Vuokranantaja ulisee

Anonyymi-ap

Olen muuttamassa kohta Espanjaan. Siksi jätin vuokran maksamatta syyskuulta ja jätän tietenki myös tältä kuulta. Eilen oli eräpäivä. Pösilö eli vuokranantaja on pari viikkoa kyselly syyskuun vuokran perään. En ole vastannut :D Äsken se pösilö vielä laittoi viestin että haluaa tulla käymään asunnossa. En vastaa mitään xD Pösilöllä ei ole yhtäkään avainta tähän asuntoon.

Kärsiköön riistäjä kapitalisti. Adiós Finlandia!

47

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuokrarästit on ulosottokelpoisia koko eu:ssa. Muista pitää epsanjassa tili tyhjänä.

      • Anonyymi

        Piikki kasvaa koko ajan. Kannattaa maksaa ennenkuin karkaa.


      • Anonyymi

        Olen jo varautunut siihen että ulosotto yrittää viedä rahani. Siinä se ei kuitenkaan tule onnistumaan sillä espanjassa palkkarahat tulen saamaan käteisenä. On minulla tietenkin käytössä myös pankkitili varmuuden vuoksi mutta se on ulosottomiehen ulottumattomissa. Enpä kuitenkaan kerro missä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo varautunut siihen että ulosotto yrittää viedä rahani. Siinä se ei kuitenkaan tule onnistumaan sillä espanjassa palkkarahat tulen saamaan käteisenä. On minulla tietenkin käytössä myös pankkitili varmuuden vuoksi mutta se on ulosottomiehen ulottumattomissa. Enpä kuitenkaan kerro missä :D

        Odota kun tulet eläkeikään. Velkasi peritään sitten korkoineen pienestä eläkkeestäsi.


      • Anonyymi

        vuokrarästit, mutta kuka tietää jos jättää omistusasunnosta yhtiövastikkeen tietoisesti maksamatta niin mitä tapahtuu.


    • Kuulostaa hauskalta sadulta, että joku tahallaan ja tarkoituksella keräisi itselleen ulosottovelkaa. Opettavaisella lopulla, kun Guardia Civil tulee kotoa noutamaan, tunnetusti hellillä otteillaan. Ulkomaan pummeja läpsivät ihan ilman eri komentoakin, motivoituneina.

      Onko niin typeriä ihmisiä olemassakaan?

      • Ilmeisesti sitten on, eli olin väärässä.


      • Anonyymi

        Et sitten tajunnut vedätystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten tajunnut vedätystä.

        Et sitten huomannut mennä leikkiin mukaan.


      • Anonyymi

        > Onko niin typeriä ihmisiä olemassakaan?

        On.

        Yleisin syy luottotietojen menettämiseen on maksamatta jätetty joukkoliikenteen tarkastusmaksu.

        Ensin pitää tottakai matkustaa pummilla, koska rahalle on parempaakin käyttöä. Esim. tupakka, kalja ja muut päihteet.

        Kun pummilla matkustamisesta jää kiinni, niin sehän on henkilökohtainen loukkaus plus rahalle on muutakin käyttöä, joten tarkastusmaksu jätetään ihan periaatteen vuoksi maksamatta.

        Sitten pääseekin kiroamaan vuokranantajia, jotka ihan syyttä kyselevät luottotietojen perään. Eihän ole pienintäkään riskiä, että tällainen periaatteen miäs saisi päähänsä jättää vuokrat maksamatta. Periaatteen vuoksi. Etenkään siinä vaiheessa, kun on todennut vuokran liian kalliiksi ja/tai on muuttamassa muualle tai ihan nyt vaan periaatteen vuoksi.


      • Anonyymi

        Onhan niitä. Ihan korkeissakin viroissa. Tai ainakin semmonen johtopäätös on helppo tehdä.


      • Anonyymi

        Ap tässä. Vataukseni näköjään on poistettu. Minua ei ulosotto tietenkään pelota, sillä kukaan ulkopuolinen ei tule saamaan minun rahojani tai omaisuuttani. Voi lähettää Espanjasta terveisiä nykyiselle vuokranantajalleni, mutta rahaa hän ei tule näkemään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten tajunnut vedätystä.

        Noh, sinä voit pitää tätä vedätyksenä. minua se ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap tässä. Vataukseni näköjään on poistettu. Minua ei ulosotto tietenkään pelota, sillä kukaan ulkopuolinen ei tule saamaan minun rahojani tai omaisuuttani. Voi lähettää Espanjasta terveisiä nykyiselle vuokranantajalleni, mutta rahaa hän ei tule näkemään :D

        Seuraavat 50 pakoilet velkoja sen sijaan että olisit ajoissa irtisanonut asunnon. En tiedä onko tämä ehkä tyhmin ja yksi mulkuimmista juttuista mitä olen vai puhdasta paskapuhetta ja satua. Kummin vain ap on varmasti tulevia nobelisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavat 50 pakoilet velkoja sen sijaan että olisit ajoissa irtisanonut asunnon. En tiedä onko tämä ehkä tyhmin ja yksi mulkuimmista juttuista mitä olen vai puhdasta paskapuhetta ja satua. Kummin vain ap on varmasti tulevia nobelisteja.

        Ei minu tarvitse mitään pakoilla. Ulosotto ei tule koskaan saamaan minulta mitään. Nautin suuresti kun ajattelenkin kuinka vuokranantajaani v*tuttaa tällä hetkellä. Alue on sellainen että tänne on vaikea saada vuokralaista, ja minä en maksa viimeisiä vuokria xD Ne vuokrarahat kuuluu minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minu tarvitse mitään pakoilla. Ulosotto ei tule koskaan saamaan minulta mitään. Nautin suuresti kun ajattelenkin kuinka vuokranantajaani v*tuttaa tällä hetkellä. Alue on sellainen että tänne on vaikea saada vuokralaista, ja minä en maksa viimeisiä vuokria xD Ne vuokrarahat kuuluu minulle

        Tyhmin itseaiheutettu ongelma mitä olen kuullut. On niin tyhmä idea että tarina voi vaikka olla totta. Joku narsistinen persoonahäiriöinen voisi ehkä tehdäkin tälläistä. Joku päivä homma menee kiville ja syypää löytyy sekopään mielestä jostain muusta kuin siitä että itse jätti vuokrat maksamatta. Se on tämän psyykkisen häiriön piirre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap tässä. Vataukseni näköjään on poistettu. Minua ei ulosotto tietenkään pelota, sillä kukaan ulkopuolinen ei tule saamaan minun rahojani tai omaisuuttani. Voi lähettää Espanjasta terveisiä nykyiselle vuokranantajalleni, mutta rahaa hän ei tule näkemään :D

        Miksi tahallasi aiheutat vahinkoa toiselle? Samalla aiheutat vahinkoa niille, jotka haluaisivat vuokrata asunnon, maksaa siitä ja asua kunnolla tuhoamatta toisen omaisuutta. Kohta ei kukaan enää vuokraa kenellekkään asuntojaan sinunlaisten paskiaisten takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tahallasi aiheutat vahinkoa toiselle? Samalla aiheutat vahinkoa niille, jotka haluaisivat vuokrata asunnon, maksaa siitä ja asua kunnolla tuhoamatta toisen omaisuutta. Kohta ei kukaan enää vuokraa kenellekkään asuntojaan sinunlaisten paskiaisten takia.

        Tässä läävässä on vuoden määrä aikainen sopimus. Tammikuu 2024 on määrä aikaisuuden viimeinen kuukausi. Kerroin kesällä vuokranantajalle että olen muuttamassa Espanjaan lokakuun lopussa ja siksi haluan irtisanoa läävän aikaisemmin. Ulisijalle eli vuokranantajalle se ei käynyt. Kostoksi jätänyt nyt loput vuokrat maksamatta :D

        Ulinasta päätellen olet minun vuokranantaja :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä läävässä on vuoden määrä aikainen sopimus. Tammikuu 2024 on määrä aikaisuuden viimeinen kuukausi. Kerroin kesällä vuokranantajalle että olen muuttamassa Espanjaan lokakuun lopussa ja siksi haluan irtisanoa läävän aikaisemmin. Ulisijalle eli vuokranantajalle se ei käynyt. Kostoksi jätänyt nyt loput vuokrat maksamatta :D

        Ulinasta päätellen olet minun vuokranantaja :D

        Eli perus idiootti, joka vetelee nimeään sopimuksiin ymmärtämättä, mihin sitoutuu.

        Ja se on sittern Junkun Muun vika, kun tuli vedettyä nimi huonoon sopimukseen.

        Normi idiootti. Fiksu vuokranantaja pistää velat perintään ja jossain vaiheessa tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Mutta se on taas kerran jonkin muun vika. Kun ei idiootti kykene hahmottamaan omien tekojensa seurauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli perus idiootti, joka vetelee nimeään sopimuksiin ymmärtämättä, mihin sitoutuu.

        Ja se on sittern Junkun Muun vika, kun tuli vedettyä nimi huonoon sopimukseen.

        Normi idiootti. Fiksu vuokranantaja pistää velat perintään ja jossain vaiheessa tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Mutta se on taas kerran jonkin muun vika. Kun ei idiootti kykene hahmottamaan omien tekojensa seurauksia.

        Hah hah! Laittakoon perintään. Minulta se ulisija ei tule koskaan saamaan yhtään mitään :D


    • Anonyymi

      Toivottavasti jäät sinne minne menossa. Tolla asenteella ei kukaa jää kaipaamaan.

      • Anonyymi

        Todellakin jään. Minä en tule enää koskaan käymään suomessa. Täällä on vain juntteja kuten sinä.


    • Anonyymi

      Pösilö olet itse. Ymmärrätkö, että vuokraSOPIMUSKIN sitoo? Et, olet tollotyhmä vassari arvatenkin

      • Anonyymi

        Sitoo mihin? Ei se sido minua mihinkään. Minä voin lähteä milloin huvittaa ja voin jättää vuokrankin maksamatta. Ei kukaan voi pakottaa minua siihen :D

        Hmmm...ottaisinkohan mukaan pyykin pesukoneen imusuojan? hah hah! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitoo mihin? Ei se sido minua mihinkään. Minä voin lähteä milloin huvittaa ja voin jättää vuokrankin maksamatta. Ei kukaan voi pakottaa minua siihen :D

        Hmmm...ottaisinkohan mukaan pyykin pesukoneen imusuojan? hah hah! :D

        Älä unohda verhonipistimiä ja antennijohtoa.

        Terv. Kiusa se onnpienikinnkiusa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitoo mihin? Ei se sido minua mihinkään. Minä voin lähteä milloin huvittaa ja voin jättää vuokrankin maksamatta. Ei kukaan voi pakottaa minua siihen :D

        Hmmm...ottaisinkohan mukaan pyykin pesukoneen imusuojan? hah hah! :D

        No tolla asenteella ei pitkälle pötkitä. Itse tienaan noin 80k€ vuodessa ja lyhennän omaa kämppää. Kiva ku saa rahulia ja ei tarvi pakoilla mitää. Voi käydä epjansaski joskus jos huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tolla asenteella ei pitkälle pötkitä. Itse tienaan noin 80k€ vuodessa ja lyhennän omaa kämppää. Kiva ku saa rahulia ja ei tarvi pakoilla mitää. Voi käydä epjansaski joskus jos huvittaa.

        Uiuiui. Siinäpähän olet velkavankeudessa. Minä en sellaisessa ole vaan maksan kaiken kerralla. 80 000 euroa vuodessa on minulle pikkusumma mutta Kelan ja kohta ex-vuokranantajan ei sitä tarvitse tietää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uiuiui. Siinäpähän olet velkavankeudessa. Minä en sellaisessa ole vaan maksan kaiken kerralla. 80 000 euroa vuodessa on minulle pikkusumma mutta Kelan ja kohta ex-vuokranantajan ei sitä tarvitse tietää :D

        Lapsi rakas. Jos joskus näkisit edes tontun kuukaudessa toimisit varmaan toisin. Vaikka reppanaksi syntyy, niin ei sellaiseksi ole pakko jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi rakas. Jos joskus näkisit edes tontun kuukaudessa toimisit varmaan toisin. Vaikka reppanaksi syntyy, niin ei sellaiseksi ole pakko jäädä.

        Epäilempä että näkee tontun joka aamu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi rakas. Jos joskus näkisit edes tontun kuukaudessa toimisit varmaan toisin. Vaikka reppanaksi syntyy, niin ei sellaiseksi ole pakko jäädä.

        Tonttu kuukaudessa? Uskotko vielä joulupukkiin? On varmasti raskasta olla tuollainen päihderiippuvainen kuten sinä xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tonttu kuukaudessa? Uskotko vielä joulupukkiin? On varmasti raskasta olla tuollainen päihderiippuvainen kuten sinä xD

        Niin, rikkaille ja joka välissä rahoillaan leuhkiville touhutonnimiehille tonni on todellisuudessa yksisarvinen, saavuttamaton haave ;-D

        Velkojaan (kulutusluottoja/pikavippejä) tämäkin sankari taitaa olla pakoon lähdössä, vaikka muuta esittää. Ilmeisesti ajatuksena on, että epsanjassa saa elää leveästi sosiaaliturvan varassa ;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, rikkaille ja joka välissä rahoillaan leuhkiville touhutonnimiehille tonni on todellisuudessa yksisarvinen, saavuttamaton haave ;-D

        Velkojaan (kulutusluottoja/pikavippejä) tämäkin sankari taitaa olla pakoon lähdössä, vaikka muuta esittää. Ilmeisesti ajatuksena on, että epsanjassa saa elää leveästi sosiaaliturvan varassa ;-D

        Viestejä vain poistellaan. Noh, minä en ole koskaan elänyt sosiaali turvan varassa toisin kuin sinä. Olen ansainnut varallisuuteni työtä, siis TYÖTÄ, tekemällä. Nykyinen vuokranantaja ei kuitenkaan pääse enää nauttimaan rahoistani koska ei suostunut vaatimukseeni :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestejä vain poistellaan. Noh, minä en ole koskaan elänyt sosiaali turvan varassa toisin kuin sinä. Olen ansainnut varallisuuteni työtä, siis TYÖTÄ, tekemällä. Nykyinen vuokranantaja ei kuitenkaan pääse enää nauttimaan rahoistani koska ei suostunut vaatimukseeni :D

        Ja vuokraläävässä silti tuhnutat ja lähdet velkoja pakoon. Jep jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vuokraläävässä silti tuhnutat ja lähdet velkoja pakoon. Jep jep.

        Minä olen niin älykäs etten ole aiheuttanut itselleni velka vankeutta ottamalla velkaa. Jotta ahdistuksesi helpottaisi niin voin paljastaa että olen jo ostanut Espanjasta asunnon itselleni. Ilman velkaa tietty :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen niin älykäs etten ole aiheuttanut itselleni velka vankeutta ottamalla velkaa. Jotta ahdistuksesi helpottaisi niin voin paljastaa että olen jo ostanut Espanjasta asunnon itselleni. Ilman velkaa tietty :D

        Nyt vaan sitten sinne omaan asuntoon odottelemaan oven kolkutusta...... Älä vaan avaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan sitten sinne omaan asuntoon odottelemaan oven kolkutusta...... Älä vaan avaa.

        Pelkäätkö niin paljon ihmisiä ettet uskalla avata ovea? Hah hah :D


    • Anonyymi

      Montako kommenttia tämä aktivointishow vielä jatkuu ?++

      • Anonyymi

        No ainakin vielä ykdi.


      • Anonyymi

        Mikäs kyselykausi sinulla on menossa? xD


    • Anonyymi

      Kyllä tuossa ulisee vuokralurkki, kun on saanut häädön maksamattomien vuokrien takia. 😅😂🤣

      • Anonyymi

        Ehei. Minulla on rahaa toisin kuin sinulla.


    • Anonyymi

      Mä tuun hakemaan ne mun vuokrarahat sieltä Espanjasta.Minua et saatana huijaa,irrotan sun korvan kostoksi.

      • Anonyymi

        Tervetuloa. Mutta ethän sinä edes tiedä missä Espanja on :D


    • Anonyymi

      Totuus on tässä: Katso you-tube, markka arska

    • Anonyymi

      Tässä totuus Katso you-tube, markka arska

    • Anonyymi

      Ilman luottotietoja on kätevä elää. Tulee turvaselvityksetkin bumerangina takaisin, joten moniin hommiinkaan ei ole asiaa.

    • Anonyymi

      On kummaa ettei valtiolle ja kaupungille kelpaa sosiaalihuollon ehdottama asunto. Itse jo varauduin lääkitsemään itseäni alikulkutunnelissa ja pitämään lääkkeitä sosiaalitoimen jääkaapissa. Ihmettelivät, että miksi niin? Olisihan olemassa asumisoikeusasuntojakin. Enhän minä ole ansainnut asumista laisinkaan jos sitä omalta lähipiiriltä kysyy.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe