Tätä ei huomioida

Anonyymi-ap

Itse olen jo pitkään huomioinut sen seikan, ettei maahanmuuttaja ole siivousfirmoissa ainakaan heikoilla, vaan se on kantasuomalainen.

Sieltä täältä olen saanut kuulla ihmisten kommentteja, että siivousfirmojen pomot suosivat näitä tekijöitä, ja usein sortavat k-suomalaista. Arvelen syyksi sen, ettei monikaan ulkolainen tekijä osaa pitää puoliaan. Ei huomaa valittaa työmäärästä tai vaikkapa siitä, ettei palkkaa ja työtunteja ole laskettu oikein. Suurin osa ulkolaisista työntekijöistä on erittäin tyytyväinen palkkaansa, eivätkä valita mistään.

Käykö kohta niin, ettei palkata enää k-suomalaista työhön? He ovat liian valveutuneita ja osaavat pitää puoliaan.

10

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ulkolaisia työntekijöitä kehutaan parhaimmiksi työntekijöiksi, ainakin Sollilla.

      • Anonyymi

        Ja pskat ainakaan Jyväskylässä vaan näiden jälkiä saa lähes päivittäin siivota, eräskin työntekijä siivosi pöntöt sillä pönttöharjalla joka tarkoitettu pöntön sisäpuolelle! Pilasi monet pinnat koska käytti ainetta joka ei soveltunut materiaalille, unohti siivota tiettyjä alueita,enemmän ns sotki kuin siivosi ja silti pidettiin peräti 2 vuotta töissä ja me hyvät siivoojat saatiin syyt niskoille asiakaskohteissa kunnes totuus paljastui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pskat ainakaan Jyväskylässä vaan näiden jälkiä saa lähes päivittäin siivota, eräskin työntekijä siivosi pöntöt sillä pönttöharjalla joka tarkoitettu pöntön sisäpuolelle! Pilasi monet pinnat koska käytti ainetta joka ei soveltunut materiaalille, unohti siivota tiettyjä alueita,enemmän ns sotki kuin siivosi ja silti pidettiin peräti 2 vuotta töissä ja me hyvät siivoojat saatiin syyt niskoille asiakaskohteissa kunnes totuus paljastui.

        Niinpä, heitä kehutaan työstä, vaikka voisi kääntää kehut näin, elikkä ovat halpoja, eivät valita ja eivät huomaa, vaikka vähän välistä vetää.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Joo, saman huomannut itsekin. Olen itse ainoa meidän firman siivooja rakennuksessa ja tuuraajat on yleensä näitä maahanmuuttajia, tai no siis aina. Saavat selvästi tehdä/ei tehdä mitä haluavat ja itse sitten saat korjata jäljet.. Esimies samaa sakkia niin itse saat omia puoliasi yrittää pitää ja miettiä kahteen kertaan mitä suustasi päästät.. Hommat ne mullakin ovelasti toki lisääntyy vaikka tunnit pysyy samana..

      • Anonyymi

        Ulkomaalaisia ei komennella, eikä kielletä, ei myöskään moitita työn jäljestä. Kauttaaltaan heidän kanssa hyssytellään, ja tähän lienee syynä pelko, ettei tuomita rasistiksi.

        Onpa paikoin käynyt niin, että ulkolaiset tiedostavat paikkansa. Tarkoitan tällä sitä, kun Suomessa on jatkuvasti meneillään rasismin vastaisia toimia, niin nämä tuntevat jo, että heidät on nostettu jalustalle, ja heitä pitää kohdella kuin kuningatarta.
        Tähän mielipiteeseen olen päätyny, sillä olen itse joutunut haukutuksi rasistiksi, koska en osannut vastata kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomaalaisia ei komennella, eikä kielletä, ei myöskään moitita työn jäljestä. Kauttaaltaan heidän kanssa hyssytellään, ja tähän lienee syynä pelko, ettei tuomita rasistiksi.

        Onpa paikoin käynyt niin, että ulkolaiset tiedostavat paikkansa. Tarkoitan tällä sitä, kun Suomessa on jatkuvasti meneillään rasismin vastaisia toimia, niin nämä tuntevat jo, että heidät on nostettu jalustalle, ja heitä pitää kohdella kuin kuningatarta.
        Tähän mielipiteeseen olen päätyny, sillä olen itse joutunut haukutuksi rasistiksi, koska en osannut vastata kysymykseen.

        Huomattu. Mutta muistakaa että suurin osa on tätä halunnut ja oikeita järkeviä pidetään sekopäinä, hulluina rasisteina sanoi tai teki mitä tahansa rasistin leima tulee jopa tietyistä ilmeistä! Ihan sama ootko vakavan näköinen,iloisen näköinen tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomattu. Mutta muistakaa että suurin osa on tätä halunnut ja oikeita järkeviä pidetään sekopäinä, hulluina rasisteina sanoi tai teki mitä tahansa rasistin leima tulee jopa tietyistä ilmeistä! Ihan sama ootko vakavan näköinen,iloisen näköinen tms.

        Nämä halukkaat eivät halua nähdä totuutta.


    • Anonyymi

      Ulkomaalainen valitaan ohi suomalaisen työnhakijan, niin se on. No, olen minä jo siivonnut tarpeeksi. Seuraan rauhassa, mitä Orpo keksii meille työttömille.

      • Anonyymi

        Orpana suunnitellut selvästi heikennyksiä ja tulevaisuudessa ihmiset on kodittomia koska ei ole varaa elämisen kuluihin ja ei ole työpaikkoja kuuleman mukaan harvat ja valitut saavat toimeentulotuen,asumistuen yms ( eiköhän kaikki tiedä keille se tuki menee tulevaisuudessa)

        Agenda2030 syöt ötököitä,asut komerossa ja vuokraat tavaroita,vaatteita ja olet onnellinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe