Hei!! Olen kolmetoista vuotias tyttö ja mulla on hirveä rahapula, niin kysyisinkin että mitä töitä tämänikäinen voisi saada ihan vaan muutamaksi viikoksi että vähän edes helpottaisi. Paikkakuntani on melko pieni mutta täältä löytyy silti kaupat, postit, kirjastot ym.
Voisin tehdä melkeimpä mitä vaan, ainakaan mitään esteitä ei ole. Auttakaa mua sillä haluan rikastua.
kiitos jo etukäteen, niille jotka vaivauduitte!!
RAHAPULA
8
1261
Vastaukset
- EINO
No voi hyvänen aika. Kyllä tuon ikäisen pitää saada rahaa vanhemmiltaan, koska et saa vielä tehdä oikeastaan mitään työtä.
- ...
Vanhemmilta ei muute niin helposti saakkaan rahaa. Minun ainakin piti jo 10 vuotiaasta tehdä töitä(ei mitään raskasta) että sain edes kuukausirahani...
- EINO
... kirjoitti:
Vanhemmilta ei muute niin helposti saakkaan rahaa. Minun ainakin piti jo 10 vuotiaasta tehdä töitä(ei mitään raskasta) että sain edes kuukausirahani...
No teillä on jotkut perkeleen nihilistivanhemmat jotka panttaa koko omaisuutensa itellä eikä anna lapsille mitään. Itse sain teininä rahaa ja saan vieläkin tarvittaessa vaikka en mistään rikkaasta perheestä olekaan.
- hittasti mutta varmasti
Mee mansikka maalle poimijaks( 4 päivää kohtuullinen keruu vauhti= 100€) tai johonki muuhun maatilalle TAI esim. kauppaa siivoomaan...
Kotisiivousta (ikkunanpesu voisi olla kova juttu), lastenhoitoa, lemmikkien ulkoilutusta?
Mainosten jakoa, tyhjien pullojen keräystä?
Juurespenkkien kitkemistä?
Laita paikallisen kaupan ilmoitustaululle ilmoitus!
Koskaan ei tiedä milloin tärppää, itse olisin juuri nyt valmis maksamaan aikaslailla hyvää tuntipalkkaa ikkunoiden pesusta...- Pirtsu
minullaki on raha pula... en saa rahaa mistään muualta kuin opinto-tuke 20 euroa kuussa. ja opiskelut, laskus, ruuat, junaliput ja asunto pitäis maksaa sillä rahalla...olen nimittäin omillani, mutta sinun kannattais kysellä esim. mansikan poiminta työtä tai ruohonleikkausta tutuille, naapureille tai jotain... koiran ulkoiluttajia ja hoitaja paikkaa voisit laittaa ilmoituksen esim. kaupan seinälle...
- odd
Kotitöitä tekemällä meikäläinenkin saa kuukausirahaa. Ei ehkä hääppönen summa kuussa mulla, mutta rahaa kuitenkin.
- suosittelen
http://www.iigaspike.com/index.php?p=1_16_Ilmaista-Rahaa
suosittelen kokeilemaan ainaki noi nettikasinot.. saa aluks bonusrahaa ja voi pelata sen oikeeksi rahaks tarpeeks kauan pyörittelemällä. ehdottomasti kokeilun arvoista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429