Kissan tiineys tuntuu jatkuneen jo pitkään joten tarkistin kuiteista milloin aloin ostamaan kissanpentujen ruokaa liikkeiden tunnuttua. Siitä on jo suurinpiirtein kaksi kuukautta. Luin kuitenkin tänään, että liikkeiden tuntemisen jälkeen ei pitäisi mennä kuin viikko tai pari, että pennut syntyvät jos oikein ymmärsin. Miten ihmeessä pennut eivät sitten vieläkään ole syntyneet? Voiko kissan tiineys muka mennä pari kuukautta yliajalle? Pentujen liikkeet kuitenkin tuntuvat vieläkin. Vai voiko käydä vain niin etteivät pennut syntyisikään koskaan vaan jatkaisivat kasvua mahassa?
Kissa ei synnytä
11
1022
Vastaukset
- Anonyymi
V*tun huono trolli.
- Anonyymi
AP
Et tunnu välittävän yhtään kissoista tai niiden pennuista. Lähetin kuitenkin viestin asiasta eläinlääkärille vaikket kokenut siihen aihetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP
Et tunnu välittävän yhtään kissoista tai niiden pennuista. Lähetin kuitenkin viestin asiasta eläinlääkärille vaikket kokenut siihen aihetta."Vai voiko käydä vain niin etteivät pennut syntyisikään koskaan vaan jatkaisivat kasvua mahassa?"
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vai voiko käydä vain niin etteivät pennut syntyisikään koskaan vaan jatkaisivat kasvua mahassa?"
😂AP
Tuskin se kissasta on kovin miellyttävää jos pennut kasvavat hirveän isoiksi. Etkö yhtään kykene ajattelemaan niitä komplikaatioita mitä siitä voi seurata kun sinusta tuntuu olevan niin hauskaa? Itse en ainakaan olisi kovin iloinen jos kissa sattuisi vaikka kuolemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP
Tuskin se kissasta on kovin miellyttävää jos pennut kasvavat hirveän isoiksi. Etkö yhtään kykene ajattelemaan niitä komplikaatioita mitä siitä voi seurata kun sinusta tuntuu olevan niin hauskaa? Itse en ainakaan olisi kovin iloinen jos kissa sattuisi vaikka kuolemaan.Miksi ryhdyit kasvattamaan kissoja kun selvästikin olet pihalla kuin talitintti? Muuten, mitä eläinlääkäri sanoi?
- Anonyymi
Tuntuu jatkuvan pitkään? Astutuksesta kissan tiineys kestää noin 65 päivää. Kai tiedät milloin kissasi on astutettu? Sun kannattaa tosiaankin olla yhteydessä eläinlääkäriin eikä tutkia jotain helvetin kassakuitteja. Toivottavasti olet provo.
- Anonyymi
Milloin kissa on astuttu? Vertaa tätä päivämäärää keskimääräiseen kissan tiineyden kestoon. Sen jälkeen mieti onko mahdollista että
-Se olisikin vain valeraskaana. -Että se olisikin jo synnyttänyt, etkä tiedä että on tullut uudelleen tiineeksi.
-että tiineys jota ajattelet, onkin vain ajatuksesi. Tuossa nuo kolme vaihtoehtoa. - Anonyymi
Montako syntyi? Onhan ne nyt jo syntyneet kun odotit syntyviksi jo 7.10 yliaikaisina.
- Anonyymi
Tää taitaa olla trolli
- Anonyymi
Suosittelen painamaan kissan vatsaa ja sen jälkeen tubkemaan kättä sen perseeseen. kokeilin itse ja se toimi.
- Anonyymi
AP
Eläinlääkäri oli sitä mieltä, että pennut olisivat muumioituneet emokissan sisälle ja sieltä liukenisivat pikkuhiljaa pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361941
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76421