Vaasan liikennevaloja ohjelmoidaan uudelleen, tavoitteena on parantaa liikenneturvallisuutta ja liikenteen sujuvuutta.
https://yle.fi/a/74-20053585
Nähtäväksi jää miten useat keskenään yhteensopimattomat ohjausjärjestelmät taipuvat tavoitteeseen. Lohduttavaa tilanteessa on tietenkin se, että liikenteen sujuvuus ei voi mennä nykyistä huonommaksi, vaikka ohjelmointi epäonnistuisi täysin.
Liikennevalot
Anonyymi-ap
5
542
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ihmiset itse sen sujuvuuden/sujumattomuuden myös aiheuttavat. Nopeusjojoilu ja nopeuserot ovat sujuvan liikenteen kannalta myrkkyä.
- Anonyymi
Mitä enemmän on ihmisiä, niin sitä enemmän on ruuhkia.
- Anonyymi
Entäs jos autoja on enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos autoja on enemmän?
Hyvä huomio!
- Anonyymi
Liikennevalot alunperin oli tehty ruuhkien helpottamiseksi ja liikenteen sujumiseksim paremmin. Nyt ne on päällä jatkuvasti päivin öin vaikkei liikennettä olisi. Kiusaamista tämä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681112
- 140879
- 80836
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä424749- 38678
Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h14627Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.72624Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37594- 94569
En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55553