Immun youtube-videossa Kentsu sivutti kokonaan Kyseisen henkiön.
Videossa oli Kentsun top10 kopittamat konnat.
Syy oli että Late on tehnyt parannuksen. Lol.
Niuvassa Late todettiin psykopaatiksi. Psykopaatiksi synnytään.
Ja syy Kentsun haluttomuuteen käsitellä Latea ei ole milään parannus-huuhaa vaan se että Pelkäsi Immun ottavan esiin sen minkä kaikki tietää. Sen että Johannsson otti kaksi murhaa kontolleen mitä ei tehnyt paljousalennuksen takia. Poliisia ei kiinnosta syyllinen vaan syylliseksi sopiva. Saatiin asia pois päiväjärestyksestä ja todelliset murhaajat vapaana.
Kunnon psykopaatti kyllä voi leikkiä mitä tahansa roolia varsin uskottavasti, varsinkin kun on melkein pakko. Jokun diilin Late teki vankilassa syyllisten kanssa.
Late Johansson ja Kentsu
Anonyymi-ap
1
434
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus60685- 46665
- 51652
- 52572
- 74566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558