Järkyttävä tulipalo

Anonyymi-ap

Vantaalla somaliperheestä kuoli äiti ja 4 lasta, palokunta sai heidät hengissä ulos talosta mutta liian myöhään,isä oli soittanut apua ja selvisi itse ulos, se tietysti hieman ihmetyttää ettei isä itse saanut perhettään aikaisemmin ulos jotta olisivat selviytyneet.Toivottavasti tulipalo ei johtunut mistään vuokranantajan laiminlyönnistä.

18

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vihervassarit saisi millään keinoin käännettyä tragediaa nykyisen hallituksen politiikan syyksi? Jauhojengin aikana tällaista ei olisi ollut mahdollista tapahtua.

      • Anonyymi

        Jos ukolla oli uusi vaimo katsottuna, ja entinen kiukutteli ?


    • Anonyymi

      Voi sentään, siinä meni lauma sossunelättiä

      • Anonyymi

        Mies sentään pelastui jatkamaan sukuaan.


    • Anonyymi

      Palo hälytin ei siis toiminut luukussa, hekamaista tekniikkaa?😲

      • Anonyymi

        Asukas vastaa palovaroittimesta itse, vuokranantaja 2024 1.1 alkaen, siirtymäaika 1 vuosi.


    • Anonyymi

      Eikö tää poliisin torvelo heti aluksi ilmottanut että ole tapahtunut mitään rikosta.

    • Anonyymi

      PAIKKA TUNNETUSTI VANTAAN SOSIAALI ALUETTA, ERÄÄN BUSSI FIRMAN 9 UUTTA DÖSÄÄ POLTTIVAT TOISEN BUSSI FIRMAN VARIKOLLA MUUTAMAVUOSI SITTEN LEHESSÄ MAINITULLA ALUEELLA.

    • Anonyymi

      Eikö olekkaan persujen syytä ?????

      • Anonyymi

        Tavallaan kyllä on koska raukat eivät olleet saaneet omakotitaloa, oli varmaan homma vielä kesken.


    • Anonyymi

      Samanlainen tapaus kuin vuosia sitte, saunan kiukaalla oli vaatteita, tulipalo tappoi vaimon ja lapset, ukko selvisi vastuitta...

    • Anonyymi

      5-7.10.2023 päivähoroskoopissa oli Rapu - perheen merkki

      tapaturma tapahtui yöllä 7-8

      8.10 on Leijona

      Sunnuntai
      Astrologin sana päivän ratoksi 8.10.

      Kuu liikkuu tänään Leijonassa, mihin päivän planeettauutiset jäävätkin.

      Päivän energiat ovat toisaalta leikkisät ja luovat, toisaalta dramaattiset. Perheelliset ihmiset jaksavat peuhata ja pelata jälkikasvunsa kanssa, ja rakastavaisilla tunteet leiskuvat niin hyvässä kuin pahassakin.

      Luovat ihmiset viihtyvät tänään konserteissa ja teatteriesityksissä. Ehkäpä joku väsää omia laulujakin.


      5 - kahden kesken
      6 - pien ryhmä
      7 - praktinen äly....

      ehkä oli takana onnellinen perheen kausi, joka koostui kolmesta päivähoroskooppi jaksosta
      tai sitten se ei ollut onnellinen
      kun voi kysyä, että riitelivätkö perheessä jäsenet keskenään?
      toisille Rapu on onnea ja toisille ei

      afrikkalaisten saunapalo ei ole ensimmäinen kerta, ymmärsin

      • Anonyymi

        päivähoroskooppi vaihtelee yhdestä kolmeen päivään ja nyt on meneillään pisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        päivähoroskooppi vaihtelee yhdestä kolmeen päivään ja nyt on meneillään pisin

        Rip

        amen


    • Anonyymi

      Perinteisesti tiedetää että tuli puhdistaa.

    • Anonyymi

      Olen kuullut tornihuhun että Suomussalmen hakataloilla olisi joku ulkomaalaistaustainen henkilö sytyttänyt nuotion olohuoneessa, toivottavasti ei vastaavanlainen kohellus tässä taustalla .

      • Anonyymi

        No jos saunassa on ollut poliisin mukaan ylimääräistä tavaraa niin eihän se syty ilman että kiuas on ollut kuuma!


    • Anonyymi

      Onpahan muuan ryysyläinen vähemmän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe