Onko arvailuja mistä voisi johtua. Jos on rakennukseen tuleva maadoitus irti, eikö rakennuksessakin pitäisi olla maadoitus maaperään. Jännite on tosin voinut olla matala ja turvallisen rajoissa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009898937.html
Metallikaiteesta sähköisku sähkökatkon aikana
7
329
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä asti sähköverkon maadoitus tulee tuollaiseen isoon rakennukseen.
Tuleeko rakennukseen joku 3x20kV ilman nollaa vai miten.- Anonyymi
Rakennukseen tulee aina 400 voltin sähköä. Jos rakennuksessa on muuntaja niin 20 kV mutta pienkuluttajille ei koskaan.
- Anonyymi
Nollavika voi aiheuttaa.
- Anonyymi
Saattaa olla staattista sähköä jolla ei ole mitään yhteyttä sähköverkkoon. Kun sukii esim. kissaa niin voi syntyä staattista sähköä.
- Anonyymi
Onko metallikaiteet maadoitettu yleensä?
- Anonyymi
Yleensä ottaen tarvitseeko tuota näillä tiedoilla spekuloida ja miksi ?
- Anonyymi
Ennemmin pitää ihmetellä että mitä ihmettä sinä tällä palstalla teet, kun tuollaisia kyselet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248