Pattayalla tuntuu asuvan enää pelkkää paskasakkia. Joka paikassa fallua pannaan ahtaalle.
Kaikki mahdollinen tehdään että saadaan vahinkoa aikaan.
Tämän tietää jokainen maassa asuva vaikka nämä palstaurhot ei sitä myönnä.
Uusi tapaus, kun mopotaksimies pyysi enemmän kyytimaksua kuin oli sovittu. Asiakas ei suostunut maksamaan suosiolle ylimääräistä, niin mopotaksi ajoi sivustapäin äijän päälle niin että meni polvitaive, ja siitä tuli elinikäinen vaiva ja kivut.
Pattayan mafia on julma, se vallitsee kaikkialla.
Omatkin pelkää.
Pattayan roskasakki
36
601
Vastaukset
- Anonyymi
Outoa useita kertoja Pattayalla eikä koskaan mitään ongelmia, tosin tarinoita liikkuu, jos jonkinlaisia, numball
- Anonyymi
Yleensä asioista puhutaan kun jotain tapahtuu. Ei ne mitään tarinoita ole.
Noin 70 vuotias avuton vanha eurooppalainen mies hakattiin yöllä hänen kävellessään kotiin kapakasta.
Ei ole vaikea ymmärtää. Sellaista vaan tapahtuu. - Anonyymi
Ei varmaan ole isommin ongelmia jos istuu suomihotellin terassilla imemässä keskikaljaa aamusta iltaan, ja syö mummon muusia lihapullilla joka päivä samalta pöydältä.
Tai ei voi sanoa ettei ole ongelmia, kyseessä olisi tässä tapauksessa mielenterveysongelma.
Lomia ei pitäisi käyttää suomihotellissa suomikuppilassa suomiruokaa syöden suomen hinnoilla. Yhtä hyvin voisi säästää matkarahat ja pysyä kotona.
- Anonyymi
Ohoh! Nyt kuulostaa siltä että Saarihanka keskustelee itsensä kanssa skitsopäissän ja on palannut juurilleen keksiessään tarinaa Pattayasta.
Kummallista propagandaa, jota ei mikään tilasto eikä kokemus tue.
Vanha kunnon suhteellisuudentaju auttaa, jos sellaisen sattuu omistamaan.
Miljoonat turistit kun vierailee Pattayalla ja suurin osa juhlatunnelmissa, niin onko se ihmeellistä että jotakin voi sattua ja osalle sattuukin?
Tahallinen vahingoittaminen on varsin rankka syytös ja aiheeton herja. Joku laihialainen jos jää mopon eteen tinkimään 20 bahtin alennusta humalassa rähjäten ja jää toikkaroidessaan alle, se on ihan oikein hänelle.
Pattayalla ei ole mafiaa sanan varsinaisessa merkityksessä. Venäläiset rikollisjengit laitettiin kuriin jo joskus 2014, kun alkoivat uhmaamaan jopa poliisia.
Rikollisuus on maan alla, eikä se näy katukuvassa. Se järjestäytynyt puoli ei ole mitään turistien kiusaamista vaan suuremman mittakaavan huumerikollisuutta ja salakuljetusta.
Mopotaksimiehet värvättiin poliisin ilmiantajiksi aikoja sitten, heillä kun on silmiä kaikkialla. Ei jää Pattayalla rikokset selvittämättä kuten Suomessa jää.
Suomessahan ei poliisit mene enää katsomaan automurtoja, asuntomurtoja eikä kellarimurtoja, ellei jotakin merkittävää ole väitetty kadonneeksi. Pattayalla tutkitaan kännykkävarkaudetkin.
Jos on vähäkin älyissään, niin Pattayalla ei joudu ongelmiin. Humalainen vänkyrä savolainen hörhö taas joutuu ongelmiin vaikka K-Kaupassa tai naapurin kanssa saunareissulla.
Yksittäisiä vahinkoja ja onnettomuuksia ei voi mitenkään yleistää. Asiaa voi ajatella vaikkapa niin että jos Suomessa olisi aina juhannus ja +30 lämmintä, niin voisi olla tilastot hurjaa luettavaa.
Siihen nähden Pattaya on kuin vanhainkoti. Toistan taas sen että minulta tai tutuiltani ei ole koskaan varastettu tai huijattu mitään Pattayalla, puhumattakaan siitä että joku kimppuun syyttä kävisi.
Nyt on vainoharhat vaan taas huipussaan kuten siinä myrkytystarinassa. Lanttu on selvästi hajoamassa aloittajalta, oli hän Saarinoidia tai ei.
2010- Anonyymi
Kiitos kun taas löysit tästäkin avauksesta minut, missä en ole, olen ylpeä siitä että olen saanut tehtyä sinuun melkoisen vaikutuksen, vaikka se selvästi on varma merkki mielenterveyden häiriöstä, ottipa poikaa koville kaljuus ja se että olet eunukki, joka tarvitsee miehisyyteensä nostamiseksi lääkkeitä, tiedätkö miksi eunukit on kaljuja, jos et niin kerron, heiltä on poistettu kivekset, joka vie samalla testot verestä, sanoin äänikin kuulostaa lähinnä minni hiireltä, ja lähti hiukset päästä,
By NumBall HHN 62v... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun taas löysit tästäkin avauksesta minut, missä en ole, olen ylpeä siitä että olen saanut tehtyä sinuun melkoisen vaikutuksen, vaikka se selvästi on varma merkki mielenterveyden häiriöstä, ottipa poikaa koville kaljuus ja se että olet eunukki, joka tarvitsee miehisyyteensä nostamiseksi lääkkeitä, tiedätkö miksi eunukit on kaljuja, jos et niin kerron, heiltä on poistettu kivekset, joka vie samalla testot verestä, sanoin äänikin kuulostaa lähinnä minni hiireltä, ja lähti hiukset päästä,
By NumBall HHN 62v...Muuten ihmettelen suuresti miten helvetin tyhmä sinä olet, olet kertomasi mukaan rakennusalan yrittäjä, mutta et tajua kummastakaan mitään, jokin tarinoissasi tökkii ja pahasti, kerrot että poikasi on omistamasi yhtiön äänetön yhtiömies. ei ole äänetön yhtiömies kuuluu kommandiitti yhtiöön, ei osakeyhtiöön, toinen osaamattomuutesi on siinä että alipainestit avoviemäreitä, se ei ole mahdollista, ja huomaa ett on ole pitkään aikaan kertonut lainoistasi... jotain sinussa on pielessä ja pahasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten ihmettelen suuresti miten helvetin tyhmä sinä olet, olet kertomasi mukaan rakennusalan yrittäjä, mutta et tajua kummastakaan mitään, jokin tarinoissasi tökkii ja pahasti, kerrot että poikasi on omistamasi yhtiön äänetön yhtiömies. ei ole äänetön yhtiömies kuuluu kommandiitti yhtiöön, ei osakeyhtiöön, toinen osaamattomuutesi on siinä että alipainestit avoviemäreitä, se ei ole mahdollista, ja huomaa ett on ole pitkään aikaan kertonut lainoistasi... jotain sinussa on pielessä ja pahasti.
Vuosikausien trollaus omanapanarsistina uskottavasti on mahdottomuus.
Päivän aiheena mitä kaikkea 2010 on tehnyt..... Sanoja riittää hänellä, jotka pakollisia joka päivä.
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosikausien trollaus omanapanarsistina uskottavasti on mahdottomuus.
Päivän aiheena mitä kaikkea 2010 on tehnyt..... Sanoja riittää hänellä, jotka pakollisia joka päivä.
'*'Eikö sinulla ole omaa elämää lainkaan kun tuollaisia asioita pohdit, sunnuntaipäivänä ainoana ystävänä suomi24.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten ihmettelen suuresti miten helvetin tyhmä sinä olet, olet kertomasi mukaan rakennusalan yrittäjä, mutta et tajua kummastakaan mitään, jokin tarinoissasi tökkii ja pahasti, kerrot että poikasi on omistamasi yhtiön äänetön yhtiömies. ei ole äänetön yhtiömies kuuluu kommandiitti yhtiöön, ei osakeyhtiöön, toinen osaamattomuutesi on siinä että alipainestit avoviemäreitä, se ei ole mahdollista, ja huomaa ett on ole pitkään aikaan kertonut lainoistasi... jotain sinussa on pielessä ja pahasti.
Kuulepas Seutulan lentokapteeni, Tikkakosken lennoston koelentäjä ja insinöörimajuri, kun minulla ei ole mitään lainoja 20 vuoteen.
Minä olen edelleen kiinnostunut naisista ja testotasoni ovat kolmekymppisen tasolla.
Katos kun minä huolehdin terveydestäni liikkumalla, ravinnolla, hyvällä unella, venytellen, saunoen, kuin myös seksuaaliterveydellä. Vaimo tykkää kovasti, vaan mitäpäs sinä näistä tiedät kun sinua ei se putkenpätkä enää kiinnosta?
Oikaisin jo sen äänettömän yhtiömiehen, poikani on hallituksen varajäsen. Perustin kyseisen yhtiön joskus 2007, enkä enää muistanut millä nimellä ketäkin kutsutaan.
Sinulla ei edelleenkään ole ollut koskaan minkäänlaista yritystä, joten olet Googlen varassa kaikessa. Luki- ja luetun ymmärtämishäiriön (olet itse kertonut) vuoksi et tajua lukemaasi etkä erota sitä mikä on olennaista ja mikä ei.
Tässä aloituksessa olennaista on se että se on mielisairaan mielen tuottamaa roskaa, eikä maailmassa ole montaa noin tyhmää miestä kuin aloittaja, joten tulit mieleeni.
2010
PS: Seutulassa ei ole koskaan ollut lentoasemaa eikä Tikkakoskella lennostoa. Siellä on ladamies Saariniukka seisonut tien varressa suu auki karvalakki vinossa pientareella, katsonut taivaalle hokien "keno... keno... tuola keno äiti kato..." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas Seutulan lentokapteeni, Tikkakosken lennoston koelentäjä ja insinöörimajuri, kun minulla ei ole mitään lainoja 20 vuoteen.
Minä olen edelleen kiinnostunut naisista ja testotasoni ovat kolmekymppisen tasolla.
Katos kun minä huolehdin terveydestäni liikkumalla, ravinnolla, hyvällä unella, venytellen, saunoen, kuin myös seksuaaliterveydellä. Vaimo tykkää kovasti, vaan mitäpäs sinä näistä tiedät kun sinua ei se putkenpätkä enää kiinnosta?
Oikaisin jo sen äänettömän yhtiömiehen, poikani on hallituksen varajäsen. Perustin kyseisen yhtiön joskus 2007, enkä enää muistanut millä nimellä ketäkin kutsutaan.
Sinulla ei edelleenkään ole ollut koskaan minkäänlaista yritystä, joten olet Googlen varassa kaikessa. Luki- ja luetun ymmärtämishäiriön (olet itse kertonut) vuoksi et tajua lukemaasi etkä erota sitä mikä on olennaista ja mikä ei.
Tässä aloituksessa olennaista on se että se on mielisairaan mielen tuottamaa roskaa, eikä maailmassa ole montaa noin tyhmää miestä kuin aloittaja, joten tulit mieleeni.
2010
PS: Seutulassa ei ole koskaan ollut lentoasemaa eikä Tikkakoskella lennostoa. Siellä on ladamies Saariniukka seisonut tien varressa suu auki karvalakki vinossa pientareella, katsonut taivaalle hokien "keno... keno... tuola keno äiti kato..."No ni taasko ahdistaa, mitä jos lopettaisit koko palstapäivystyksen ressukka, sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä lasta pelle.
Sinun testot on neulasta, kuka vaan saa nostettua testotasoa jos haluaa, ja siinä on jotain järkeä, mutta ei se hiuksia päähän kasvata, päin vastoin sinulta lähtee kohta kulmakarvatkin, olet kuin solusalpaushoitoa saava syöpäpotilas, harmi että minulla on yksi kaveri tuossa tilassa saattohoidossa, joten tuo oli huono herja, mutta itsepähän olet kerjännyt, huomiota.
Taidan kyllä tietää yrittämisesti huomattavasti sinua enemmän, jopa ammatistasi ressukka, tiedän mikä on kommandiittiyhtiö ja osakeyhtiö, ja en lähde alipaineistamaan enimmäistäkään avoviemäriä, ressukka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ni taasko ahdistaa, mitä jos lopettaisit koko palstapäivystyksen ressukka, sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä lasta pelle.
Sinun testot on neulasta, kuka vaan saa nostettua testotasoa jos haluaa, ja siinä on jotain järkeä, mutta ei se hiuksia päähän kasvata, päin vastoin sinulta lähtee kohta kulmakarvatkin, olet kuin solusalpaushoitoa saava syöpäpotilas, harmi että minulla on yksi kaveri tuossa tilassa saattohoidossa, joten tuo oli huono herja, mutta itsepähän olet kerjännyt, huomiota.
Taidan kyllä tietää yrittämisesti huomattavasti sinua enemmän, jopa ammatistasi ressukka, tiedän mikä on kommandiittiyhtiö ja osakeyhtiö, ja en lähde alipaineistamaan enimmäistäkään avoviemäriä, ressukka.Ja poju minä pidän sinua roskasakkiin kuuluvana, en Tapsaa, vaikka en olekaan hänen kanssaan saamaa miltä, monestakaan asiasta hän on mies sinä et ole, sinua pidän väkivallalla uhkailevana pikkupoikana.. sinussa ja minussa on suuri ero, minä en ole koskaan ollut yrittäjä, vaan olen ollut aina toisen palveluksessa, minun ei ole tarvinnut repiä tulosta omasta massistani, vaan usein miten kyseessä on ollut iso yritys, mutta ennen kaikkea olen saanut tehdä mitä olen halunnut, toisen palveluksessa ei mahdollista suuria tuloja, mutta voin vakuuttaa että toimeen olen tullut ja jopa hyvin, ellei jopa erinomaisesti., enkä ole kantanut enimmäistäkään riskiä, jos homma menee perseelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ni taasko ahdistaa, mitä jos lopettaisit koko palstapäivystyksen ressukka, sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä lasta pelle.
Taidan kyllä tietää yrittämisesti huomattavasti sinua enemmän, jopa ammatistasi ressukka, tiedän mikä on kommandiittiyhtiö ja osakeyhtiö, ja en lähde alipaineistamaan enimmäistäkään avoviemäriä, ressukka.Murhaajaksi sinua on sanottukin jo vuosia, ja sehän sinä olet.
Mieheksi sinusta ei ole koskaan ollut.
Surkea ämmä lapsuudesta asti. - Anonyymi
Harmi että luulet niin. Mopotakseilla on kyllä silmät ja korvat kaikkialla kun niitä roikkuu joka paikassa 10 metrin välein, mutta poliisin kanssa niillä ei ole mitään yhteistä.
Mopotaksimiehet on mafian miehiä. - Anonyymi
Mopotaksimiehet on mafiaa. Toimii myös ilotyttöjen kanssa kimpassa. Ne kuskaa pokalle, tarjoaa turvallisuutta typykälle ja ottaa siivut tuloista.
Typy tsekkaa samalla äijän varallisuuden ja onko mitä putsattavaa. Hänet merkitään näin.
Rahamiesten ei kannattaisi poiketa muista turisteista millään lailla, teepaita-lippislinja päälle ja on turvallisempaa kun varallisuus ei ole näkyvissä.
- Anonyymi
Mopolla ei kukaan ole päälleni ajanut, mutta ylimääräistä rahaa minulta on kyllä pari kertaa yritetty saada. Se nyt on ihan normaalia kaikissa paikoissa, joissa on turisteja.
Ensimmäinen kerta oli ensimmäinen reissuni Pattayalle. Tein matkan Bangkokista taksilla, jonka olin maksanut lentokentällä firman tiskillä etukäteen. Perillä kuski yritti onnettoman huonolla englannillaan pyytää minulta ylimääräistä. Teeskentelin, etten ymmärtänyt hänen höpötystään ja vastasin vuolaasti kehumalla kuljetusta ja paikallisia maisemia ja hymyilin aurinkoisesti.
Toinen kerta tapahtui 2nd roadilla ravintolassa vastapäätä hotelli Bayviewtä. Muistaakseni raflan nimi oli Orchid, mutta en ole ihan varma. Kadun etelänpuoleisessa kulmassa. Maksoin vajaan 400 bahtin laskun tonnin setelillä.
Mitään vaihtorahaa ei tuotu. Muutaman minuutin odottelun jälkeen vinkkasin tarjoilijan paikalle ja pyysin tuomaan vaihtorahat. Viisisataa bahtia jäi yhä uupumaan. Mainitsin sen verran kovalla äänellä, että kaikki lähipöydissä istuneet sen kuulivat antaneeni tonnin setelin, joten 500 bahtia puuttui vielä. Päät kääntyivät meitä kohti.
Nuori mies punastui ja toi loputkin rahat hyvin nopeasti. Olin käynyt monilla reissuillani tässä ravintolassa ja saanut erinomaista palvelua, mutta ravintolan pitäjä ja henkilökunta olivat vaihtuneet edellisen reissun jälkeen.
Pikku juttu. Ikävämpiä kokemuksia on Phuketista, jossa olen kaksi kertaa saanut ruokamyrkytyksen pilaantuneesta lihasta/kanasta. Turistille tuodaan syötäväksi mitä sattuu.- Anonyymi
"Muistaakseni raflan nimi oli Orchid,"
Muistin väärin! Nimi oli joko Matilda tai Mathilda. Orchid on Phuketissa Patongissa. - Anonyymi
Turistiravintoloissa harvemmin tuodaan muille kuin turisteille annoksia. Paikallisista vain varakkaammat käy niissä ja he tilaavat sellaisia annoksia joista turre ei ole kuullutkaan.
Paikallisten pakki kestää myös paikallisten bakteerit paremmin kuin farangin pakki. Itselläni Thaimaassa vain yksi ruokamyrkytys Sea Zonesta Pattayalla. Hygienia on kunnia-asia ravintoloille.
Mutta sattuuhan sitä. Jos joutuu vaikka sairastapausten vuoksi käyttämään aputyövoimaa, se on herrassaan osaavatko he mitään. Sesonkina taas ei välttämättä aina ehditä puhdistamaan leikkuulautoja ja työtasoja.
Vatsataudit Thaimaassa on kuitenkin erittäin harvinaisia, kun taas vaikkapa Egyptistä saat sellaisen aivan varmasti joka kerta.
Se ei ole pelkkää urbaania legendaa että Pohjois-Afrikassa jotkut kokit ja tarjoilijat räkii tahallaan vääräuskoisten turistien annoksiin ja sekoittavat soosit sormella jolla ovat juuri pyyhkineet karvaisen perseensä.
2010 - Anonyymi
Noita tuo tyyppisiä tapauksia on pattayalla paljon, laskutetaan liikaa, kusetetaan vaihtorahassa, huijataan mopon tai vesijetin vuokrauksessa, kuitenkin tonni on vain 1000 bahtia ei suuren suuri summa. eikä aina kyse ole tahallisuudesta, eihän ne tarjoilijat mitään tarjoilijoita edes ole, joku kokin sukulainen ilman mitään koulutusta.
Poliisi harrasti aikanaan sakottamista milloinkin, sitä on harvemmin, enää korruptiota on paljon, mutta ei siihen juurikaan perusturisti törmää...
Edelleenkin suurin ongelma on liikenne, ja likaisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita tuo tyyppisiä tapauksia on pattayalla paljon, laskutetaan liikaa, kusetetaan vaihtorahassa, huijataan mopon tai vesijetin vuokrauksessa, kuitenkin tonni on vain 1000 bahtia ei suuren suuri summa. eikä aina kyse ole tahallisuudesta, eihän ne tarjoilijat mitään tarjoilijoita edes ole, joku kokin sukulainen ilman mitään koulutusta.
Poliisi harrasti aikanaan sakottamista milloinkin, sitä on harvemmin, enää korruptiota on paljon, mutta ei siihen juurikaan perusturisti törmää...
Edelleenkin suurin ongelma on liikenne, ja likaisuus.Lyhyesti totean että ei ole tuon tyyppisiä tapauksia juuri ollenkaan.
Hyvän ravintolan mainetta ei saa pitämällä ammattitaidotonta henkilökuntaa. Tarkoittaa myös sitä että ei kuseteta. Eri asia on kännikala pystybaarissa nuokkumassa pari tuntia.
Saattaa järkyttyä laskusta mutta jokainen juoma on itse tilattu. - Anonyymi
Thaimaassa käytetään syanidia ja torakkamyrkkyä. Ei ole kyse ihan normi ruokamyrkytyksestä.
7 turistia kuoli Chiang Maissa, hyönteismyrkkyä löytyi verestä.
Yhden nuoren naisen verestä löytyi syanidia.
Ei ole ruokamyrkytyksiä nämä, eikä lomasaarilta viime aikoina jäljettömiin kadonneet ihmiset ole juorua vaan uutisoitua todellisuutta.
Metsiköstä löytyy hirtettyjä miehiä, jotka ovat sekaantuneet huumekauppaan.
Ei auta henkivakuutus kun on tällainen hetki käsillä. - Anonyymi
"mopolla ei ole kukaan päälleni ajanut", kirjoitti hän.
Se on vahinko, olisi kyllä pitänyt.
- Anonyymi
Älä koskaan mene Pattayalle niin siellä on yksi roskasakkiin kuuluva vähemmän.
- Anonyymi
Miten määrittelet roskasakin?
Minä määrittelen sen näin, että kansakunta, joka käy kateuksissaan tai jostain tumtemattomasta syystä heidän ylpeyttään ja itsetuntoaan loukkaavien henkilöiden kimppuun joukolla, käyttäen hyvin raukkamaisia ja halveksittavia keinoja, sellaiset ovat roskasakkia.
- Anonyymi
Mikähän tämä todellisuuden kieltävä pelle on joka kiukuttelee jokaisella mahdollisella sivustolla?
Jos se olisi edes käynyt Pattayalla joskus niin olisi vähän erilaiset puheet.
Jokainen täällä asuva sanoo kohdanneensa tahallista vahingon aiheuttamista muodossa kuin muodossa.
Niistä en osaa sanoa, onko ne vedätetyt huomanneet mitään, jotka ovat kännissä tulopäivästä lähtöpäivään.
Tuskin ovat. - Anonyymi
Ensimmäistä kertaa kun Pattayalla tuli käytyä jo vuosia sitten, niin siellä beach roadin kävelykadulla soi 8-9 paikkeilla istuttiin iltaisin penkeillä kuuntelemassa vastapäisestä katosbaarista kantautuvaa elävää musiikkia.
Silloin rantakadun varrella vielä oli penkkejä ja istuinpaikkoja. Ei ole enää.
Silloin jo paikalliset naiset, jotka tulivat sinne juttelemaan turistien kanssa, sanoivat että et voi olla suomalainen koska suomalaiset ovat yleensä aina tuhannen juovuksissa ja pitävät kovaa meteliä.
On jäänyt mieleen, että tällaisella maineella suomalaiset tunnettiin jo silloin.
Ei ole paljoa lisättävää tuohon.- Anonyymi
Suomen ex-suurlähettilään toimesta korruptiohallitus suomi tilasi toiselta korruptiohallitukselta paikallisen murhan, ja jäi sen järjestämisessä mukanaolostaan todistettavasti kiinni.
Mikä maa kyseessä, ja mistä maasta kyse missä voi ostaa murhan.
- Anonyymi
Niin, mikähän maa?
- Anonyymi
Thaikut on tunteettomia tappajia. Sen näkee joka päivä paikallisissa rikosuutisissa videokuvissa, miten ihmisiä puukotetaan, ammutaan autoonsa, ihmisiä joukkohakataan seipäillä ja astaloilla kadulle, ajetaan tahallisesti jonkun päälle jne.
Ne tulee thaimaan televisiosta criminal newsissä moneen kertaan päivässä.
Turha kieltää kenenkään selvää asiaa.
Verenhimoista porukkaa.- Anonyymi
Nyt on kamalaa joo. Hui kamala miten kamalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kamalaa joo. Hui kamala miten kamalaa.
Miten sen kukakin ottaa, on henkilökohtainen asia.
Todellisuutta se kuitenkin on, kuten Israelin hyökkäys Gazaan, Venäjän hyökkäys Ukrainaan, Hamasin hyökkäys Israeliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuutta se kuitenkin on, kuten Israelin hyökkäys Gazaan, Venäjän hyökkäys Ukrainaan, Hamasin hyökkäys Israeliin.On kamalaa on. Viikon päästä lennän taas katsomaan kamalaa. Toistaiseksi kun en itse ole sitä nähnyt. Vain pari vuotta ollut Thaimaassa yhteensä. Ehtiihän sitä vielä kamalaa nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuutta se kuitenkin on, kuten Israelin hyökkäys Gazaan, Venäjän hyökkäys Ukrainaan, Hamasin hyökkäys Israeliin.On se kamalaa kun juutalaiset tappoivat Jeesuksen, kaverinsa. Nyt he tappavat palestiinalaisia.
- Anonyymi
Joopa joo... Thaimaa ON kamala.
Googlatkaa, Juntit - "Kamala Beach", Phuket 555555
https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g1379324-d553530-Reviews-Kamala_Beach-Kamala_Kathu_Phuket.html
On muuten yksi parhaista Aasiassa!- Anonyymi
Thaimaa on ihan ok, ihmiset siellä vaan on perseestä. Ihan kuin romanian mustalaiset.
Varkaaksi synnytään varkaana kuollaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaa on ihan ok, ihmiset siellä vaan on perseestä. Ihan kuin romanian mustalaiset.
Varkaaksi synnytään varkaana kuollaan.Nyt olet ollut eri Thaimaassa kuin valtaväestö. Mitäs sinulta on mukamas varastettu?
Kännissä jätit kännykän täyden baarin pöydälle ja menit vessaan paskalle polttelemaan karvapersesätkiä etkä löytänyt enää pöytääsi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949