Vaasan liikennevaloja ohjelmoidaan uudelleen, tavoitteena on parantaa liikenneturvallisuutta ja liikenteen sujuvuutta.
https://yle.fi/a/74-20053585
Nähtäväksi jää miten useat keskenään yhteensopimattomat ohjausjärjestelmät taipuvat tavoitteeseen. Lohduttavaa tilanteessa on tietenkin se, että liikenteen sujuvuus ei voi mennä nykyistä huonommaksi, vaikka ohjelmointi epäonnistuisi täysin.
Liikennevalot
Anonyymi-ap
5
542
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ihmiset itse sen sujuvuuden/sujumattomuuden myös aiheuttavat. Nopeusjojoilu ja nopeuserot ovat sujuvan liikenteen kannalta myrkkyä.
- Anonyymi
Mitä enemmän on ihmisiä, niin sitä enemmän on ruuhkia.
- Anonyymi
Entäs jos autoja on enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos autoja on enemmän?
Hyvä huomio!
- Anonyymi
Liikennevalot alunperin oli tehty ruuhkien helpottamiseksi ja liikenteen sujumiseksim paremmin. Nyt ne on päällä jatkuvasti päivin öin vaikkei liikennettä olisi. Kiusaamista tämä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674