Olen ollut muutamia vuosia kyseisen laulajan facebook ystävä ja suunnitellut yhteistä tulevaisuutta. Hänen jätettyään Dannyn luulin suhteemme syventyneen ja koska hän pitää selvästi meistä vanhoista miehistä olin jo valmis kihlojen hankkimiseen. Eilen sain tietää hänen seurustelevan jonkun lääkärin kanssa ja siis pettävän minua koska ei kertonut tästä uudesta suhteestaan. Yritin eilen soittaa Erikalle monta kertaa mutta ei vastannut naikkonen puhelimeen eikä viesteihini ja nyt ei naurata.
JK Voitte katsoa facebook sivuiltani Erikan minulle lähettämiä kuvia.
Erika Vikman oli bluffia
10
595
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kavala tämä maailma.Itsekin Madonnan kanssa ajattelin aikoinani lyödä hynttyyt yhteen,että olis saanu bensarahaa renuun mutta ei onnistunut.Ja nyt se on leikellyt naamansakin siihen malliin piloille,että eihän tuota vois enään alle kahden promillen kännissä katella,tosin vois kai siltä kaljarahat saada...hmm,pitää vielä miettiä asiaa.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18045113J
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Erika saanut tietää että pahoinpitelit ex-vaimoasi.
- Anonyymi
Minulla on suhde Elvikseen. Väittävät Elviksen kuolleen, mutta oikeasti Elvis muutti Suomeen.
- Anonyymi
Ressu on kaikkien rakas, nuorison idoli, ja Kokkolan Kingsi...
- Anonyymi
Parisuhde väkivaltaa ja naapureiden uhkailua. Muistisairaalta anopilta huijasi rahaa. "Kokkolan viisain mies".
- Anonyymi
Erika on ihana ja salarakkaani, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Plastiikkakirurgi vois korjata vikmanin perää.
Nyt perä on sivuprofiililtaan pahasti LATTANA!
- Anonyymi
Minulla on suhde kokkolan poliisin erääseen naispuoliseen poliisiin,mutta paljastuikin että hän on mies no olihan se aikas ylläri mutta toisaalta..nykyäänhän kuulemma pitää olla monipuolinen joten:/
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381931 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1791915
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601260Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157