RAHAPULA

*poor*

Hei!! Olen kolmetoista vuotias tyttö ja mulla on hirveä rahapula, niin kysyisinkin että mitä töitä tämänikäinen voisi saada ihan vaan muutamaksi viikoksi että vähän edes helpottaisi. Paikkakuntani on melko pieni mutta täältä löytyy silti kaupat, postit, kirjastot ym.

Voisin tehdä melkeimpä mitä vaan, ainakaan mitään esteitä ei ole. Auttakaa mua sillä haluan rikastua.

kiitos jo etukäteen, niille jotka vaivauduitte!!

8

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EINO

      No voi hyvänen aika. Kyllä tuon ikäisen pitää saada rahaa vanhemmiltaan, koska et saa vielä tehdä oikeastaan mitään työtä.

      • ...

        Vanhemmilta ei muute niin helposti saakkaan rahaa. Minun ainakin piti jo 10 vuotiaasta tehdä töitä(ei mitään raskasta) että sain edes kuukausirahani...


      • EINO
        ... kirjoitti:

        Vanhemmilta ei muute niin helposti saakkaan rahaa. Minun ainakin piti jo 10 vuotiaasta tehdä töitä(ei mitään raskasta) että sain edes kuukausirahani...

        No teillä on jotkut perkeleen nihilistivanhemmat jotka panttaa koko omaisuutensa itellä eikä anna lapsille mitään. Itse sain teininä rahaa ja saan vieläkin tarvittaessa vaikka en mistään rikkaasta perheestä olekaan.


    • hittasti mutta varmasti

      Mee mansikka maalle poimijaks( 4 päivää kohtuullinen keruu vauhti= 100€) tai johonki muuhun maatilalle TAI esim. kauppaa siivoomaan...

    • Kotisiivousta (ikkunanpesu voisi olla kova juttu), lastenhoitoa, lemmikkien ulkoilutusta?
      Mainosten jakoa, tyhjien pullojen keräystä?
      Juurespenkkien kitkemistä?
      Laita paikallisen kaupan ilmoitustaululle ilmoitus!
      Koskaan ei tiedä milloin tärppää, itse olisin juuri nyt valmis maksamaan aikaslailla hyvää tuntipalkkaa ikkunoiden pesusta...

    • Pirtsu

      minullaki on raha pula... en saa rahaa mistään muualta kuin opinto-tuke 20 euroa kuussa. ja opiskelut, laskus, ruuat, junaliput ja asunto pitäis maksaa sillä rahalla...olen nimittäin omillani, mutta sinun kannattais kysellä esim. mansikan poiminta työtä tai ruohonleikkausta tutuille, naapureille tai jotain... koiran ulkoiluttajia ja hoitaja paikkaa voisit laittaa ilmoituksen esim. kaupan seinälle...

    • odd

      Kotitöitä tekemällä meikäläinenkin saa kuukausirahaa. Ei ehkä hääppönen summa kuussa mulla, mutta rahaa kuitenkin.

    • suosittelen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe