IF VAKUUTUS ei ole teille

Anonyymi-ap

Puten IF VAKUUTUSTA ei pidä ottaa Suomessa Suomalaiset. Se ei ole hyvä. Jos lapsi jotain sairastaa tai luokkaantuu niin aikuisena vedotaan siihen ja tää ruotsalainen yhtiö sitä korvaa..minulle kävi näin 35v jälkeen ..vaikka olin maajoukkue urheilija ja työelämässä ja muutenkin ok..vetosivat vanhaan vammaan..yksi joka kiellon puolella oli urulogi ja toinen lastentautilääkäri..minä olin yli 45v.. silloin.. ja vamma sattui Oolkapäähän..urheilu lääkäri leikkaz ja nyt ollut ok vuosia..Eivät halunneet korvata...IF VAKUUTUSTA ÄLÄ OTA

2

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä IF on ollut ihan hyvä, kun on tarvittu hinausapua. Noissa ihmisvahinkoasioissa taitavat kaikki vakuutusyhtiöt hangata vastaan niin paljon kuin pystyvät. Luulen, että ensimmäisellä yrityksellä kaikki yhtiöt torjuvat vaateet. Pitääkö vaan yrittää uudelleen ja uudelleen? Tarinasi kuulostaa kauhealta. Toivon, että saat oikeutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe