Rallin mm-sarjassa on vain kaksi tehdastiimiä: Hyundai ja Toyota.
Lisäksi sarjassa on yksityistiimi nimeltä M-Sport. Se käyttää Fordin koria ja moottoria, mutta kyseessä ei ole Fordin rallitiimi.
M-Sport toimii todella rajallisella budjetilla ja saa tuloja valmistamalla ralliautoja ja myös sponsoreiltaan. Silti Tänak on voittanut tällä kaudella tiimin autolla kaksi mm-rallia.
MTV:n "ralliasiantuntijat" puhuvat Fordista, vaikka Ford ei ole ollut MM-sarjassa 2012 jälkeen.
11
457
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai ne puhuu fordista, kun se on ford....
- Anonyymi
Miten sitä aloittajan mielestä pitäisi kertoa M-Sportin ajattamista automerkeistä?
- Anonyymi
Se pitää olla MsSportin Ford.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa juu....🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä automerkki on MsSportin ?? koska silloinhan malli olisi Ford.. Kyllä aloittajalla on puurot ja vellit sekaisin ja autoista ei tiedä mitään.
Mielestäni M Sport ajattaa Ford Puma merkkisiä autoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän on Ms Sport...? Joku naispuoleinen urheilija vai urheileva jolla on ms tauti....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän on Ms Sport...? Joku naispuoleinen urheilija vai urheileva jolla on ms tauti....?
Tuloksista päätellen molempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä v***n Ms Sport...? En ole ikinä kuullutkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä v***n Ms Sport...? En ole ikinä kuullutkaan!
Eikö tytteli tunne toisia tytteleitä? :D
- Anonyymi
Aasialaiset kisaavat keskenään. Ei paljon kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241600
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838