Moikka,
Osaisiko joku vastata.
Olen siis maksanut kaikki velat ulosottoon jo pitkän aikaa sitten. Näistä on poistunut kaikki merkinnät luottotiedoista. Siellä on vielä yksi merkintä, joka siis perintäyhtiön ilmoittama ja siitä yksipuolinen tuomio käräjiltä. Tää merkintä olisi vanhentumassa nyt ensi viikolla, mutta sitä velkaa on edelleen sinne perintäyhtiöön. Tästä olen tehnyt perintäyhtiön kanssa maksusopimuksen jota olen koko ajan noudattanut sovitusti. Voiko ne laittaa tästä uuden maksuhäiriömerkinnän mun tietoihin, kun eihän velka enää uudelleen käräjille ole menossa kun siitä maksusta sovittu ja sitä noudatettu?
Nyt siis lähinnä mietin että onko mulla luottotiedot pitkästä aikaa kunnossa ensi viikolla kun merkintä vanhenee?
Maksuhäiriömerkintä
7
642
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ne sitä enää merkintää voi laittaa ainakaan itse, ulosoton kautta ainoastaan mutta kun sulla on se soppari niin ei ole siinäkään syytä. Ihan mielenkiinnosta, voitko laittaa siten tänne miten tässä käy, poistuuko merkintä vai miten sille käy kun velka nimenomaan vanhenee, omasta mielestä pitäis poistua mutta epävarmuutta ollut ainakain UMV merkintöjen kanssa...
- Anonyymi
Joo näin mäkin sen ajattelisin, mutta ei ole tosiaan ulosottoon enää menossa kun oon noudattanut sovitusti sitä maksusuunnitelmaa.
Joo voin ilmoitella, mut siis mulla itse velka ei vanhene vielä vaan merkintä vaan vanhenee kun tulee 3v täyteen siitä kun merkintä laitettu.
Katotaan mitä tapahtuu loppuviikosta, jännäilen että onko mulla puhtaat tiedot pitkästä aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo näin mäkin sen ajattelisin, mutta ei ole tosiaan ulosottoon enää menossa kun oon noudattanut sovitusti sitä maksusuunnitelmaa.
Joo voin ilmoitella, mut siis mulla itse velka ei vanhene vielä vaan merkintä vaan vanhenee kun tulee 3v täyteen siitä kun merkintä laitettu.
Katotaan mitä tapahtuu loppuviikosta, jännäilen että onko mulla puhtaat tiedot pitkästä aikaa.Ahaa joo, no merkintähän lähtee eikä uutta tule niin kauan kun maksusuunnitelma toimii eikä velka mene ulosottoon, ei tuossa ole mitään epäselvää.
- Anonyymi
Merkintä poistunut ja tiedot puhtaat 😊 mutta ei siis tosiaan velka vanhentunut vielä.
- Anonyymi
Ulosottolaitos pitää huolen ettei se ole mahdollista koska ismiin vallan ja vihanpidosta sisältyy haave ikuisesta vallanpidosta. Loppu on silkkaa kitkerää katkeruutta.
- Anonyymi
Ulosottolaitokselle voi tehdä kiusaa maksamalla laskunsa ajoissa. Sehän niitä harmittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972