta, vaan tutkinnon laajuus, eli eläkkeen takia kannattaa mieluummin valmistua etuajassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233