Maksuhäiriömerkintä

Anonyymi-ap

Moikka,
Osaisiko joku vastata.
Olen siis maksanut kaikki velat ulosottoon jo pitkän aikaa sitten. Näistä on poistunut kaikki merkinnät luottotiedoista. Siellä on vielä yksi merkintä, joka siis perintäyhtiön ilmoittama ja siitä yksipuolinen tuomio käräjiltä. Tää merkintä olisi vanhentumassa nyt ensi viikolla, mutta sitä velkaa on edelleen sinne perintäyhtiöön. Tästä olen tehnyt perintäyhtiön kanssa maksusopimuksen jota olen koko ajan noudattanut sovitusti. Voiko ne laittaa tästä uuden maksuhäiriömerkinnän mun tietoihin, kun eihän velka enää uudelleen käräjille ole menossa kun siitä maksusta sovittu ja sitä noudatettu?
Nyt siis lähinnä mietin että onko mulla luottotiedot pitkästä aikaa kunnossa ensi viikolla kun merkintä vanhenee?

7

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei ne sitä enää merkintää voi laittaa ainakaan itse, ulosoton kautta ainoastaan mutta kun sulla on se soppari niin ei ole siinäkään syytä. Ihan mielenkiinnosta, voitko laittaa siten tänne miten tässä käy, poistuuko merkintä vai miten sille käy kun velka nimenomaan vanhenee, omasta mielestä pitäis poistua mutta epävarmuutta ollut ainakain UMV merkintöjen kanssa...

• Anonyymi

Joo näin mäkin sen ajattelisin, mutta ei ole tosiaan ulosottoon enää menossa kun oon noudattanut sovitusti sitä maksusuunnitelmaa.
        Joo voin ilmoitella, mut siis mulla itse velka ei vanhene vielä vaan merkintä vaan vanhenee kun tulee 3v täyteen siitä kun merkintä laitettu.
        Katotaan mitä tapahtuu loppuviikosta, jännäilen että onko mulla puhtaat tiedot pitkästä aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo näin mäkin sen ajattelisin, mutta ei ole tosiaan ulosottoon enää menossa kun oon noudattanut sovitusti sitä maksusuunnitelmaa.
        Joo voin ilmoitella, mut siis mulla itse velka ei vanhene vielä vaan merkintä vaan vanhenee kun tulee 3v täyteen siitä kun merkintä laitettu.
        Katotaan mitä tapahtuu loppuviikosta, jännäilen että onko mulla puhtaat tiedot pitkästä aikaa.

Ahaa joo, no merkintähän lähtee eikä uutta tule niin kauan kun maksusuunnitelma toimii eikä velka mene ulosottoon, ei tuossa ole mitään epäselvää.

• Anonyymi

Merkintä poistunut ja tiedot puhtaat 😊 mutta ei siis tosiaan velka vanhentunut vielä.

• Anonyymi

Ulosottolaitos pitää huolen ettei se ole mahdollista koska ismiin vallan ja vihanpidosta sisältyy haave ikuisesta vallanpidosta. Loppu on silkkaa kitkerää katkeruutta.

• Anonyymi

Ulosottolaitokselle voi tehdä kiusaa maksamalla laskunsa ajoissa. Sehän niitä harmittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulosottolaitokselle voi tehdä kiusaa maksamalla laskunsa ajoissa. Sehän niitä harmittaa.

Hoitaa asiat hyvin niin ei joudu enempi ongelmiin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. Toivon että jätät tämän päivän jälkeen minut lopullisesti rauhaan mies

Ihan kokonaan, kiitos.
      Ikävä
      64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe