Verkatehdas

Anonyymi-ap

Peruivat Sillanpään konsertin.Jeesus mitä pikkusieluista porukkaa siellä on.Törkeää.Onko tässä taustalla jokin mustanmaalamis kampanja ?

32

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä just kans siitä kirjoitin. Olisivat antaneet Sillanpään laulaa. Sillä on hyvä ääni ja kauniita joululauluja ja on hyvä esiintyjä

• Anonyymi

Blackpainting on kaupungin uikuttajien tapa. Se kaatoi myös Sunny Car Centerin.

• Anonyymi

Eikö Verkatehtaan johto olekaan pedofiileja? Ja tuli pikku pervopedarille yllätyksenä?

• Anonyymi

Kerrankin oikea päätös. Hyvä että kaupungilla on munaa edes tässä asiassa asiassa.

• Anonyymi

Paikkakunta tunnetaan lahkolaisistaan.

• Anonyymi

Sairiossa niitä asui kasarilla, pimputtelivat ovikelloja ja pyrkivät sisään !

• Anonyymi

Jos on tuomittu siveettömistä kuvista ja huumeista niin oli oikea päätös

• Anonyymi

Kuulostaa rotuopilta jos aletaan jakelemaan porttikieltoja seksuaalisen suuntautumisen tai muiden ihmisen biologisten ominaisuuksien perusteella.

Eli tarkemmat perustelut olisi syytä julkaista.

• Anonyymi

Huumeidenkäyttö, rattijuopumus ja pedarihommat seksuaalista suuntautumista ja biologinen ominaisuus.

Ok pedo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeidenkäyttö, rattijuopumus ja pedarihommat seksuaalista suuntautumista ja biologinen ominaisuus.

Ok pedo.

Eli kun on Suomen poliisi-syyttäjä-oikeuslaitoksen tuomio on porttikielto joka paikkaan?

Ikävä kyllä merkittävä osa Suomen oikeuslaitoksen tuomioista on virheellistä roskaa ja osa hallinnollissosiaalista väkivaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kun on Suomen poliisi-syyttäjä-oikeuslaitoksen tuomio on porttikielto joka paikkaan?

Ikävä kyllä merkittävä osa Suomen oikeuslaitoksen tuomioista on virheellistä roskaa ja osa hallinnollissosiaalista väkivaltaa.

Millä tavalla asiassa on "tarjottu tai asetettu saataville, pidetty saatavilla, taikka muuten levitettyä kuvia tai kuvatallenteita".
        Henkilö itse on kertonut että kyse on ollut sosiaaliseen mediaan liittyvästä todisteesta.
        Kuka valmistaisi kuvamateriaalia internetistä puhelimella kuvaamalla.

Kirjoituksesi tyyli todistaa rasismia joka yleensä liittyy vahvasti äärioikeistoon.
        IKL perustettiin Hämeenlinnassa, ja kaupunki suorastaan henkii tällä hetkellä "sivistynyttä äärioikeistolaisuutta" eli yläluokan natsismia.

Voi esittää myös epäilyn että esiintyvässä taiteessa ja jopa urheilubisneksessä piristeiden käyttö on yleistä. Erik Clapton on tehnyt kappaleen nimeltä "Cocaine".
        En minä piristeiden - kuten kokaiini - käyttöä puolustele. moni meistä kuitenkin on esimerkiksi koukussa piristeeseen nimeltä kahvi.
        Vielä vähemmän puolustelen rattijuopumuksia, rikoslain mukainen rattijuopumus koskee sekä sedatiivia alkoholia, että stimulantteja kuten kaukopartiomiesten käyttämät "höökipillerit" eli m-amfetamiini josta on ollut kyse.

Kirjoituksesi tarkoitushakuisuus kertoo juuri kirjoituksesi tarkoitushakuisuudesta. Kun asiassa voisi esittää näkemyksiä vähemmistöseksuaalisuuden sosiaalista seurauksista tai viihdetaiteen tai urheilubisneksen lieveilmiöistä.

• Anonyymi

Sillanpään kannattaisi nostaa kanne konsertin perujaa kohtaan.
      Varma voitto!

Kuinka monta kertaa Sillanpää pitäisi tuomita uudelleen jo kerran kärsitystä rikoksesta?
      Seitsemän kertaa? Vai seitsemänkymmentä kertaa seitsemän kertaa?

Tämähän vaikuttaa tuomiovallan anastukselta?

En hyväksy Sillanpään tekoa, mutta hän on tuomionsa kärsinyt. Armo kuuluu ihmisyyteen.

• Anonyymi

Ihmisyyteen ehkä, mutta ei uskontoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisyyteen ehkä, mutta ei uskontoihin.

Nyt ei olla menossa mihinkään kirkkoon ääliö. !

• Anonyymi

Ei ole enää mikään ilo silmälle (eikä korvallekaan) tuo Siltsu. Ei tänne tarvita mitään läskiposkia esiintymään.

• Anonyymi

Itseltäsi tuntuu puuttuvan harkintakyky. Kukaan ihminen ei ulkonäölleen mitään mahda, joten mikä sinä olet kenenkään olemusta arvostelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseltäsi tuntuu puuttuvan harkintakyky. Kukaan ihminen ei ulkonäölleen mitään mahda, joten mikä sinä olet kenenkään olemusta arvostelemaan?

Kyllä ihminen on itse vastuussa siitä, mitä leipäläpeensä tunkee tahi kurkusta alas kaataa, näillä on melko lailla suora yhteys ulkonäköönkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihminen on itse vastuussa siitä, mitä leipäläpeensä tunkee tahi kurkusta alas kaataa, näillä on melko lailla suora yhteys ulkonäköönkin

Kyllä ihminen itse voi vaikuttaa ulkonäköönsä, kukas muu. Ei ne viina ja huumet ketään ainakaan kauniimmaksi tee. Kyllä Siltsun ulkonäkö kertoo paljon. Ei pitäis ainakaan nuorisolle enää näyttäytyä. Luulee vieläkin kai olevansa jonkinlainen idoli jollekin mummolle. Hyi hitto, että ällöttää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihminen itse voi vaikuttaa ulkonäköönsä, kukas muu. Ei ne viina ja huumet ketään ainakaan kauniimmaksi tee. Kyllä Siltsun ulkonäkö kertoo paljon. Ei pitäis ainakaan nuorisolle enää näyttäytyä. Luulee vieläkin kai olevansa jonkinlainen idoli jollekin mummolle. Hyi hitto, että ällöttää!

Tottakai se ulkonäkö on itse omilla elämäntavoilla aikaansaatu. Ihan turha horista muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai se ulkonäkö on itse omilla elämäntavoilla aikaansaatu. Ihan turha horista muuta.

No en tiedä minua luullaan aina juopoksi vaikka olen raitis ollut aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen ihminen saa olla ihan sen näköinen, kuin itse haluaa. Mitä se kenellekään muille kuuluu?
        Ulkonäköihanteet vaihtuvat jatkuvasti, kuka näitä jaksaa seurata?
        Jos joku on tyytyväinen lihavana, niin olkoon. Ihmiset saavat ulkonäkönsä geeneissä. Toiset ihmiset käyttävät koko elämänsä oman ulkonäkönsä muokkaamiseen ja kehonsa leikkelyyn. Se jos mikä ei vaikuta terveeltä. Sitä paitsi, kauneus on katsojan silmässä.
        Älä katso lajitoveriasi pahalla silmällä!

• Anonyymi

Lisää pöhöttyneitä taiteilijoita ja kehopositiivisuutta, pliige

• Anonyymi

tänne mitään pedonarkkareita haluta !

• Anonyymi

Jos lapsiin kohdistuneita rikoksia, niin ei niitä oikeudessa soviteta. Yleensä ne on niin kieroutuneita että uusii vaan. Niin vaan kirkkaasti sanoo, ettei ikinä enää, niin silti on kohta samat rikokset. Nyt yksinkertaisesti kova kovaa vasten ja tehdään selväksi ettei tällästä hyväksytä. Ihme juttu että hos on suosittu ihminen, niin saa anteeks ihan mitä tahansa.

• Anonyymi

Kuka on hos?

• Anonyymi

Konserttisali ei ole mikään oikeuslaitos.Mikä lehmä on ojassa tällä verkatehtaan johtajalla?

• Anonyymi

Hanurissa ei kasva sinapinsiemenkään.

• Anonyymi

Yhdenvertaisuuteen perustuen kätemme ovat sidotut. Hän on tuomionsa saanut ja kärsinyt, me emme voi omalla päätöksellä alkaa uudelleen tuomitsemaan .

• Anonyymi

God forgives, I don’t

• Anonyymi

You can masturbate to Jari somewhere other place.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe