lisäksi yritetään päästä käsiksi valokuituun. saksalainen rekka toi atomi-iskureita kuorman.
valtatien varteen on tehty kaivantoja , joissa on atomi-iskuri
5
1114
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi perhon palstalta löytyy rohkea kulissien taakse näkevä harvinaisen älykäs henkilö joka postaa näitä ennakkoluulottomia aloituksia. Valitettavasti meillä ei täällä naapuripitäjässä vastaa älykköä löydy..
- Anonyymi
Kuten voit lukea, niin ihan kaikki muumit eivät ole laaksossa tällä tyypillä. Suht harmitonta mutta 100% harhaista..
- Anonyymi
Hoitoonhan tuo ihan oikeasti olisi syytä saada. Ihan vaan itsensä ja läheistensä hyväksi.
- Anonyymi
Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Viisikymmentä vuotta sitten hotelli Keurusselän parkkipaikalla keltaisessa volkkarissa luutnantin alla maatessani päätin ettei minusta tule poikkeavaa pysyvästi ja se päätös on pitänyt, hah hah haaa!!!...
JK Hyvää joulua sukulaisille ja tuttaville.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317786
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455310- 594822
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1381502