Oisko kukaan kiinnostunut yhden illan juttuihin?
Oisko kukaan kiinnostunut yhden illan juttuihin???
11
2539
Vastaukset
- Anonyymi
minä minä minä! olen 48v nainen, mutta ujo! takamusta ja etumusta löytyy, mutta ei mielestäni liikaa! treffi sivulta löytää minut. kun tässä ei voi oikein tietoja vaihdella niin huomenna 08.10 vaikka klo 12.00 entisen apteekin edessä?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18044241b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Moi.. ootko linjoilla??? Oisitko halukas aamukivoille??? Täällä kiinnostunut 32v mies

- Anonyymi
Kyllä olen! T:Pertti
 - Anonyymi
Eli uusi suhde syntynyt koskella!! Onnea etumus/takamus ja kanki-pertti!!!
 - Anonyymi
kyllä mä voin yhden illan jutella. mitkä on aiheet?
- Anonyymi
Onko pinmppa hyva? mina jutella mista vain. Paljon maksa?

- Anonyymi
Onko tämä joku senssi palsta.
 - Anonyymi
Oletko kenties J F
 - Anonyymi
Aivan varmaan, imuroit, siivoat, tiskaat, viet roskat, peset pyykin, pölyt pitää pyyhkiä, varmaan yhdessä ilassa kerkiät.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1275289Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1904999"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853480Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093008Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan262360Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2451807Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan31427- 1081364
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821345Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1391065