PERSUT oli vastaan hulevesimaksua, muut sen kannalla. Persuista ainoastaan Ville kannatti maksua.
Hulevesimaksu
20
718
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan Ville loikkaamassa?
- Anonyymi
On loikannu jo. Kalle ja kokoomus vie mukanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On loikannu jo. Kalle ja kokoomus vie mukanaan.
Siltä kovasti tuntuu Villen päätökset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä kovasti tuntuu Villen päätökset
Joo ei ole ennää sama Ville kuin ennen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei ole ennää sama Ville kuin ennen
Ei oo ei, viisastuu vanhetessaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ei, viisastuu vanhetessaan
Aika nopeasti totuus paljastu. Mitähän äänestäjät tuumii.
- Anonyymi
Erola tekee mitä Larsson käskee. Ei poika ymmärrä rooliaan puheenjohtajana.
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Ei ymmärrä kuinka kaupunginhallituksen puheenjohtaja on koko kaupingin ylin johtaja. Ryynänen johti kaupunkia, eikä kulkenut resupekkana, vaan arvovaltaisesti.
- Anonyymi
Jo pelkästään pukeutuminen kertoo henkilöstä paljon. Ei kukaan laita resupekalle mitään arvoa missään piireissä.
- Anonyymi
Tämä on totta. Valtuuston puheenjohtaja esiintyy aina tyylikkäänä. Häntä arvostetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Valtuuston puheenjohtaja esiintyy aina tyylikkäänä. Häntä arvostetaan.
Onko valtuuston puh. joht. tyylikkääseen ja hyvin istuvaan pukuun sonnustautunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko valtuuston puh. joht. tyylikkääseen ja hyvin istuvaan pukuun sonnustautunut?
Kyllä on. Hän edustaa tyylikkäänä Orimattilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Hän edustaa tyylikkäänä Orimattilaa.
Ihan taitaa olla mittatilauspuku hänellä.
- Anonyymi
rumat ne vaatteila korreilee
- Anonyymi
"Ei kukaan laita resupekalle mitään arvoa missään piireissä."
Riippuu millä asialla ollaan. Luonnonsuojelijoiden joukkoon voi harkita että kannattaako juuri nyt sitä uusinta pukuaan laittaa ylle ja turhia asusteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei kukaan laita resupekalle mitään arvoa missään piireissä."
Riippuu millä asialla ollaan. Luonnonsuojelijoiden joukkoon voi harkita että kannattaako juuri nyt sitä uusinta pukuaan laittaa ylle ja turhia asusteita.Jonkinlainen pukusääntö saisi olla kaupunginhallituksen puheenjohtajallakin.
- Anonyymi
Täytyy laskea sadevedet viemäriin, niin saavat loiskia kunnolla.😁
- Anonyymi
Heh , tämä on hyvä. Ne Hulevesityypit.
- Anonyymi
Saa nähdä onko persuilla ryhmäkuria kun hulevesijuttu tulee valtuustoon. Äänestääkö muut persut sitä vastaan ja Erola puolesta. Mitenkä sitten käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579