Uusi vänkä vaihteen vuoksi, mun anoppi voittaa sun anopin.

Anonyymi-ap

En nyt muuta keksinyt, sopisiko tämä ❤?

2010 kyrvånsyylåperseenreikå.

45

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun anoppi on sinkku, vaikka paperilla on naimisissa, pankaa paremmaksi 🙊

      • Anonyymi

        Mun anoppi kuoli vuonna 2004, muuten samana vuonna kuin isänikin... Toisin isäni eli 73 vuotiaaksi anoppini hieman yli 60 vuotta, tietysti 2010 on nuorempi anoppi kuin minulla onhan vaimoillakin eikä eroa pari sukupolvea, melkoinen pelle, jämä 2010.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun anoppi kuoli vuonna 2004, muuten samana vuonna kuin isänikin... Toisin isäni eli 73 vuotiaaksi anoppini hieman yli 60 vuotta, tietysti 2010 on nuorempi anoppi kuin minulla onhan vaimoillakin eikä eroa pari sukupolvea, melkoinen pelle, jämä 2010.

        Eikä kukaan saa haukkua 2010 se on perusteetonta , onhan se narsistinen ja saatanan omalaatuinen mutta ei se mikään, kyrvånsyylåperseenreikå ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kukaan saa haukkua 2010 se on perusteetonta , onhan se narsistinen ja saatanan omalaatuinen mutta ei se mikään, kyrvånsyylåperseenreikå ole.

        Tåysmulkku se on.


      • Anonyymi

        Mun anoppi oli ennen mies. Hän oli useamman kerran Pattaylla ja innostu teettämään muutaman leikkauksen tyylin mulkero vex jne.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­­­y­m­­f­o­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­­y­m­f­­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18039786i

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      "Tåysmulkku se on."

      Sillä sillä on 400 kaatoa :-) Ne naiset arvosti "mulkkua" 5555

      Ei hän ole kuin yksinäinen vaikka on suuri perhe ja "tuhat kaveria" - taitavat useat olla rahojensa perään?

      • Anonyymi

        Ei se mikään mulkukka ole. vaan itsetuhoinen, masentunut ja yksinäinen, kohdelkaamme häntä siis mt-kuntoutujana,


    • Anonyymi

      Ihmettelinkin jo millä foorumeilla älymystö keskustelee.

      • Anonyymi

        Joo täällä on joka toinen miljardööri ja joka toinen expaatti joita karehditaan oikein urakalla, jopa katkeroidutaan, toisen 1500 e toimeentulosta, tarkemmin sanottuna tämä on monille avohoitopaikka, pattayan savossa.


    • Anonyymi

      Noi Pattayasta kadehtivat voi olle ne onnellisimmat;

      Jos/kun tulisivat ja näkisivät todellisuuden unelmat katoaisi.....

      • Anonyymi

        Voi meitin Saaripalleroa. Ei ne tuhannet suomalaiset suinkaan palaa Pattayalle joka vuosi lomailemaan ilman hyvää syytä. He ovat valinneet sen parhaaksi lomakohteeksi.

        Olet kahdeksan vuotta manannut netissä Thaimaata ja Pattayaa suohon, koettanut kuitenkin siinä välissä kehuskellä että olet jo täällä ja olet koettanut keksi valheita mitä teet täällä.

        Sinä et ole koskaan tehnyt mitään Thaimaassa ja olet aivan liian tyhmä ymmärtäään vierasta kulttuuria, kieltä ja ihmisiä. Olet 100% umpijuntti, eikä siihen ole tulossa muutosta.

        On selvää ettet edes tiedä oletko mies vai nainen ja on selvää ettei sinun olisi koskaan pitänyt lähteä Suomesta minnekään. Kun et pärjännyt Suomessa ihmisten parissa, miten kuvittelit sen tapahtuvan vieraassa kulttuurissa?

        Katsos kun heikkolahjainen epäsosiaalinen erakko on heikkolahjainen epäsosiaalinen erakko, oli hän sitten Tohmajärvellä, Kampotissa, Hua Hinissa tai Hyrynsalmella.

        Vaimosi koetti paeta Thaimaahan, kun huomasi latvasi lahoavan ja mistään ei tullut mitään. Et päästänyt häntä menemään.

        En tiedä kuka poisteli anoppini kuvan, en minä ainakaan, laitan sen tähän alle vielä ihailtavaksi.

        2010


      • Anonyymi

        Saarihanuristin todellisuus on erilainen kuin terveiden ihmisten todellisuus. Etsit vaan negapaskaa kaikkialta joka tukee päätöstäsi että Hankasalmella on kaikki ihan mahtavaa.
        Aiemmin nauraa räksytit Suomessa asuville ja nyt se onkin kaikkein paras paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarihanuristin todellisuus on erilainen kuin terveiden ihmisten todellisuus. Etsit vaan negapaskaa kaikkialta joka tukee päätöstäsi että Hankasalmella on kaikki ihan mahtavaa.
        Aiemmin nauraa räksytit Suomessa asuville ja nyt se onkin kaikkein paras paikka.

        Voi poika raasu en minä ole kehunut hankasalmea täällä yhtään, menen sinne ensi kesäksi, mökille jonne rakennellaan kunnollista nettiyhteyttä, Suomi on ihan hyvä maa olla ja asua, turvallisempi kuin Thaimaa, puhtaampi, mutta asun pysyvästi Thaimaassa pääosin, niin kauan kun terveyttä riittää, eikä mikään näytä ettei riittäisi, joten on turha esittää rakkikoiraa, ne ammutaan suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi poika raasu en minä ole kehunut hankasalmea täällä yhtään, menen sinne ensi kesäksi, mökille jonne rakennellaan kunnollista nettiyhteyttä, Suomi on ihan hyvä maa olla ja asua, turvallisempi kuin Thaimaa, puhtaampi, mutta asun pysyvästi Thaimaassa pääosin, niin kauan kun terveyttä riittää, eikä mikään näytä ettei riittäisi, joten on turha esittää rakkikoiraa, ne ammutaan suomessa.

        edelleenkin minulle on suuri mysteeri mitä tarkoittaa se että en tee mitään thaimaassa, voitko tarkentaa miten sinun tekeminen on erilaista kuin minun tekeminen täällä, asumme samassa maassa, mitä pitäisi tehdä, käyn kerran pari vuodessa pattayalla, bangkokissa samoin, kerran kolmeen vuoteen vaimoni kotona, hän hieman useammin, kuin minä... en viitsi istua koko päivää autossa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edelleenkin minulle on suuri mysteeri mitä tarkoittaa se että en tee mitään thaimaassa, voitko tarkentaa miten sinun tekeminen on erilaista kuin minun tekeminen täällä, asumme samassa maassa, mitä pitäisi tehdä, käyn kerran pari vuodessa pattayalla, bangkokissa samoin, kerran kolmeen vuoteen vaimoni kotona, hän hieman useammin, kuin minä... en viitsi istua koko päivää autossa,

        Aika vähissä on sinun tekemiset sitten, lopun aikaa istut sitten netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edelleenkin minulle on suuri mysteeri mitä tarkoittaa se että en tee mitään thaimaassa, voitko tarkentaa miten sinun tekeminen on erilaista kuin minun tekeminen täällä, asumme samassa maassa, mitä pitäisi tehdä, käyn kerran pari vuodessa pattayalla, bangkokissa samoin, kerran kolmeen vuoteen vaimoni kotona, hän hieman useammin, kuin minä... en viitsi istua koko päivää autossa,

        Ymmärrän kyllä sen että ikääntyessä vaivojen ja mukavuudenhalun myötä mies jumiutuu kotosalle, kun ei ole lapsiakaan mitä hyysätä, ei kavereita eikä harrastuksia.

        Se on luonnekysymys ja myös varallisuuskysymys. Ilman ylimääräistä fyrkkaa kun ei voi tehdä asioita jotka maksaa. Syöminen, juominen, nukkuminen ja paskominen eivät ole varsinaista tekemistä, vaan välttämättömien perustarpeiden tyydyttämistä.

        Sitten syöminen muuttuu enemmän tekemiseksi, jos alkaa perehtymään kulinarismiin paremmin, kiinnostumaan ravintosisällöistä, resepteistä ja kokkaamisesta. Kulinarismiin kuuluu myös estetiikka, teema ja tunnelma.

        Olen itse edelleen melko surkea kokki ja repertuaarini on suppea, joten en kutsu itseäni kulinaristiksi, mutta tiedän mistä siinä on kyse ja nautin onnistuneesta ruokailukokemuksesta, oli se sitten kotona tai ravintolassa.

        Tämä ihmisen tomumaja ei ole luotu olemaan paikoillaan, vaan se on luotu tekemään ja liikkumaan. Tätä ei ole luotu istumaan paikoillaan eikä surffaamaan netissä. Se menee siinä hommassa huonoon kuntoon, lihakset surkastuu ja nivelet kuivuu, kaikki haurastuu je heikentyy, tulee kipuja ja sairausia.

        Terve ihminen kaipaa tekemistä. Katsopas vaikka lapsia, ne ei ole hetkeäkään hereilläoloajasta tekemättä mitään, vaan turhautuvat heti jos on tylsää.

        Vähissä on tekemiset itselläkin verrattuna siihen millaista meno oli 2000- luvun ekan vuosikymmenen. Se oli vaakalentoa sekä perheen kesken, töissä, harrasteissa, kavereiden kesken, matkoilla, teattereissa, risteilyillä, "kokouksissa", saunailloissa, juhlissa, pikkujouluissa, mökillä ja vaikka missä.

        Kaikenlaisia haasteita keksittiin kavereiden ja lasten kanssa, usein liittyen urheiluun. Järjestettiin rullaluistelu- maratooneja, 8km uintihaasteita, Finlandia- hiihtoihin osallistuttiin, extreme- tilaisuuksia, värikuulasotia, lasersotia, erilaisia ennätyskokeita, kanoottiretkiä jne ja siihen päälle oli vielä Muay Thai ja kuntosali.

        Toisen exän ja lasten kanssa käytiin Nuuksiossa ja Porkkalassa sun muualla jatkuvasti retkillä, kun säät sen salli. Siihen päälle veneilyt ja matkailuautoilut niin jo puuhaa riitti.
        Sienessäkin käytiin ja kokkailtiin.

        Stadin megakonserteissa ja pienemmissä klubitapahtumissa vähintään kymmenen kertaa vuodessa. Exä oli oikea promoottori järjestämään juhlia. Syyksi kelpasi mikä vaan.

        Voin sanoa että päivääkään ei "oltu vaan" koko tuona vuosikymmenenä.

        Siihen nähden tämä nykyinen elämä on varsin vaatimattoman rauhaisaa. Aamulenkki on oma juttuni ollut jo kauan, kokkailusta ja kasvimaahommista olen innoissani ja jälkimmäinen alkaa sujumaan.

        Lasten kanssa potkitaan palloa ja opetan leikkimielisesti muutamalle skidille Muay Thaita ja itsepuolustusta. Käydään yhdessä kävelemässä pellon laitoja pitkin mummolaan ja farmille, keksitään matkalla aina jotakin kivaa pelleilyä lähinnä.

        Thai-liigan matseja käydään katsomassa noin kerran kuussa. Poitsukin ollut mukana jo kolmasti. En ole mikään suuri futisfani, mutta tapahtumat on mukavaa yhdessäoloa.

        Lounastamista en varsinaisesti luokittele tekemiseksi mutta illastaminen kyllä. Sosiaalisia pitkäkestoisia tapahtumia. Musabaarissa vieraillaan harvakseen, ehkä kerran 2 kuukaudessa.

        Kylä, juhlapyhä ja omia juhlia, pieniä ja suuria on noin kerran kuussa. Lapsia kun klaaniin kuuluu noin 15, niin aina on jollakin jotakin ja jotkut kakuttelut yhdistetään jotka on lähekkäin.

        Puuhastelu paneleiden, säätöjen, kasvimaan ja kastelun kanssa vie jokaisesta päivästä vähintään 1-2 tuntia. Se on samalla hyötyliikuntaa. Jos jotakin pitää rakentaa, se vie koko päivän.

        Näihinkin touhuihin joutuu vanhan raakin kroppa töihin ja huolehtia pitää siitä että jaksaa. Uni, ravinto ja liikunta on se pyhä kolminaisuus. Tähän tarkoitukseen testaan lisätestoa ja tulokset on hyviä.

        Ainoa negatiivinen asia lisätestossa itelläni on se, että nälkä saattaa iskeä aamuyöllä niin kovana, että on pakko mennä tekemään yöpalaa. Ei siinä muuten mitään mutta uni häiriytyy.

        Summa summarum. -Syödä, juoda, nukkua, paskoa ja istua netissä voi ihan missä vaan päin maailmaa. Ei sitä varten minun mielestä pidä muuttaa Suomesta minnekään.

        Et sinä Suomesta enää palaa Thaimaahan, kun tuollaisia aatteita on Thaimaastasi jotka kaikki ovat ikäviä puolia ja sinulla ei ole mitään syytä eikä tekemistä asua Thaimaassa.
        Ihan turha koettaa itsellesi valehdella että palaisit vielä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä sen että ikääntyessä vaivojen ja mukavuudenhalun myötä mies jumiutuu kotosalle, kun ei ole lapsiakaan mitä hyysätä, ei kavereita eikä harrastuksia.

        Se on luonnekysymys ja myös varallisuuskysymys. Ilman ylimääräistä fyrkkaa kun ei voi tehdä asioita jotka maksaa. Syöminen, juominen, nukkuminen ja paskominen eivät ole varsinaista tekemistä, vaan välttämättömien perustarpeiden tyydyttämistä.

        Sitten syöminen muuttuu enemmän tekemiseksi, jos alkaa perehtymään kulinarismiin paremmin, kiinnostumaan ravintosisällöistä, resepteistä ja kokkaamisesta. Kulinarismiin kuuluu myös estetiikka, teema ja tunnelma.

        Olen itse edelleen melko surkea kokki ja repertuaarini on suppea, joten en kutsu itseäni kulinaristiksi, mutta tiedän mistä siinä on kyse ja nautin onnistuneesta ruokailukokemuksesta, oli se sitten kotona tai ravintolassa.

        Tämä ihmisen tomumaja ei ole luotu olemaan paikoillaan, vaan se on luotu tekemään ja liikkumaan. Tätä ei ole luotu istumaan paikoillaan eikä surffaamaan netissä. Se menee siinä hommassa huonoon kuntoon, lihakset surkastuu ja nivelet kuivuu, kaikki haurastuu je heikentyy, tulee kipuja ja sairausia.

        Terve ihminen kaipaa tekemistä. Katsopas vaikka lapsia, ne ei ole hetkeäkään hereilläoloajasta tekemättä mitään, vaan turhautuvat heti jos on tylsää.

        Vähissä on tekemiset itselläkin verrattuna siihen millaista meno oli 2000- luvun ekan vuosikymmenen. Se oli vaakalentoa sekä perheen kesken, töissä, harrasteissa, kavereiden kesken, matkoilla, teattereissa, risteilyillä, "kokouksissa", saunailloissa, juhlissa, pikkujouluissa, mökillä ja vaikka missä.

        Kaikenlaisia haasteita keksittiin kavereiden ja lasten kanssa, usein liittyen urheiluun. Järjestettiin rullaluistelu- maratooneja, 8km uintihaasteita, Finlandia- hiihtoihin osallistuttiin, extreme- tilaisuuksia, värikuulasotia, lasersotia, erilaisia ennätyskokeita, kanoottiretkiä jne ja siihen päälle oli vielä Muay Thai ja kuntosali.

        Toisen exän ja lasten kanssa käytiin Nuuksiossa ja Porkkalassa sun muualla jatkuvasti retkillä, kun säät sen salli. Siihen päälle veneilyt ja matkailuautoilut niin jo puuhaa riitti.
        Sienessäkin käytiin ja kokkailtiin.

        Stadin megakonserteissa ja pienemmissä klubitapahtumissa vähintään kymmenen kertaa vuodessa. Exä oli oikea promoottori järjestämään juhlia. Syyksi kelpasi mikä vaan.

        Voin sanoa että päivääkään ei "oltu vaan" koko tuona vuosikymmenenä.

        Siihen nähden tämä nykyinen elämä on varsin vaatimattoman rauhaisaa. Aamulenkki on oma juttuni ollut jo kauan, kokkailusta ja kasvimaahommista olen innoissani ja jälkimmäinen alkaa sujumaan.

        Lasten kanssa potkitaan palloa ja opetan leikkimielisesti muutamalle skidille Muay Thaita ja itsepuolustusta. Käydään yhdessä kävelemässä pellon laitoja pitkin mummolaan ja farmille, keksitään matkalla aina jotakin kivaa pelleilyä lähinnä.

        Thai-liigan matseja käydään katsomassa noin kerran kuussa. Poitsukin ollut mukana jo kolmasti. En ole mikään suuri futisfani, mutta tapahtumat on mukavaa yhdessäoloa.

        Lounastamista en varsinaisesti luokittele tekemiseksi mutta illastaminen kyllä. Sosiaalisia pitkäkestoisia tapahtumia. Musabaarissa vieraillaan harvakseen, ehkä kerran 2 kuukaudessa.

        Kylä, juhlapyhä ja omia juhlia, pieniä ja suuria on noin kerran kuussa. Lapsia kun klaaniin kuuluu noin 15, niin aina on jollakin jotakin ja jotkut kakuttelut yhdistetään jotka on lähekkäin.

        Puuhastelu paneleiden, säätöjen, kasvimaan ja kastelun kanssa vie jokaisesta päivästä vähintään 1-2 tuntia. Se on samalla hyötyliikuntaa. Jos jotakin pitää rakentaa, se vie koko päivän.

        Näihinkin touhuihin joutuu vanhan raakin kroppa töihin ja huolehtia pitää siitä että jaksaa. Uni, ravinto ja liikunta on se pyhä kolminaisuus. Tähän tarkoitukseen testaan lisätestoa ja tulokset on hyviä.

        Ainoa negatiivinen asia lisätestossa itelläni on se, että nälkä saattaa iskeä aamuyöllä niin kovana, että on pakko mennä tekemään yöpalaa. Ei siinä muuten mitään mutta uni häiriytyy.

        Summa summarum. -Syödä, juoda, nukkua, paskoa ja istua netissä voi ihan missä vaan päin maailmaa. Ei sitä varten minun mielestä pidä muuttaa Suomesta minnekään.

        Et sinä Suomesta enää palaa Thaimaahan, kun tuollaisia aatteita on Thaimaastasi jotka kaikki ovat ikäviä puolia ja sinulla ei ole mitään syytä eikä tekemistä asua Thaimaassa.
        Ihan turha koettaa itsellesi valehdella että palaisit vielä.

        2010

        Voi hyvänen aika taas sentään, montako viikkoa on vuodessa.
        Jaetaanpa nuo viikonloput tasapuolisesti megakonserteille, lapsille, kavereille, liikematkoille, niin ja rryyypryypryyppämiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä sen että ikääntyessä vaivojen ja mukavuudenhalun myötä mies jumiutuu kotosalle, kun ei ole lapsiakaan mitä hyysätä, ei kavereita eikä harrastuksia.

        Se on luonnekysymys ja myös varallisuuskysymys. Ilman ylimääräistä fyrkkaa kun ei voi tehdä asioita jotka maksaa. Syöminen, juominen, nukkuminen ja paskominen eivät ole varsinaista tekemistä, vaan välttämättömien perustarpeiden tyydyttämistä.

        Sitten syöminen muuttuu enemmän tekemiseksi, jos alkaa perehtymään kulinarismiin paremmin, kiinnostumaan ravintosisällöistä, resepteistä ja kokkaamisesta. Kulinarismiin kuuluu myös estetiikka, teema ja tunnelma.

        Olen itse edelleen melko surkea kokki ja repertuaarini on suppea, joten en kutsu itseäni kulinaristiksi, mutta tiedän mistä siinä on kyse ja nautin onnistuneesta ruokailukokemuksesta, oli se sitten kotona tai ravintolassa.

        Tämä ihmisen tomumaja ei ole luotu olemaan paikoillaan, vaan se on luotu tekemään ja liikkumaan. Tätä ei ole luotu istumaan paikoillaan eikä surffaamaan netissä. Se menee siinä hommassa huonoon kuntoon, lihakset surkastuu ja nivelet kuivuu, kaikki haurastuu je heikentyy, tulee kipuja ja sairausia.

        Terve ihminen kaipaa tekemistä. Katsopas vaikka lapsia, ne ei ole hetkeäkään hereilläoloajasta tekemättä mitään, vaan turhautuvat heti jos on tylsää.

        Vähissä on tekemiset itselläkin verrattuna siihen millaista meno oli 2000- luvun ekan vuosikymmenen. Se oli vaakalentoa sekä perheen kesken, töissä, harrasteissa, kavereiden kesken, matkoilla, teattereissa, risteilyillä, "kokouksissa", saunailloissa, juhlissa, pikkujouluissa, mökillä ja vaikka missä.

        Kaikenlaisia haasteita keksittiin kavereiden ja lasten kanssa, usein liittyen urheiluun. Järjestettiin rullaluistelu- maratooneja, 8km uintihaasteita, Finlandia- hiihtoihin osallistuttiin, extreme- tilaisuuksia, värikuulasotia, lasersotia, erilaisia ennätyskokeita, kanoottiretkiä jne ja siihen päälle oli vielä Muay Thai ja kuntosali.

        Toisen exän ja lasten kanssa käytiin Nuuksiossa ja Porkkalassa sun muualla jatkuvasti retkillä, kun säät sen salli. Siihen päälle veneilyt ja matkailuautoilut niin jo puuhaa riitti.
        Sienessäkin käytiin ja kokkailtiin.

        Stadin megakonserteissa ja pienemmissä klubitapahtumissa vähintään kymmenen kertaa vuodessa. Exä oli oikea promoottori järjestämään juhlia. Syyksi kelpasi mikä vaan.

        Voin sanoa että päivääkään ei "oltu vaan" koko tuona vuosikymmenenä.

        Siihen nähden tämä nykyinen elämä on varsin vaatimattoman rauhaisaa. Aamulenkki on oma juttuni ollut jo kauan, kokkailusta ja kasvimaahommista olen innoissani ja jälkimmäinen alkaa sujumaan.

        Lasten kanssa potkitaan palloa ja opetan leikkimielisesti muutamalle skidille Muay Thaita ja itsepuolustusta. Käydään yhdessä kävelemässä pellon laitoja pitkin mummolaan ja farmille, keksitään matkalla aina jotakin kivaa pelleilyä lähinnä.

        Thai-liigan matseja käydään katsomassa noin kerran kuussa. Poitsukin ollut mukana jo kolmasti. En ole mikään suuri futisfani, mutta tapahtumat on mukavaa yhdessäoloa.

        Lounastamista en varsinaisesti luokittele tekemiseksi mutta illastaminen kyllä. Sosiaalisia pitkäkestoisia tapahtumia. Musabaarissa vieraillaan harvakseen, ehkä kerran 2 kuukaudessa.

        Kylä, juhlapyhä ja omia juhlia, pieniä ja suuria on noin kerran kuussa. Lapsia kun klaaniin kuuluu noin 15, niin aina on jollakin jotakin ja jotkut kakuttelut yhdistetään jotka on lähekkäin.

        Puuhastelu paneleiden, säätöjen, kasvimaan ja kastelun kanssa vie jokaisesta päivästä vähintään 1-2 tuntia. Se on samalla hyötyliikuntaa. Jos jotakin pitää rakentaa, se vie koko päivän.

        Näihinkin touhuihin joutuu vanhan raakin kroppa töihin ja huolehtia pitää siitä että jaksaa. Uni, ravinto ja liikunta on se pyhä kolminaisuus. Tähän tarkoitukseen testaan lisätestoa ja tulokset on hyviä.

        Ainoa negatiivinen asia lisätestossa itelläni on se, että nälkä saattaa iskeä aamuyöllä niin kovana, että on pakko mennä tekemään yöpalaa. Ei siinä muuten mitään mutta uni häiriytyy.

        Summa summarum. -Syödä, juoda, nukkua, paskoa ja istua netissä voi ihan missä vaan päin maailmaa. Ei sitä varten minun mielestä pidä muuttaa Suomesta minnekään.

        Et sinä Suomesta enää palaa Thaimaahan, kun tuollaisia aatteita on Thaimaastasi jotka kaikki ovat ikäviä puolia ja sinulla ei ole mitään syytä eikä tekemistä asua Thaimaassa.
        Ihan turha koettaa itsellesi valehdella että palaisit vielä.

        2010

        Voi voi, eipä tuossa ole mitään mikä poikkeaa minun thaimaa tekemistäsi, minun tekemisiini verrattuna, sinulla on kertomasi mukaan kaksi pientä lasta iltatähtiäsi, keskity niihin se on tärkeää ja hoidata sairauttasi hieman paremmin, sinulla on aikaa ja kertomasi mukaan varallisuuttakin hoitaa asia kunnialla.

        Varsinaisesti en kutsuisi matkailua kehitysmaassa kalliiksi, suomessa se on kallista, ei thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, eipä tuossa ole mitään mikä poikkeaa minun thaimaa tekemistäsi, minun tekemisiini verrattuna, sinulla on kertomasi mukaan kaksi pientä lasta iltatähtiäsi, keskity niihin se on tärkeää ja hoidata sairauttasi hieman paremmin, sinulla on aikaa ja kertomasi mukaan varallisuuttakin hoitaa asia kunnialla.

        Varsinaisesti en kutsuisi matkailua kehitysmaassa kalliiksi, suomessa se on kallista, ei thaimaassa.

        Sinä taas liikut enemmän kuin minä taas luen enemmän kuin sinä, just laitoin 300 kirjaa kierrätykseen, kuuntelen myös paljon erilaisia podicasteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taas liikut enemmän kuin minä taas luen enemmän kuin sinä, just laitoin 300 kirjaa kierrätykseen, kuuntelen myös paljon erilaisia podicasteja.

        siis 30 kirjaa, en kolmea sataa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis 30 kirjaa, en kolmea sataa...

        Mulla on se 300 englanninkielistä kirjaa tuolla Kindlen syövereissä, ei niitä saa sieltä kierrätykseen.


    • Anonyymi

      Minun leidiboy on parempi kuin sinun leidiboy.

      • Anonyymi

        Minun pyllylåpi on tiukempi kuin sinun pyllylåpi.


    • Anonyymi

      Minun leidipojalla on isommat munat kuin sinun leidipojalla.

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut mielisairaalaa?
      Me muut olemme ajatelleet puolestasi.

    • Anonyymi

      Minun anoppi on rikkaampi kuin sinun anoppi.

    • Anonyymi

      Pasanen heitti yhdessä välissä tarinaa että hänellä on kirjahyllyssään 8000 kirjaa.
      Kun hänelle kerrottiin että ne vaatii sellaiset 200 hyllymetriä niin tarina alkoi muuttumaan. Megalomania eli huikentelevaisuus on valloillaan. Erinomaista ja maailman parasta, Thaimaan parasta, laatua ja tasoa omassa kastissaan. Myös termi "uskomattoman hyvä" vilisee Pasasen kertomuksissa, muun muassa kiinalaisesta kännykkäkamerasta puhuttaessa.

      Pasasen puheissa 99% kännyköistä tehdään Kiinassa. Kuitenkin 2021 Kiinassa tehtiin 67% maailman kännyköistä ja pari isoa merkkiä on vetänyt vuoden sisällä tuotantoaan Kiinasta pois joten Kiina tuottaa tänä vuonna noin 55% maailman kännyköistä.

      • Anonyymi

        Niinkö kerroin minulla on jopa thaimaalaisen mittapuun mukaan iso kirjasto, jopa suomenkielisiä kirjoja, muutama sata. Suomessa tuhansia, Xiaomi valmistaa varsin laadukkaita kännyköitä, kiinan osuus kännykkä markkinoista puitiin täällä jo aikaisemmin, komponenteistä se on liki 100% brandeista yli 90 prosenttia. muualla ei ole enää järkevää niitä rakentaa, kiina tuottaa niitä halvalla valtavia määriä, jopa apple valmistaa lähes kaikki mallinsa kiinasta,

        Kiinalaisilla kännyköillä on merkittävä markkinaosuus maailmanlaajuisesti. Vuoden 2021 toisella neljänneksellä kiinalaiset valmistajat, kuten Xiaomi, Oppo, Vivo ja Huawei, hallitsivat yli 60% maailman älypuhelinmarkkinoista 1. Kiinalaiset valmistajat ovat tunnettuja edullisista hinnoistaan ja laadukkaasta suorituskyvystään 1. Esimerkiksi Xiaomi on noussut maailman suurimmaksi älypuhelinvalmistajaksi vuoden 2021 toisella neljänneksellä 1.

        Kannattaa myös huomata että tuo 60% pitää kiinalaiset brandit, todellisuudessa markkinaosuus on huomattavasti suurempi kuin tuo 60%, kaikki merkit tuottavat mallejaan kiinassa. Siis xiaomi on jo maailman suurin alypuhelin valmistaja, applen ja samsungin ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö kerroin minulla on jopa thaimaalaisen mittapuun mukaan iso kirjasto, jopa suomenkielisiä kirjoja, muutama sata. Suomessa tuhansia, Xiaomi valmistaa varsin laadukkaita kännyköitä, kiinan osuus kännykkä markkinoista puitiin täällä jo aikaisemmin, komponenteistä se on liki 100% brandeista yli 90 prosenttia. muualla ei ole enää järkevää niitä rakentaa, kiina tuottaa niitä halvalla valtavia määriä, jopa apple valmistaa lähes kaikki mallinsa kiinasta,

        Kiinalaisilla kännyköillä on merkittävä markkinaosuus maailmanlaajuisesti. Vuoden 2021 toisella neljänneksellä kiinalaiset valmistajat, kuten Xiaomi, Oppo, Vivo ja Huawei, hallitsivat yli 60% maailman älypuhelinmarkkinoista 1. Kiinalaiset valmistajat ovat tunnettuja edullisista hinnoistaan ja laadukkaasta suorituskyvystään 1. Esimerkiksi Xiaomi on noussut maailman suurimmaksi älypuhelinvalmistajaksi vuoden 2021 toisella neljänneksellä 1.

        Kannattaa myös huomata että tuo 60% pitää kiinalaiset brandit, todellisuudessa markkinaosuus on huomattavasti suurempi kuin tuo 60%, kaikki merkit tuottavat mallejaan kiinassa. Siis xiaomi on jo maailman suurin alypuhelin valmistaja, applen ja samsungin ohi.

        Xiaomi nousi maailman suuremmaksi älypuhelin valmistajaksi vuonna 2023 toisella neljänneksellä, ja 2021 maailman toiseksi suurimmaksi, korjaus.


      • Anonyymi

        Mm.Samsung ei valmista ensimmäistäkään puhelinta kiinassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö kerroin minulla on jopa thaimaalaisen mittapuun mukaan iso kirjasto, jopa suomenkielisiä kirjoja, muutama sata. Suomessa tuhansia, Xiaomi valmistaa varsin laadukkaita kännyköitä, kiinan osuus kännykkä markkinoista puitiin täällä jo aikaisemmin, komponenteistä se on liki 100% brandeista yli 90 prosenttia. muualla ei ole enää järkevää niitä rakentaa, kiina tuottaa niitä halvalla valtavia määriä, jopa apple valmistaa lähes kaikki mallinsa kiinasta,

        Kiinalaisilla kännyköillä on merkittävä markkinaosuus maailmanlaajuisesti. Vuoden 2021 toisella neljänneksellä kiinalaiset valmistajat, kuten Xiaomi, Oppo, Vivo ja Huawei, hallitsivat yli 60% maailman älypuhelinmarkkinoista 1. Kiinalaiset valmistajat ovat tunnettuja edullisista hinnoistaan ja laadukkaasta suorituskyvystään 1. Esimerkiksi Xiaomi on noussut maailman suurimmaksi älypuhelinvalmistajaksi vuoden 2021 toisella neljänneksellä 1.

        Kannattaa myös huomata että tuo 60% pitää kiinalaiset brandit, todellisuudessa markkinaosuus on huomattavasti suurempi kuin tuo 60%, kaikki merkit tuottavat mallejaan kiinassa. Siis xiaomi on jo maailman suurin alypuhelin valmistaja, applen ja samsungin ohi.

        Ei tuota kaikki, vaan nimenomaan muutama iso merkki välttelee Kiinaa, koska USA ei tykkää Kiinan menestyksestä.

        Maailman suurin matkapuhelinvalmistaja Samsung sulki viimeisen jäljellä olevan Kiinan tehtaansa vuonna 2019 ja valmistaa nyt puhelimiaan eniten Vietnamissa.

        Myydyimmät merkit on nyt:

        Samsung Galaxy S23 Ultra. (Tehdään muualla kuin Kiinassa)
        iPhone 15 Pro Max. (Tehdään Intiassa)
        Google Pixel 8 Pro. (Tehdään vain 30% Kiinassa)
        Samsung Galaxy Z Fold 5. (Tehdään muualla kuin Kiinassa)
        Motorola Razr Plus. ( Tehdään Kiinassa ja Brasiliassa)

        Numeromiehen kannattaa päivittää tietojaan vuoteen 2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xiaomi nousi maailman suuremmaksi älypuhelin valmistajaksi vuonna 2023 toisella neljänneksellä, ja 2021 maailman toiseksi suurimmaksi, korjaus.

        Nuo Xiaomit ovat nuorison ja muutoin vähävaraisten halpisluureja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuota kaikki, vaan nimenomaan muutama iso merkki välttelee Kiinaa, koska USA ei tykkää Kiinan menestyksestä.

        Maailman suurin matkapuhelinvalmistaja Samsung sulki viimeisen jäljellä olevan Kiinan tehtaansa vuonna 2019 ja valmistaa nyt puhelimiaan eniten Vietnamissa.

        Myydyimmät merkit on nyt:

        Samsung Galaxy S23 Ultra. (Tehdään muualla kuin Kiinassa)
        iPhone 15 Pro Max. (Tehdään Intiassa)
        Google Pixel 8 Pro. (Tehdään vain 30% Kiinassa)
        Samsung Galaxy Z Fold 5. (Tehdään muualla kuin Kiinassa)
        Motorola Razr Plus. ( Tehdään Kiinassa ja Brasiliassa)

        Numeromiehen kannattaa päivittää tietojaan vuoteen 2023

        Kaikkien puhelimen osista valtaosa tulee joka tapauksessa kiinnasta, siellä on maailman suurimmat valmistajat matkapuhelinakuissa on kaikki kiinassa, puhelimia kootaan vienamissa, intiassa ja koreassa, näin mm. Samsung.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Xiaomit ovat nuorison ja muutoin vähävaraisten halpisluureja.

        Mutta brandina marrkina ykkönen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Xiaomit ovat nuorison ja muutoin vähävaraisten halpisluureja.

        Halppisluuri vähävaraisille.
        Miksi tulisi maksaa enemmän vain perusteella logo luurissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halppisluuri vähävaraisille.
        Miksi tulisi maksaa enemmän vain perusteella logo luurissa?

        Laadusta pitää maksaa. Xiaomi mahdollistaa älypuhelimen myös köyhille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laadusta pitää maksaa. Xiaomi mahdollistaa älypuhelimen myös köyhille.

        Osamaksulla köyhäkin saa pippelisen jatkon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laadusta pitää maksaa. Xiaomi mahdollistaa älypuhelimen myös köyhille.

        Ei kannata aliarvioida kiinan ja intian sisämarkkinoita, kummassakin yli miljardi ihmistä, xiaomi on kiinan apple, ja maailman suurin kännykkä valmistaja.


    • Anonyymi

      Minun anoppini käyttää iphonea eikä mitään Samsungin halpistuotetta.

    • Anonyymi

      Minun anoppi on viisaampi kuin sinun anoppi. Tosi on,

      • Anonyymi

        Aloitus on aktivoinut rakkaan tavalla joka oli ennustettavissa melkoisella onnistumisprosentilla.

        Olisiko seuraava vänkä kuinka viisas on Laiffin broidi verrattuna Perseenreiån maksakirroosiobroidiin?

        Ai tosiaan, Laiffihan vanhempiensa ainut lellitty kakara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on aktivoinut rakkaan tavalla joka oli ennustettavissa melkoisella onnistumisprosentilla.

        Olisiko seuraava vänkä kuinka viisas on Laiffin broidi verrattuna Perseenreiån maksakirroosiobroidiin?

        Ai tosiaan, Laiffihan vanhempiensa ainut lellitty kakara.

        Ilmiselvästi Puppe toteaa Laiffin olleen tuhkamunafaijansa elämän ainut onnistuminen ja seuraamuksia saa lukea joka päivä tältä PATTAYAN MATKAILUPALSTALTA.


    • Anonyymi

      Minun anopillapa isommat tissit kuin sinun anopilla.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe