Hei olen Tuulia, yksinhuoltajaäiti. Olen alusta asti ihmetellyt tyttäreni Sofian käytöstä. Vauvana hän oli pieni ja pulska, ja söi kaiken mitä löysi. Ja kun ruokaa ei saanut, tuli raivari. Puheikäisenä hän töhri seiniä kynillä, kiroili ja huuteli että keiju keiju tuolla on keiju! Nykyään hän on teini ikäinen ja yhä vain selittää keijuista ja haukkuu minua ja muita. Hän kävelee joka päivä yksin metsässä ja kerran palattuaan hän sanoi että puut mulkoilivat häntä ilkeästi. Voisitteko jooko neuvoa mitä tehdä, itse tahtoisin vain piiskata häntä paljaille pakaroille niinkuin ennen vanhaan niin ehkä keijut tulisivat häntä hakemaan ja antaisivat omani takaisin. Mutta Suomen laki valitettavasti kieltää tommosen. Niin voitteko jooko yrittää kertoa mitä tehdä, edes mielipiteitä!! Olen ihan loppu tuon vaihdokkaan kanssa!
Apua tyttäreni on vaihdokas!!
Anonyymi-ap
0
235
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544696
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1684265- 673882
- 1263845
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans483665Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450