Lahden mielenterveyspalvelut on ajettu alas, suurin osa työntekijöistä ei ole edes kunnon ammattitaidon omaavia. Ja mitä psykiatreihin tulee... Kysymys herää, kumpi on hoidon tarpeessa, hoidon saaja vai hoidon antaja?
Eipä sillä että Lahdessa osattaisiin edes kunnioittaa toista ihmistä.
Lahti - alas ajettu kaupunki
6
315
Vastaukset
- Anonyymi
Netti kiusattu kärsii siitä,kun näitä hoitoja ei saa.Nämä Lahden huume porukan vältyt eivät tajua mitään.Muistakaa olen juossut neljätäyspitkää maratoonari ja kahdeksan puolikasta.27asteen helteellä.Ajanut 200km pyörällä viikossa ja käynyt 8h/tuntia päivässä töissä.Hiihtänyt lumisateessa hämeenlinna-Lahti finlandhiihdon.Olen ajanut 40km metsälenkin vielä Tiirmaan ympäristössä kannattaa mennä koittamaan ajaa pyörällä se 500m mäki.Te huume porukat luulette itsestänne liikaa.Te netti kiusaajat tarvitsette sitä hoitoa.Ainakin tämä yläkerran ukko.Teistä ei ole kuin väläyksiä ja muuhun ette pysty.Toivottavasti ambulanssi hakee teidät et saatte hoitoa.
- Anonyymi
Se näkyy Lahden katukuvassa... Lahti on paska kaupunki elää. Ihmiset ovat tylyjä, ilkeitä ja panhansuopia.
- Anonyymi
Mikä Lahden hoidoissa on vikana? Moni peittää kasvonsa ihan melkein kommandopipoon kun kävelee keskussairaalaan ja päihdenarkomaanit ovat kello 8-10hakemassa aamuannosta, onneksi tämä subutex villitys voidaan antaa 30vrk välein pistoksella, jotta sitoutuvat hoitoon.
Minä itse erosin kirkosta, äänestin Sote äänestyksessä Kristillisdemokraattista ajattelua hoidossa, lopetin hoitoon sitoutumiset, koska "huono suomenkieli" ja niin, en ollut valmis menemään naimisiin jonkun lääkkeen takia, hurjasti ne lääkkeet on kyllä kehittynyt, itse olin aivan Zombie aikoinaan ja Lahdessa tapasin potilaita jotka saivat pienemmällä annostuksella piikin, (mielenterveys skitsofrenia) ja nämä tytöt oli hoikkia, nuoria ja myivät mielellään persettä kun ei lääke lihoittamut, mikään ei vaan tunnu miltään, ainoastaan väkivaltaisuus on pysynyt (itse en ehtinyt väistää lyöntejä lääkitykseni aikana).
Diakonialaitoksem ammattikorkeakoulun hoitajia on kyllä tulossa, ja Jeesus on lupautunut auttamaan
Pärjätkää, haksuhaleja kaikille Lahteen 😘 kyllä ne hoitsut vielä ehtii sinnekkin.
Ps puheterapiaa saa keskuksesta aasialaisesta hieronnasta. - Anonyymi
Lahtinen edusti JYPiä useassa SM-liigaottelussa vielä syyskuisen raiskausoikeudenkäynnin jälkeen.
Lahtinen on Lahden Pelicansin kasvatti, joka pelasi ensimmäiset SM-liigaottelunsa kasvattajaseurassaan syksyllä 2016. Samalla kaudella hän kuului myös Suomen alle 20-vuotiaiden maajoukkuerinkiin. - Anonyymi
Lahti ei ole yhtään mittää....
- Anonyymi
Ei Lahtea ole nyt ajettu alas. Se ajettiin alas jo 1990-luvun lamassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753