saunottajat ja kurittajat kuolivat lain loukkauksista
kuolleet saunottajat
20
497
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Taitaa olla hyvä näin.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18044200a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Voi pyhäjysäys, mikä ajoituksen yhteen sattuma.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009908173.html- Anonyymi
Saunasta alkanut?
- Anonyymi
Olivar somaleita. Isukki juoksi karkuun ja jätti sompannsiperheensä tuleen käristyyn.
- Anonyymi
On sitten somali tai minkä maalainen tahansa ,kaikkien elämä on arvokasta. Ajatelkaa vähän, tässä kuoli pieniä lapsia. Pilkkaajien tekstit kertovat paljon heidän arvomaailmastaan ja järjenjuoksustaan,jota ei ole.
- Anonyymi
Kotiuttaminen voi helposti epäonnistua.
- Anonyymi
wellcome to the jungele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
wellcome to the jungele
Sabine Keller: Viidakkolapsi. Suosittelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh, Kuegler
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wes Cravenin ohjaama: Swamp Thing eli mies suolta. Full movie youtube. Suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wes Cravenin ohjaama: Swamp Thing eli mies suolta. Full movie youtube. Suosittelen.
Ei viimeistely VHS tuotannon elokuva ole monella tapaa mut erikoisuuksia 1:27:55 henkilöauto kulkee syrjäisen suoalueen taustalla sekä alussa mies joka nousee veneestä joutuin helikopteriin on takapuoli märkänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei viimeistely VHS tuotannon elokuva ole monella tapaa mut erikoisuuksia 1:27:55 henkilöauto kulkee syrjäisen suoalueen taustalla sekä alussa mies joka nousee veneestä joutuin helikopteriin on takapuoli märkänä.
Lauri Tähkä tuskin vapisee.
- Anonyymi
Mitä Rydman on piilottanut? Salaisuus jota ei ollut...
- Anonyymi
SALAISUUS JOTA EI OLLUT!
- Anonyymi
Missä nyt on käry käynyt? Rydman on sijaiskärsijä, on vain tullut liikaa päällekkäisyyttä taas...
- Anonyymi
Sodankylän itku Antti Hanhivaaran kohtalosta ei vain lakkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodankylän itku Antti Hanhivaaran kohtalosta ei vain lakkaa...
20 vuotta kohta siitä katoamisesta.
- Anonyymi
onko myös selkäsaunottajia kuollut?
- Anonyymi
Tiedä häntä. Yksi oikeusmurha pääsi taas tapahtumaan, kiitos selkäsaunottajien. Kolme selkäsaunottajaa riittää harmaannuttamaan oikeustaistelijoiden arkea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329