Kissa ei synnytä

Anonyymi-ap

Kissan tiineys tuntuu jatkuneen jo pitkään joten tarkistin kuiteista milloin aloin ostamaan kissanpentujen ruokaa liikkeiden tunnuttua. Siitä on jo suurinpiirtein kaksi kuukautta. Luin kuitenkin tänään, että liikkeiden tuntemisen jälkeen ei pitäisi mennä kuin viikko tai pari, että pennut syntyvät jos oikein ymmärsin. Miten ihmeessä pennut eivät sitten vieläkään ole syntyneet? Voiko kissan tiineys muka mennä pari kuukautta yliajalle? Pentujen liikkeet kuitenkin tuntuvat vieläkin. Vai voiko käydä vain niin etteivät pennut syntyisikään koskaan vaan jatkaisivat kasvua mahassa?

11

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      V*tun huono trolli.

      • Anonyymi

        AP

        Et tunnu välittävän yhtään kissoista tai niiden pennuista. Lähetin kuitenkin viestin asiasta eläinlääkärille vaikket kokenut siihen aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Et tunnu välittävän yhtään kissoista tai niiden pennuista. Lähetin kuitenkin viestin asiasta eläinlääkärille vaikket kokenut siihen aihetta.

        "Vai voiko käydä vain niin etteivät pennut syntyisikään koskaan vaan jatkaisivat kasvua mahassa?"
        😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vai voiko käydä vain niin etteivät pennut syntyisikään koskaan vaan jatkaisivat kasvua mahassa?"
        😂

        AP

        Tuskin se kissasta on kovin miellyttävää jos pennut kasvavat hirveän isoiksi. Etkö yhtään kykene ajattelemaan niitä komplikaatioita mitä siitä voi seurata kun sinusta tuntuu olevan niin hauskaa? Itse en ainakaan olisi kovin iloinen jos kissa sattuisi vaikka kuolemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Tuskin se kissasta on kovin miellyttävää jos pennut kasvavat hirveän isoiksi. Etkö yhtään kykene ajattelemaan niitä komplikaatioita mitä siitä voi seurata kun sinusta tuntuu olevan niin hauskaa? Itse en ainakaan olisi kovin iloinen jos kissa sattuisi vaikka kuolemaan.

        Miksi ryhdyit kasvattamaan kissoja kun selvästikin olet pihalla kuin talitintti? Muuten, mitä eläinlääkäri sanoi?


    • Anonyymi

      Tuntuu jatkuvan pitkään? Astutuksesta kissan tiineys kestää noin 65 päivää. Kai tiedät milloin kissasi on astutettu? Sun kannattaa tosiaankin olla yhteydessä eläinlääkäriin eikä tutkia jotain helvetin kassakuitteja. Toivottavasti olet provo.

    • Anonyymi

      Milloin kissa on astuttu? Vertaa tätä päivämäärää keskimääräiseen kissan tiineyden kestoon. Sen jälkeen mieti onko mahdollista että
      -Se olisikin vain valeraskaana. -Että se olisikin jo synnyttänyt, etkä tiedä että on tullut uudelleen tiineeksi.
      -että tiineys jota ajattelet, onkin vain ajatuksesi. Tuossa nuo kolme vaihtoehtoa.

    • Anonyymi

      Montako syntyi? Onhan ne nyt jo syntyneet kun odotit syntyviksi jo 7.10 yliaikaisina.

    • Anonyymi

      Tää taitaa olla trolli

    • Anonyymi

      Suosittelen painamaan kissan vatsaa ja sen jälkeen tubkemaan kättä sen perseeseen. kokeilin itse ja se toimi.

    • Anonyymi

      AP

      Eläinlääkäri oli sitä mieltä, että pennut olisivat muumioituneet emokissan sisälle ja sieltä liukenisivat pikkuhiljaa pois.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      36
      1941
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      421
    Aihe