Oletko koskaan miettinyt?

Anonyymi-ap

Että jos et tunne ihmistä tarpeeksi ja muodostat sen mielipiteesi hänestä sen perusteella mitä oletat hänen sanovan tietyssä tilanteessa?

Alat kirjoittamaan jonkun tyypin kanssa täällä ja elät illuusiossa, että hän olisi kaivattusi, vaikka todellisuus olisi toinen. Siinä mielessä palsta voi tullakin ihmisten väliin, jos ei todellista tutustumista tapahdu.

Ei ollut kenellekään täällä tai liittynyt mihinkään ketjuun. Kunhan pohdin vain.

89

1598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän on totuus että jos toista ei tunne kuin vaikka: tykkään canjun kanasta, mulla on siniset adidasverkkarit ja koira. Otan salaattiini pinjaminsiemeniä..”

Niin täällä tunnistelee todella väärin ja luo ikävöimälleen täysin väärän identiteetin jonkun toisen palstalaisen kautta.

Nauroin joskus et kun kirjoitin että tykkään uunikalasta ja joku jyväskylästä omi sen omalle kaivatulleen et se oiskin kun se tökkäis ukon eteen uunikalaa ja tää oiskin niin allerginen että pelkkä haju sais sen hengitystiet tukkoon niin palstalainen saattas väärällä tunnistuksella jopa tappaa ikävöinsä!

• Anonyymi

Tuohan olisi hirveää! Palsta olisi tuollaisessa tilanteessa kirjaimellisesti ja mutkat suoristaen hengenvaarallinen paikka.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan olisi hirveää! Palsta olisi tuollaisessa tilanteessa kirjaimellisesti ja mutkat suoristaen hengenvaarallinen paikka.

Ap.

Keneltä sinä yksinhöpäjävä mies oikeastaan haet huomiota tällä julkisella feikkidialogioinnilla? Ei voi ymmärtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä sinä yksinhöpäjävä mies oikeastaan haet huomiota tällä julkisella feikkidialogioinnilla? Ei voi ymmärtää

Ai kato, huomenta mieheksiluulijallekin! :))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kato, huomenta mieheksiluulijallekin! :))

Eli mikä tahansa huomio loppujen lopuksi kelpaa sinulle mies, vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mikä tahansa huomio loppujen lopuksi kelpaa sinulle mies, vai mitä?

No pusi pusi vaan sullekin.

Ap.

• Anonyymi

Tiedän kyllä tämän palstan kuinka toimii.
      Teen omia aloituksia ja vastaan joillekkin . En voi varmaksi tietää aina vastaako hän . Toisinaan on tunne että hän on täällä.
      En yleensä ala täällä keskustelemaan kenenkään kanssa pitemmästi juurikaan siitä syystä ettei täällä voi aina tietää kenen kanssa juttelee.
      En muodosta palstan perusteella mielipidettä hänestä vaan ihan irl:ssa koetuista hetkistä.

• Anonyymi

Tuohan kuulostaa järkevältä.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan kuulostaa järkevältä.

Ap.

Siat vittuun kuten nykyaikana menetellään

• Anonyymi

Juu, totta. Hassuinta on etten osannut edes irl elämässä tulkita kaivatun mieltä minusta.Luulin hänen pitävän minusta edes kaverina mutta paljastuikin että hän vihaa minua.
      Täällä olen häntä kaipaillut joinain päivinä mutta turhaan.Jännä kuitenkin ettei omat tunteet sammuneet edes vihaan. Edelleen pidän hänestä.todella paljon.

• Anonyymi

No onpa surullista. Sanoiko hän sinulle suoraan irl, että hän vihaa sinua?

Ap.

• Anonyymi

Vihaakohan oikeasti?
        Jotenkin tuollainen vihan tunne on niin vahva että harvoin varmaan ketään vihataan oikeasti jollei sitten ole tehnyt jotain todella väärin toista kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaakohan oikeasti?
        Jotenkin tuollainen vihan tunne on niin vahva että harvoin varmaan ketään vihataan oikeasti jollei sitten ole tehnyt jotain todella väärin toista kohtaan.

Ehkei nyt ihan vihaa, oisinko ällötys/oksetus sitten/limanuljaska?
        Tässä hänelle terkut jos sattuu muka täällä oleen😉, etten ahdistele häntä ja yritän olla hiljaa,siis en puhu isolla äänellä myöskään tästä lähtien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onpa surullista. Sanoiko hän sinulle suoraan irl, että hän vihaa sinua?

Ap.

Ei sanonut, ihan muuta kautta, en avaa mistä mutta joo, ne ns.jäätymiset ei ollut tykkäämisestä johtuvia mun tapauksessa häneltä.. Ne oli puhdasta inhoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sanonut, ihan muuta kautta, en avaa mistä mutta joo, ne ns.jäätymiset ei ollut tykkäämisestä johtuvia mun tapauksessa häneltä.. Ne oli puhdasta inhoa.

Tuo on kyllä paha. Mistä sen sitten tunnistaa milloin jäätyminen on inhoa ja milloin tykkäämistä.. Vaikeita asioita ja pitäisi olla niin taitava tulkitsemaan kehonkieltä.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkei nyt ihan vihaa, oisinko ällötys/oksetus sitten/limanuljaska?
        Tässä hänelle terkut jos sattuu muka täällä oleen😉, etten ahdistele häntä ja yritän olla hiljaa,siis en puhu isolla äänellä myöskään tästä lähtien.

Ehkäpä joku kaltaisesi limanuljaska ottaa mies kopin tästä itseritiikistäsi 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos,.

• Anonyymi

Minulla on myös luulo että nainen vihaa minua jostain syystä, josta minulla ei ole tietoa ja sen haluaisin tietää, mikä siinä on, että ei halua olla yhteydessä. En kuitenkaan mene väkisin tuppautumaan, vaikka niin täysin tietämättömäksi jäin kaikesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä. Ei se välttämättä mitään faktaa ole jos olet kuullut joltain muulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohdin.
        Onkohan tässä luettu mun purku kirjoitelmia exön ja mun jutusta kun oon tuonut asias esiin että 4n ollu ujo vaan ihosin ja exöni käytöstä isittainnja nut sitte kaiimkki luulee et inhotaan kun
        Unohdin palstalla et aina niit jotka tunnistellee ja omii textei vaikkei ne oo just kyypille olenkaan kohdistettu ...

Reaktiot kannattaa tarkistaa eikö vain luulla ihan sielä irl yhteyksissä sielä tulee infoa et inhon niin sitte kandee uskoa .

Tämä puurot ja vellit sekasi sekoilu on mahdollista palstalla kyllä
        Naiselta sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohdin.
        Onkohan tässä luettu mun purku kirjoitelmia exön ja mun jutusta kun oon tuonut asias esiin että 4n ollu ujo vaan ihosin ja exöni käytöstä isittainnja nut sitte kaiimkki luulee et inhotaan kun
        Unohdin palstalla et aina niit jotka tunnistellee ja omii textei vaikkei ne oo just kyypille olenkaan kohdistettu ...

Reaktiot kannattaa tarkistaa eikö vain luulla ihan sielä irl yhteyksissä sielä tulee infoa et inhon niin sitte kandee uskoa .

Tämä puurot ja vellit sekasi sekoilu on mahdollista palstalla kyllä
        Naiselta sivusta

Tämä on kyllä huomattu. Aina menee puurot ja vellit sekaisin..

Ap.

• Anonyymi

En muodosta naisesta mielipidettä täällä. Kun en tiedä onko hän ikinä edes ajatellut minua. Pitäisi kysyä häneltä itseltään mutta olen liian ylpeä ja arka tällä hetkellä.

• Anonyymi

Lol, olet just se aloituksia tehtaileva mies ja kotikutoinen teennäinen analyytikko, joka keksii naisille huolia ja murheita sekä ajatusapparaatteja omasta päästään enimmäkseen näitä emäntiä esittäen tai muuten annat palaa jotain pseudopuppua tuutin täydeltä

• Anonyymi

Hienoa, että et muodosta.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol, olet just se aloituksia tehtaileva mies ja kotikutoinen teennäinen analyytikko, joka keksii naisille huolia ja murheita sekä ajatusapparaatteja omasta päästään enimmäkseen näitä emäntiä esittäen tai muuten annat palaa jotain pseudopuppua tuutin täydeltä

Mistä ihmeestä sinä tiedät kuka täällä kukin on?

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ihmeestä sinä tiedät kuka täällä kukin on?

Ap.

Kysyisin samaa niiltä pakkomielteisiltä, joiden mielestä ilmaisu nainen on synonyymi jollekin tietylle yksilölle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta Vähä sisään ajettu Akka niin saat laatua!

• Anonyymi

Olen miettinyt, mut enemmän irl kohtaamiani naisia. Pelataan enemmän aistien varassa olettaen asioita, aistien vaihtoa. Silloin on mukana toivoa, uteliaisuutta, hyväuskoisuutta toista kohtaan. Mielikuvilla leikkimistä itselle positiivisella tavalla, hyvää mieltä ammentaen. Siinä ei kannata kauan roikkua tai antaa edes toivon mahdollisuutta toiselle, jos tällainen jatkuu pitkään, eikä etene?

Jollet ole itse aloitteellinen, eikä toinenkaan sitä tee, silloin on parempi vain unohtaa toinen. Tilanne voi olla vaikka näin. Tulee paljon kohtaamisia, sitten taukoa kuukausia, sitten taas kohtaamisia. Saman toistuessa, kannattaa toinen unohtaa. On merkki siitä, että toinen ei ole luottamuksen arvoinen, eikä ajattele sinusta samoin kuin sinä hänestä?

Itse annoin liian monta tällaista tilannetta anteeksi mielessäni ja hyväksyin toisen seikkailu epäilyt. Kun olisi pitänyt toinen vain unohtaa kokonaan. Halusin ajatella asiaa hyvän kautta, pelastaa toinen oravanpyörästä, jota eli. Samalla huijasin itseni uskomaan asioita, mitkä eivät pitäneet paikkaansa, jälkiviisautta.

Erehdyin toista luulemaan mielitietykseni, maalailin pilvilinnoja, jossa molemmat synnyttäisi niitä hyviä toivon kipinöitä toisille. Elämän laadun parantaja? Ihanne tilanne on sellainen, joka ruokkii toisissa niitä myönteisiä juttuja. Oli toivon sokaisema harha. Olkaa varovaisia näiden kanssa.

Epäilin toisessa paljon seikkoja, jotka eivät olleet mieleen ja jotka olivat haitaksi itselleni. Syvään pettymykseen tällainen päättyy ja vie samalla uskon hyvään, kun erehtyy toisesta todella pahasti. En ollut lopulta enää oma itseni, herkistyin ja oli haavoittuvaisempi. Olisi pitänyt olla realiteetit paremmin hallussa.

Hän oli fantasiaa, joka paljastui draamakuningattareksi (herkkä, pelokas). Todellinen pahuus voi olla hyvin verhoiltua herkkää naapurin tyttöä, josta haluaa uskoa vain hyviä asioita. Ja, kun huomaakin totuuden olevan kaikkea muuta, kohtaa itsessään tunnelukon, jonka avaaminen vie oman aikansa.

• Anonyymi

Uittu sää oot pihalla ku lumiukko .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen vain tunteella enemmän, kun läpikäyn mennyttä ja vähän järjellä. En halua pettyä heittäytymällä hetkeen, äitini heittäytyi ja kärsi siitä todella paljon. Olen enemmän varman päälle pelaaja. Luottamuksen merkitys on suuri ja harvemmin osuu kohdalle heitä, jotka olisivat luottamuksen arvoisia. Siksi ymmärrän myös sinua, vaikka olet kans aika pihalla asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä uskon että tämä kirjoittaja on se stalkkeri... Ja epäilen vahvasti että vuokranantajani.

• Anonyymi

Hienosti kuvailit tuossa. Ainahan on tilanteita joiden vuoksi asiat eivät voi edetä, vaikka halua olisi. Tällaisia esim. moraaliset seikat, eli jompi kumpi tai toinen on varattu. Tuskin sitä tarkoitat kuitenkaan, koska lähtökohtaisesti varatut pysyvät rajojen sisäpuolella.

Et ilmeisesti tykkää herkkyydestä ja ujoudesta, koska leimaat sellaisen draamaksi. Ei toki kaikesta tarvitse tykätä. Mielestäni kuitenkin kaikki tunteet pitää tuntea, muuten muodostuu juuri noita kuvailemiasi tunnelukkoja. Tähän tartuin, koska olen itse ujo ja herkkä.

En tiedä mitä tarkoitat todellisella pahuudella. Itse näen pahuuden kiusaamisena, haukkumisena tai niihin verrattavissa olevana toimintana. Myös ajattelemattomuus voidaan toisen osapuolen kannalta kokea kiusaamisena, näin siis itselläni. Toivottavasti olet selvittänyt asiasi tai jos se on sinulle helpompaa jatkaa ilman selvittämistä, niin pääset tunnelukostasi pian eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienosti kuvailit tuossa. Ainahan on tilanteita joiden vuoksi asiat eivät voi edetä, vaikka halua olisi. Tällaisia esim. moraaliset seikat, eli jompi kumpi tai toinen on varattu. Tuskin sitä tarkoitat kuitenkaan, koska lähtökohtaisesti varatut pysyvät rajojen sisäpuolella.

Et ilmeisesti tykkää herkkyydestä ja ujoudesta, koska leimaat sellaisen draamaksi. Ei toki kaikesta tarvitse tykätä. Mielestäni kuitenkin kaikki tunteet pitää tuntea, muuten muodostuu juuri noita kuvailemiasi tunnelukkoja. Tähän tartuin, koska olen itse ujo ja herkkä.

En tiedä mitä tarkoitat todellisella pahuudella. Itse näen pahuuden kiusaamisena, haukkumisena tai niihin verrattavissa olevana toimintana. Myös ajattelemattomuus voidaan toisen osapuolen kannalta kokea kiusaamisena, näin siis itselläni. Toivottavasti olet selvittänyt asiasi tai jos se on sinulle helpompaa jatkaa ilman selvittämistä, niin pääset tunnelukostasi pian eroon.

Tämä siis Ap. kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan näitä vaikea täällä kuvata ja hölmöäkin, koska harvemmin saa ymmärrystä (reakoivat ovat just niitä valheiden taakse piiloutuvia), paheita olivat mustamaalaaminen, valheet, joilla sai myrkytettyä ilman ja minut (tunne voimakas ja ylireakoiva).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan näitä vaikea täällä kuvata ja hölmöäkin, koska harvemmin saa ymmärrystä (reakoivat ovat just niitä valheiden taakse piiloutuvia), paheita olivat mustamaalaaminen, valheet, joilla sai myrkytettyä ilman ja minut (tunne voimakas ja ylireakoiva).

Joo, en ime tuota itseeni, koska tiedän mitä olen tehnyt tai ollut tekemättä.

• Anonyymi

Sulla on vain se mystinen verho pudonnut ja näet asiat aidosti niiku ne on ja se monesti parempi peittely tai kaunistelu ...
        Mutta lisääntynyt tieto tuo aina tukea mukana
        Olis kivempaa tietää vähempi ..
        Siihenkin tottuu kyllä ...
        Koita jaksella toi silmien avautumisen vaihe

Mieti että jokaisessa on hyvää ja huonoa ...
        Ihastuneena helpoisti tuijottaa vain omia odotuksia ja vain joitain pieniä kivoja yksityiskohtia siinä ihmisessä mistä tykkää..
        Sitte taas kokonasuutta ei useinkaan hahmoteta ja tiedetä vaikka pitäisikin selvittään .

Kun eihän ihastuksessa voi olla huonoja puolia eihän ?
        Niin siinä se tulikin.
        Siks sanotaan et rakkaus on sokea

Sinä olet herännyt näkemään kokonaisuudet ...
        Etkä ole enää sokea
        Mutta olet silti valinut tykätä mikä on ihanaa.
        Tehtäväsi onkin valita se tykkääminen aina uudelleen..
        Sillä luomaan pitkät suhteet....
        Se ihminen valitaan aina uudelleen ...

• Olen miettinyt ja vaikka omaankin vahvan intuition ihmisistä ja erehdyn harvoin, niin on niinkin käynyt. Ainahan osa on kuviteltua olipa sitten netissä tai IRL, ikinä ei täysin osaa nähdä kuten toinen on ja tarkoittaa olevansa.

Muutenhan kukaan ei koskaan suhteissaan pettyiskään, jollei olis kuvitellut toisesta enemmän kun mitä hän on. Että pätee myös IRL, eikä vain netissä.

• Anonyymi

Voi olisipa itselläkin tuo intuitiokyky. Se on hyvä piirre, kun saa huomattavasti harvemmin turpaan henkisesti.

Ap.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi olisipa itselläkin tuo intuitiokyky. Se on hyvä piirre, kun saa huomattavasti harvemmin turpaan henkisesti.

Ap.

No se kyllä auttaa, kun aistii ketä kiertää kaukaa. Mutta minä nyt oon muutenkin vaikea ihminen päästämään ketään liian lähelle itseäni, vaikka näennäisen avoin olenkin. Että en tiedä onko siitä kykvystä mulle kuin haittaakin jossain määrin.

Perkaan aika herkästi pois ihmisiä joissa on yhtään mitään sellaisra, mikä saa minut tuntemaan epäilyä tulevista ongelmista.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

No se kyllä auttaa, kun aistii ketä kiertää kaukaa. Mutta minä nyt oon muutenkin vaikea ihminen päästämään ketään liian lähelle itseäni, vaikka näennäisen avoin olenkin. Että en tiedä onko siitä kykvystä mulle kuin haittaakin jossain määrin.

Perkaan aika herkästi pois ihmisiä joissa on yhtään mitään sellaisra, mikä saa minut tuntemaan epäilyä tulevista ongelmista.

Minäkin jatkossa, kerran tullut pahemmin huijatuksi. Enää en usko hyvään tyhjästä.

• Anonyymi

Tiedän olevani ennakkoasenteinen. Olen kuullut useamman kerran että en osaa tai usko kehuja tai kauniita sanoja. Ehkä mua on sitten jossain vaiheessa elämää niin paljon haukuttu etten usko niitä enää. Menen hämilleni ajattelen että toinen kiusaa tai valehtelee. Ja jos yritän jotain positiivista ajatella tai kirjoittaa itsestään. Täällä haukutaan varmasti. Helpompaa ajatella että inhoaa niin ei pety.

• Anonyymi

Toivottavasti minun kaivattuni ei ajattele noin tai että minä täällä tai missään puhuisin tai ajattelisin hänestä pahaa, vaikka se, mikä loppui ja miten loppui ei ollutkaan mitenkään miellyttävä asia, mutta siltikään en osaa ajatella pahaa saati sitten puhua pahaa. Näitä ei kannattaisi imeä itseensä kuin sieni, ei ainakaan niitä huonoja asioita, mutta jos on tarve päästä nopeasti yli jostain menneestä ihastuksesta tai rakkaudesta, niin siinä tämä on oiva näine ilkeyksineen, mitä täällä on. Sen kuin vain lukee ja ajattelee kaikkien ilkeyksien olevan siltä omalta kaivatulta. Muussa tapauksessa ei ole hyvä, jos haluaa jättää hyvät muistot jostain henkilöstä tai jos on vielä jonkinnäköisiä haaveita kohdata tuo henkilö. Sivusta

• Anonyymi

Aika jännää tuo ennakkoasenne. Minuakin on rajusti haukuttu monta vuotta, mutta en silti sisäsyntyisesti ole ennakkoasenteinen vaan päinvastoin. Haluan uskoa ihmisistä aina hyvää mikä tarkoittaa sitä, että saan aina henkisesti turpaan. Sinä olet selvästi fiksumpi tässä asiassa.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika jännää tuo ennakkoasenne. Minuakin on rajusti haukuttu monta vuotta, mutta en silti sisäsyntyisesti ole ennakkoasenteinen vaan päinvastoin. Haluan uskoa ihmisistä aina hyvää mikä tarkoittaa sitä, että saan aina henkisesti turpaan. Sinä olet selvästi fiksumpi tässä asiassa.

Ap.

Ei se tarkoita etten uskoisi ihmistä hyvää. Tuntuu vaan että minulla vaikea ajatella että minusta ajatellaan hyvää. Ehkä en ajattele itse itsestäni hyvää. Siinä se onkin. Tuokin sinun kommentti tuntuu minusta että yrität jotenkin ilkeälle. Kuin yrittäisit tahallisesti loukata ja vähätellä minun ajatuksia. Nämä ovat asioita joita minä joudun työstämään koko ajan. Mulle on nyt sattunut kaiken näköistä jotka vaikuttaneet aika paljon kaikkee kysé ei siis ole pelkästään kiusaamisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tarkoita etten uskoisi ihmistä hyvää. Tuntuu vaan että minulla vaikea ajatella että minusta ajatellaan hyvää. Ehkä en ajattele itse itsestäni hyvää. Siinä se onkin. Tuokin sinun kommentti tuntuu minusta että yrität jotenkin ilkeälle. Kuin yrittäisit tahallisesti loukata ja vähätellä minun ajatuksia. Nämä ovat asioita joita minä joudun työstämään koko ajan. Mulle on nyt sattunut kaiken näköistä jotka vaikuttaneet aika paljon kaikkee kysé ei siis ole pelkästään kiusaamisesta

Voi ei missään nimessä en tarkoittanut sitä niin. Anteeksi! Tarkoitin vain pohtia sitä miten samoista lähtökohdissa (kiusattuna) voi muodostua niin erilainen katsontakanta. Luulin, että se (hyvällä tarkoittaminen) selviäisi tuosta loppulauseesta.

🙏💛

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei missään nimessä en tarkoittanut sitä niin. Anteeksi! Tarkoitin vain pohtia sitä miten samoista lähtökohdissa (kiusattuna) voi muodostua niin erilainen katsontakanta. Luulin, että se (hyvällä tarkoittaminen) selviäisi tuosta loppulauseesta.

🙏💛

Ap.

Ei minulla ole mahdollisuutta olla haavoittuvainen tai olisin saanut tukea ja turvaa silloin kun olisin tarvinnut. Tuntuu että olen jotenkin koko ajan turvaton.Se on saanut aikaan sen että olen kehittänyt tietyn muurin ja vetäytynyt elämästä ja ihmisistä en vain jaksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole mahdollisuutta olla haavoittuvainen tai olisin saanut tukea ja turvaa silloin kun olisin tarvinnut. Tuntuu että olen jotenkin koko ajan turvaton.Se on saanut aikaan sen että olen kehittänyt tietyn muurin ja vetäytynyt elämästä ja ihmisistä en vain jaksa.

Voi että, lähetän sinulle empatiaa ja sympatiaa sunnuntaihin, vaikka tiedän että eihän ne konkreettisesti sinua auta. En kuitenkaan osaa muuta lohduttavaa sanoa.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti minun kaivattuni ei ajattele noin tai että minä täällä tai missään puhuisin tai ajattelisin hänestä pahaa, vaikka se, mikä loppui ja miten loppui ei ollutkaan mitenkään miellyttävä asia, mutta siltikään en osaa ajatella pahaa saati sitten puhua pahaa. Näitä ei kannattaisi imeä itseensä kuin sieni, ei ainakaan niitä huonoja asioita, mutta jos on tarve päästä nopeasti yli jostain menneestä ihastuksesta tai rakkaudesta, niin siinä tämä on oiva näine ilkeyksineen, mitä täällä on. Sen kuin vain lukee ja ajattelee kaikkien ilkeyksien olevan siltä omalta kaivatulta. Muussa tapauksessa ei ole hyvä, jos haluaa jättää hyvät muistot jostain henkilöstä tai jos on vielä jonkinnäköisiä haaveita kohdata tuo henkilö. Sivusta

Ei minulla ole mitään aikomusta häntä enää koskaan kohdata. Meillä oli kauniita hetkiä. Hän oli ensi rakkauteni. Mutten minä ymerkinnyt hänelle mitään. Ei ole puhuttavaa ei sanottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että, lähetän sinulle empatiaa ja sympatiaa sunnuntaihin, vaikka tiedän että eihän ne konkreettisesti sinua auta. En kuitenkaan osaa muuta lohduttavaa sanoa.

Ap.

Ei sinun tarvitse minua lohduttaa. Tahdon vaan keskustella ja purkaa ajatuksia. Ehkä se auttaa kun hahmottaa vähän omia olojaan ja sanoittaa niitä. Ymmärtämään itseään ja ehkäpä muitakin paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun tarvitse minua lohduttaa. Tahdon vaan keskustella ja purkaa ajatuksia. Ehkä se auttaa kun hahmottaa vähän omia olojaan ja sanoittaa niitä. Ymmärtämään itseään ja ehkäpä muitakin paremmin.

Niin. Minä toimin niin kuin itselleni haluaisin tehtävän. Siksi olen aina tuputtamassa lohdutusta ja onhan se vähän ärsyttävää, jos ei ole sellainen tyyppi, joka sitä kaipaisi. Kuten sanoit, haluat vain purkaa ajatuksiasi.
        Mukavaa päivää sinulle. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Minä toimin niin kuin itselleni haluaisin tehtävän. Siksi olen aina tuputtamassa lohdutusta ja onhan se vähän ärsyttävää, jos ei ole sellainen tyyppi, joka sitä kaipaisi. Kuten sanoit, haluat vain purkaa ajatuksiasi.
        Mukavaa päivää sinulle. :)

Minusta se on kummallista. Eri asia jos on vaikkapa tuttava. Se tuntuu jotenkin täällä teennäiseltä. En usko että kukaan pystyy kuitenkaan eläytymään
        niin toisten juttuihin. Tietämättä taustoista edes. Aika harva täällä vastauksia hakemassa. Jotenkin sellainen että kuitataan asia että voi sinua. Mut ei kuitenkaan anneta toisen kertoa mikä on. Mutta voimia sinullekin elämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta se on kummallista. Eri asia jos on vaikkapa tuttava. Se tuntuu jotenkin täällä teennäiseltä. En usko että kukaan pystyy kuitenkaan eläytymään
        niin toisten juttuihin. Tietämättä taustoista edes. Aika harva täällä vastauksia hakemassa. Jotenkin sellainen että kuitataan asia että voi sinua. Mut ei kuitenkaan anneta toisen kertoa mikä on. Mutta voimia sinullekin elämääsi.

Kiitos ajatuksestasi. Meillä on tässä asiassa näkemysero. En pidä siitä, että empaattisuuteni kyseenalaistetaan. Minä ole tällainen ja sinä tuollainen. En halua lukea tuosta kommentistasi sarkasmia, joten otan tuon vilpittömänä voiman toivotuksena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ajatuksestasi. Meillä on tässä asiassa näkemysero. En pidä siitä, että empaattisuuteni kyseenalaistetaan. Minä ole tällainen ja sinä tuollainen. En halua lukea tuosta kommentistasi sarkasmia, joten otan tuon vilpittömänä voiman toivotuksena.

Minä koen että on empatiaa antaa toisen rauhassa purkaa sydäntä olla läsnä ja ymmärtää. Tilaa. Kaikkea ei voi korjata eikä piristää tai neuvoa. Ihmiset monesti kaipaa vaan kuuntelijaa.Ei sitä tarvitse koristaa ja mainita. Mutta jokainen tavallaan tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä koen että on empatiaa antaa toisen rauhassa purkaa sydäntä olla läsnä ja ymmärtää. Tilaa. Kaikkea ei voi korjata eikä piristää tai neuvoa. Ihmiset monesti kaipaa vaan kuuntelijaa.Ei sitä tarvitse koristaa ja mainita. Mutta jokainen tavallaan tietenkin.

Haluatko siis kertoa, mutta et kaipaa "vastauksia"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko siis kertoa, mutta et kaipaa "vastauksia"?

Toki kaipaan vastauksia ja mielipiteitä. Ihmisten omia kokemuksia lukea ajatusten vaihtoa. Mutta joten kaikki voimia ja jaksu haleja sekä itsestään selvät elämän ohjeet tuntuu itsestäni teennäisiltä. Kuitenkin aikuisia ihmisiä. Elämän kokemuksia takana. Mutta jokainen tehköön kui lystää. "Voimia sulle. "Sellaisen kun heittää kesken keskustelun tarkoittaa se että aihe on nyt toisen mielestä käsitelty ja pärjäile älä jatka enää aiheesta fiilis tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki kaipaan vastauksia ja mielipiteitä. Ihmisten omia kokemuksia lukea ajatusten vaihtoa. Mutta joten kaikki voimia ja jaksu haleja sekä itsestään selvät elämän ohjeet tuntuu itsestäni teennäisiltä. Kuitenkin aikuisia ihmisiä. Elämän kokemuksia takana. Mutta jokainen tehköön kui lystää. "Voimia sulle. "Sellaisen kun heittää kesken keskustelun tarkoittaa se että aihe on nyt toisen mielestä käsitelty ja pärjäile älä jatka enää aiheesta fiilis tulee.

Hyvä huomio tuolle, että kesken keskustelun sanoin tuon. En ole ajatellut asiaa tuolta kannalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä huomio tuolle, että kesken keskustelun sanoin tuon. En ole ajatellut asiaa tuolta kannalta.

Joo en mitään pahaa tarkkoittanut tuolla. Ehkäpä se mun ennakkoasenne näkyy tuossakin. Niin vaikeaa uskoa että joku välittäisi aidosti. Mua alkoi nyt taas itkettää. Ei mun ollut tarkoitus loukata. Menen nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en mitään pahaa tarkkoittanut tuolla. Ehkäpä se mun ennakkoasenne näkyy tuossakin. Niin vaikeaa uskoa että joku välittäisi aidosti. Mua alkoi nyt taas itkettää. Ei mun ollut tarkoitus loukata. Menen nukkumaan.

Minusta tuntuu pahalta, että meidän keskustelumme sai sinut itkemään. Toivottavasti sinulla olisi tänään parempi fiilis. Lähetän lämpöä.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Ennakkoasenne voi johtua taustatiedoista, toisen käyttäytymisestä, kun ei ole läsnä kohtaamisissa, epäilyt. Ensivaikutelma voi olla jo sellainen, että huomaa toisesta, ettei toinen ole luottamuksen arvoinen, joka voi muuttua, jos huomaa olleensa väärässä. Tämä viimeksi mainittu on minusta hyvä lähestymistapa tuntemattomiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu pahalta, että meidän keskustelumme sai sinut itkemään. Toivottavasti sinulla olisi tänään parempi fiilis. Lähetän lämpöä.

Ap.

Eihän se nyt meidän keskustelusta johtunut. Minä olen vaan ollut niin yksinäinen niin pitkään. Vaikka en ole yksin. Tottunut siihen että minun tunteet sivuutetaan millään minun ajatuksilla ei ole merkitystä. Pari nut kaiken sisälleni. Ystävät kaipaa vaan silloin kun heillä on huolia tai tarvitsee jotain. Nyt kun mulla on rankkaa ne purkautuu itkuna ja ahdistuksena. Imen täältäkin itseeni kaikkea jonninjoutavia p* ska kirjoituksia. Kyllä tiedostan tosiasiat mutta jotenkin täällä kaikki mun pelot käy aina toteteen. Sitten siihen päälle vielä väsymys ja murtunut mieli. Niin soppa on valmis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennakkoasenne voi johtua taustatiedoista, toisen käyttäytymisestä, kun ei ole läsnä kohtaamisissa, epäilyt. Ensivaikutelma voi olla jo sellainen, että huomaa toisesta, ettei toinen ole luottamuksen arvoinen, joka voi muuttua, jos huomaa olleensa väärässä. Tämä viimeksi mainittu on minusta hyvä lähestymistapa tuntemattomiin.

Jos itse koen ensivaikutelman olevan negatiivinen jonkun kanssa. Yleensä en jatka enää tutustumista. Enkä koe että se pätee tällaiseen paikkaan. Teksteistä niin vaikea tulkita toisen todellisia tuntemuksia. Oikeassa elämässä eri juttu kun näät toisen astit tunnelmaa ja käytöstä. Tällä niin paljon negatiivia että lopulta kaikki alkaa vaikuttaa siltä. Vaikea uskoa mihinkään vilpittömästi täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos itse koen ensivaikutelman olevan negatiivinen jonkun kanssa. Yleensä en jatka enää tutustumista. Enkä koe että se pätee tällaiseen paikkaan. Teksteistä niin vaikea tulkita toisen todellisia tuntemuksia. Oikeassa elämässä eri juttu kun näät toisen astit tunnelmaa ja käytöstä. Tällä niin paljon negatiivia että lopulta kaikki alkaa vaikuttaa siltä. Vaikea uskoa mihinkään vilpittömästi täällä.

Tarkoitan sillä, että jotkut eivät luovuta helposti tai toinen puhuu paljon asiaa, joka kiinnostaa ja on mieleen. Myöhemmin ehkä ihminenkin alkaa kiinnostamaan enemmän (samaistumista asioista, joita kertoo). Opiskelut, samat harrastukset, yhteisiä ystäviä? Jotkut miehet laskevat myös tällaisen varaan.

Muistan joskus jostain lukeneeni näitä tutustumis tarinoita, joissa nainen sanoo, ettei aluksi ollut toisesta millään tavalla kiinnostunut ja joku sitten sen tuntemuksen muutti niin, että menivät jopa naimisiin ja perustivat perheen. Ihmiset ovat yksilöitä ja käyttäytyvät eri tavoin. Tilanteita on monenlaisia, jotka myös mahdollistaa asioita.

Se mikä sopii toiselle, voi olla toiselle todella vastenmielistä. Aika opettaa myös näkemään toisen eri tavalla, kuin oli se ensivaikutelma. Hyvässä ja pahassa. Niin kuin monesti saa kuulla, että asiat harvemmin on niin yksinkertaisia, kuin aluksi haluamme olettaa ja luulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan sillä, että jotkut eivät luovuta helposti tai toinen puhuu paljon asiaa, joka kiinnostaa ja on mieleen. Myöhemmin ehkä ihminenkin alkaa kiinnostamaan enemmän (samaistumista asioista, joita kertoo). Opiskelut, samat harrastukset, yhteisiä ystäviä? Jotkut miehet laskevat myös tällaisen varaan.

Muistan joskus jostain lukeneeni näitä tutustumis tarinoita, joissa nainen sanoo, ettei aluksi ollut toisesta millään tavalla kiinnostunut ja joku sitten sen tuntemuksen muutti niin, että menivät jopa naimisiin ja perustivat perheen. Ihmiset ovat yksilöitä ja käyttäytyvät eri tavoin. Tilanteita on monenlaisia, jotka myös mahdollistaa asioita.

Se mikä sopii toiselle, voi olla toiselle todella vastenmielistä. Aika opettaa myös näkemään toisen eri tavalla, kuin oli se ensivaikutelma. Hyvässä ja pahassa. Niin kuin monesti saa kuulla, että asiat harvemmin on niin yksinkertaisia, kuin aluksi haluamme olettaa ja luulla.

Tietysti joissakin tapauksissa on noin. Itse koen kuitenkin että niin sanotussa normi kanssa käymisessa minulla on hyvä ihmistuntemus. Jos mulle tulee fiilis jostain ihmisestä että meillä ei mene kemiat yhteen niin yleensä se on pitänyt myös paikansa. Enkä toisaalta edrs väen vängällä yritä tutustua sellaisiin ihmisiin. Kaikki rakastuminen sun muut. On kohdallani tapahtunut hetkessä. En ole koskaan ihastunut ihmiseen jonka olisin tuntenut vaikka entuudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi minun on hirveän vaikea enää luottaa ihmiseen jos hän on kohtaani ollut esimerkiksi tyly tutustuessa. En vaan pysty suhtautumaan häneen sen jälkeen ilman ennakkoasenetta. Minulle on silloin jo tullut hänestä kuva ettei hän pidä minusta. Enkä oikeastaan saa sitä mielestäni pois jos toinen nyt ei jotenkin erityisesti sitä minulle osoita. Olen varmaan jotenkin mustavalkoinen tämän asian suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tuo sellainen romanttisten elokuvien kaava. Ensin ei voida sietää toisiaan. Sitten rakastutaan. En tiedä kuinka usein oikeassa elämässä niin menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein käy niin, että aluksi on neutraalia kaveruutta tms ja vähitellen kiinnostutaan romanttisesti. Ensin ei tavallaan huomata toista siinä mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein käy niin, että aluksi on neutraalia kaveruutta tms ja vähitellen kiinnostutaan romanttisesti. Ensin ei tavallaan huomata toista siinä mielessä.

Toisille joo. Itseäni se lähinnä ahdistanut jos kaverit ovat ihastuneet kun itse ei koe niin. Mennyt sitten ystävyyskin samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisille joo. Itseäni se lähinnä ahdistanut jos kaverit ovat ihastuneet kun itse ei koe niin. Mennyt sitten ystävyyskin samalla.

Jokainen tavallaan, mua taas ahdistaa jos pitää vetäistä tyhjästä kiinnostus johonkin randomiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tuo sellainen romanttisten elokuvien kaava. Ensin ei voida sietää toisiaan. Sitten rakastutaan. En tiedä kuinka usein oikeassa elämässä niin menee.

Ei ole ikinä käynyt. Miten siitä voisi mitään tulla, jos heti ekana tuntuu suorastaan vastenmieliseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen tavallaan, mua taas ahdistaa jos pitää vetäistä tyhjästä kiinnostus johonkin randomiin.

Ei kait sitä tyhjästä vetäistä se tunne syttyy siis kiinnostus jos on syttyäkseen. Sen vaan huomaa että siinä ihmisessä on jokin. Tietysti ihmiset rakastuu pikkuhiljaa tutustuessakin mutta en tiedä kuinka usein siinä on mukana se ettei voi ensin sietää toista tai että takana olisi jo pitkä ystävyys. Tapahtuu sitäkin toki. Eikä sitä nyt voi tietää mitä elämässä tapahtuu tai päättää kehen rakastuu tai milloin rakastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kait sitä tyhjästä vetäistä se tunne syttyy siis kiinnostus jos on syttyäkseen. Sen vaan huomaa että siinä ihmisessä on jokin. Tietysti ihmiset rakastuu pikkuhiljaa tutustuessakin mutta en tiedä kuinka usein siinä on mukana se ettei voi ensin sietää toista tai että takana olisi jo pitkä ystävyys. Tapahtuu sitäkin toki. Eikä sitä nyt voi tietää mitä elämässä tapahtuu tai päättää kehen rakastuu tai milloin rakastuu.

Mulla ei ole ikinä ollut takana ettei voi sietää, ei myöskään pitkää ystävyyttä. Suhteet on aina alkaneet kaveruudesta tmv. On tunnettu jo vähintään kuukausia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole ikinä ollut takana ettei voi sietää, ei myöskään pitkää ystävyyttä. Suhteet on aina alkaneet kaveruudesta tmv. On tunnettu jo vähintään kuukausia.

Mun suhteet on alkanut niin että kohdattu sattumalta. Alettu jutella. Sovittu tapamaaminen uudelleen ja tapailtu sekä rakastuttu. Toisen kanssa muutin yhteen jo 10 kuukautta jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti joissakin tapauksissa on noin. Itse koen kuitenkin että niin sanotussa normi kanssa käymisessa minulla on hyvä ihmistuntemus. Jos mulle tulee fiilis jostain ihmisestä että meillä ei mene kemiat yhteen niin yleensä se on pitänyt myös paikansa. Enkä toisaalta edrs väen vängällä yritä tutustua sellaisiin ihmisiin. Kaikki rakastuminen sun muut. On kohdallani tapahtunut hetkessä. En ole koskaan ihastunut ihmiseen jonka olisin tuntenut vaikka entuudestaan.

Itse olen monesti aluksi epävarma ja arkakin vähän kaiken suhteen. Sitten kun oppii tuntemaan toisen paremmin ja on luottamusta enemmän toiseen, keskustelu on paljon helpompaa ja luontevampaa. Tuntuu hyvältä olla toisen seurassa. Maltti on monesti hyvästä.

Silloin sitä lähentymistä syntyy paljon paremmin. Samalla, ehkä alkaa uskomaan, että toinen voikin olla se mieleinen jopa elämänkumppaniksi? Kaikki tämä vaatii sitä kemiaa ja halua ymmärtää toista ja uskoa hyviä asioita tapahtuvaksi yhdessä.

Uskoa ja luottamusta toiseen se vaatii paljon. Ja osuuko sellaista omalle kohdalle, se epäilyttää kaikista eniten ainakin itseä. Monet elää hetkessä miettimättä edes mitään suurempaa tulevasta. Ja siksi tällaiset jäävät monelta toteutumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen monesti aluksi epävarma ja arkakin vähän kaiken suhteen. Sitten kun oppii tuntemaan toisen paremmin ja on luottamusta enemmän toiseen, keskustelu on paljon helpompaa ja luontevampaa. Tuntuu hyvältä olla toisen seurassa. Maltti on monesti hyvästä.

Silloin sitä lähentymistä syntyy paljon paremmin. Samalla, ehkä alkaa uskomaan, että toinen voikin olla se mieleinen jopa elämänkumppaniksi? Kaikki tämä vaatii sitä kemiaa ja halua ymmärtää toista ja uskoa hyviä asioita tapahtuvaksi yhdessä.

Uskoa ja luottamusta toiseen se vaatii paljon. Ja osuuko sellaista omalle kohdalle, se epäilyttää kaikista eniten ainakin itseä. Monet elää hetkessä miettimättä edes mitään suurempaa tulevasta. Ja siksi tällaiset jäävät monelta toteutumatta.

Hienoa että olet uskaltanut luottaa muihin. Itse olin jo kasvanut jonkin verran siitä arkuudesta pois. Jotenkin taantunut takaisin siihen. Koin erittäin inhottavan tapahtuman vuosi sitten jossa minua haukuttiin ja arvosteltiin. Sen jälkeen en ole ollut enää oma itseni. Jotenkin luovuttanut.

• Anonyymi

En mä sua vihaa ja pidän susta t. yks draamakuningatar hesasta vaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oletko koskaan miettinyt, että kaikilla meistä ei ole tarvetta muodostaa toisesta mielipidettä etukäteen. Hän tuntuu hyvältä kun seisoo edessäni, katsoo silmiini ja sanoo jotain. Hänestä erkaneminen sattuu sydämeeni. Se riittää tässä vaiheessa.

Mulla on aikaa muodostaa ne mielipiteen hänestä irl ja ajan kanssa. Siihen asti nautin tunteesta minkä hän saa aikaan. Sillä ei ole mitään merkitystä onko hän kasvissyöjä vai ei, kannattaako kokoomusta vai ei, onko kärsivällinen vai ei, onko hauska vai ei, jne jne jne. Kaikki selviää aikanaan, jos meistä jotain tulee. En aio muodostaa hänestä mitään kuvaa ennen sitä.

• Anonyymi

No en ole miettinyt asiaa tuolta kannalta. Ihan viisaita ajatuksia nuokin.

Ap.

• Anonyymi

Tämä on hyvä, mielipide vai mielikuva, mielikuva yleensä myönteinen tällaisessa tapauksessa, kun kaikki yhteinen kokema tuntuu oman pään sisällä ja sydämessä mieleiseltä. Toisen sanat ja teot ruokkii tuntemusta. Silloin siinä tunteessa haluaa roikkua mukana.

Jotkut tyytyvät vähempäänkin, ruokkiakseen sitä hyvän olon tunnetta. Silloin ei tarvita edes sanoja, riittää se myönteinen tunne toisesta ja aistimukset toisesta. Odottaa jotain, mikä voisi tunnetta vielä syventää ja jää vain elämään sitä haaveilu aikaa toivoen hyviä asioita tapahtuvaksi.

Vaarana on aina se, että ei huomaa tai halua huomata (sokeus) niitä vähemmän mieleisiä seikkoja. Tilanteet voivat muuttua monestakin syystä, kyllästyminen toisen saamattomuuteen, löytää uusia ja mielestään parempia kokemia, suhtautuminen muuttuu kielteisemmäksi toista kohtaan.

Luonne-erot tai kokemus erot. Toisella voi olla paremmat lähtökohdat uusille kokemuksille, kun tarjontaa on enemmän (naiset vs. miehet). Parempi tarjonta myös tarjoaa mahdollisuuksia reakoida muutoksille paremmin. Tunteet ja tuntemus. Naiset näissä yleensä aktiivisempia.

Syystä että? Nainen kyllästyy helposti, jos asiat polkee paikallaan eikä etene ja haluaa muutoksia omaan tilanteeseen (aktivoituvat). Miehet tyytyvät olemassa olevaan helpommin (passivoituvat). Odottavat, että aika muuttaa tilanteen paremmaksi? Mitä tuskin tapahtuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei tulisi mieleenkään alkaa kirjoittamaan täällä kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Kaiken lisäksi kun tämä on ikävä palsta eikä chatti!

• Anonyymi kirjoitti:

Kaiken lisäksi kun tämä on ikävä palsta eikä chatti!

Tällain ihan sivusta ja mielenkiinnosta kysyn, että mitä varten palsta on mielestäsi olemassa?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tällain ihan sivusta ja mielenkiinnosta kysyn, että mitä varten palsta on mielestäsi olemassa?

Pure ikävöinti.Joko mennyttä tai uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, myös kuolleita voi ikävöidä. Purkaa tunnetta.
        Tietysti jos sattuu saamaan kontaktin niin voi muutaman jutun verran chättäillä, ei siis puolen vuoden joka päivästä chättäilyä kiitos!

• Anonyymi kirjoitti:

Tuli heti pari biisiä mieleen...
        Kaikilla ei onneksi tarvitse olla samat mielipiteet...

• Anonyymi

Ai niinku sellanen "jännä" jäynä että luulee kirjoittelevansa jonkun kanssa, mutta esitetään vaikka sen aviopuolisoa heh heh ja sit se luulee....

Eiku ei se luule mitään,kyllähän tuo feikki esitys "aviopuolisoiden" välinen keskustelu tuli ilmi jo 2018. Se että lähdin mukaan, ei tarkoita ettenkö tajunnut mitään.

• Anonyymi

Eikö näille oo jotain muuta paikkaa?

• Anonyymi

Olen saksittanut ja tykkäsin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe