Kissa ei synnytä

Anonyymi-ap

Kissan tiineys tuntuu jatkuneen jo pitkään joten tarkistin kuiteista milloin aloin ostamaan kissanpentujen ruokaa liikkeiden tunnuttua. Siitä on jo suurinpiirtein kaksi kuukautta. Luin kuitenkin tänään, että liikkeiden tuntemisen jälkeen ei pitäisi mennä kuin viikko tai pari, että pennut syntyvät jos oikein ymmärsin. Miten ihmeessä pennut eivät sitten vieläkään ole syntyneet? Voiko kissan tiineys muka mennä pari kuukautta yliajalle? Pentujen liikkeet kuitenkin tuntuvat vieläkin. Vai voiko käydä vain niin etteivät pennut syntyisikään koskaan vaan jatkaisivat kasvua mahassa?

11

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      V*tun huono trolli.

      • Anonyymi

        AP

        Et tunnu välittävän yhtään kissoista tai niiden pennuista. Lähetin kuitenkin viestin asiasta eläinlääkärille vaikket kokenut siihen aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Et tunnu välittävän yhtään kissoista tai niiden pennuista. Lähetin kuitenkin viestin asiasta eläinlääkärille vaikket kokenut siihen aihetta.

        "Vai voiko käydä vain niin etteivät pennut syntyisikään koskaan vaan jatkaisivat kasvua mahassa?"
        😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vai voiko käydä vain niin etteivät pennut syntyisikään koskaan vaan jatkaisivat kasvua mahassa?"
        😂

        AP

        Tuskin se kissasta on kovin miellyttävää jos pennut kasvavat hirveän isoiksi. Etkö yhtään kykene ajattelemaan niitä komplikaatioita mitä siitä voi seurata kun sinusta tuntuu olevan niin hauskaa? Itse en ainakaan olisi kovin iloinen jos kissa sattuisi vaikka kuolemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Tuskin se kissasta on kovin miellyttävää jos pennut kasvavat hirveän isoiksi. Etkö yhtään kykene ajattelemaan niitä komplikaatioita mitä siitä voi seurata kun sinusta tuntuu olevan niin hauskaa? Itse en ainakaan olisi kovin iloinen jos kissa sattuisi vaikka kuolemaan.

        Miksi ryhdyit kasvattamaan kissoja kun selvästikin olet pihalla kuin talitintti? Muuten, mitä eläinlääkäri sanoi?


    • Anonyymi

      Tuntuu jatkuvan pitkään? Astutuksesta kissan tiineys kestää noin 65 päivää. Kai tiedät milloin kissasi on astutettu? Sun kannattaa tosiaankin olla yhteydessä eläinlääkäriin eikä tutkia jotain helvetin kassakuitteja. Toivottavasti olet provo.

    • Anonyymi

      Milloin kissa on astuttu? Vertaa tätä päivämäärää keskimääräiseen kissan tiineyden kestoon. Sen jälkeen mieti onko mahdollista että
      -Se olisikin vain valeraskaana. -Että se olisikin jo synnyttänyt, etkä tiedä että on tullut uudelleen tiineeksi.
      -että tiineys jota ajattelet, onkin vain ajatuksesi. Tuossa nuo kolme vaihtoehtoa.

    • Anonyymi

      Montako syntyi? Onhan ne nyt jo syntyneet kun odotit syntyviksi jo 7.10 yliaikaisina.

    • Anonyymi

      Tää taitaa olla trolli

    • Anonyymi

      Suosittelen painamaan kissan vatsaa ja sen jälkeen tubkemaan kättä sen perseeseen. kokeilin itse ja se toimi.

    • Anonyymi

      AP

      Eläinlääkäri oli sitä mieltä, että pennut olisivat muumioituneet emokissan sisälle ja sieltä liukenisivat pikkuhiljaa pois.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe