Syöpä havaittu

Millä te kestätte sen että lääkäri ilmoittaa että sulla on syöpä. Siitä on nyt noin pari viikkoa aikaa ja koko syövän tutkimiseen 2 kuukautta. En ole sinä aikana paljon pystynyt nukkumaan ja sen aikaa kun on hereillä niin takaraivossa hakkaa sana syöpä. Ei ole kivaa vaimonkaan kannalta,olemme olleet yhdessä 30 vuotta. Kyllä tämä on yhtä painajaista. Nyt kun olisi aikaa tehdä vaikka mitä kun olemme eläkkeellä. Vaimo lopetti työt vuoden alussa ja minä olen ollut jo muutaman vuoden. Tämmöiset kirjoittelut hiukan helpottaa olotilaa. Mutta ei millään tajua tätä asiaa. En polta tupakkaa,keskikaljaa viikonloppuisin ja salilla käynyt noin 35 vuotta. Tässäkö se kiitos näistä kaikista on.

22

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taudit vaan kehittyy tietyille ihmisille. Toiselle toinen ja toiselle joku muu.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­N­­y­m­­­f­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18045334K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sairaudet tulee ja ihminen ei niille mitään voi. Elämä vaan on sellaista.

      • Anonyymi

        Mene muualle kirjoittelemaan,pian alkaa tulla jotain uskonasioita. Ei mitään Jeesusta ole olemassakaan. Minullakaan ei ollut eikä ole nytkään minkäänlaisia vaivoja. Väsynyt olen koko ajan mutta johtuu kai siitä että mietin asiaa koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene muualle kirjoittelemaan,pian alkaa tulla jotain uskonasioita. Ei mitään Jeesusta ole olemassakaan. Minullakaan ei ollut eikä ole nytkään minkäänlaisia vaivoja. Väsynyt olen koko ajan mutta johtuu kai siitä että mietin asiaa koko ajan.

        Ihan totta ne ajatukset ottavat sinulta paljon energiaa siksi väsyt , oikeastaan tarvitsisit sen energian paranemiseen


    • Anonyymi

      Kyllä sellainen asia jokaista järkyttää , joten sehän on selvä että sitä ajattelee koko ajan, pitäisi vaan jotenkin saada ne ajatukset pois mutta se on niin helppo sanoa se kun tehdä. Mikä syöpä sinulla oli ja mitä sanoi lääkäri miltä se näyttää sinun kohdallasi ? Sillä moni syöpä potilas Sadaan myös hoidettua Kuntoon . Joten sinun tulisi ottaa yhteyttä lääkäriin ja sanoa että menee unetkin ajattelemisesta , niin voit saada jotain rauhoittavaa
      Juuri se pelko on kaikilla luulisin , tälläisessä tapauksessa ylinnä . Joten reagoit ihan normaalisti tilanteeseen nähden . Kunhan voisi auttaa jotenkin , tsemppiä sinulle

      • Anonyymi

        Vielä syövästäni. Kasvain painoi toista virtsaputkea niin paljon että oli pakko vetää katetri munuaisesta ulos ja nyt minulla on "kusipussi" sääressä yhdellä kiristettävällä kankaanpalalla kiinni. Kaksi hanaa olen jo ehtinyt rikkoa eli olen ns. kussut housuihini. Kerran yöllä sängyssä ja toisen keŕran Tyksin tuolille juuri kun olin lähtemässä pois. Mieltä ylentävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä syövästäni. Kasvain painoi toista virtsaputkea niin paljon että oli pakko vetää katetri munuaisesta ulos ja nyt minulla on "kusipussi" sääressä yhdellä kiristettävällä kankaanpalalla kiinni. Kaksi hanaa olen jo ehtinyt rikkoa eli olen ns. kussut housuihini. Kerran yöllä sängyssä ja toisen keŕran Tyksin tuolille juuri kun olin lähtemässä pois. Mieltä ylentävää.

        Sekin ottaa aikansa ennenkun oppii sen pussin kanssa elämään. Minun miehelläni oli myös sellainen ja kyllä aina välillä tuli vahinkoja sen kanssa.
        Mutta niistä ei välitetty pahemmasti joten se on sama monella potilaalla että tulee niitä pikku onnettomuuksia aina joskus


    • Anonyymi

      Minulla on 7cm pituinen kasvain jossain vatsalaukun takana. Sitä ei voi leikata pois ennenkuin sytostaatit alkavat vaikuttaa sen kokoon,jos alkavat. Kyllä tämä on yhtä helvettiä. En toivo tälläistä kenellekään. Jotkut ihmiset valittavat ihan pikkuasioistakin,tuntuu kipua siellä sun täällä. Mutta syöpä on sellainen sana että kyllä se kauhistuttaa.

      • Anonyymi

        Ihan niin aina kun joku tuttu saa tälläisen diagnoosin niin sitä kyllä ajattelee ettei valittele pikku vaivoista . Ei näitä diagnooseista kukaan ota vastaan ilman tuskaa , on se vaan niin painava diagnoosi. Eräs tuttu kyllä olimpäätyänyt ettei paranee ja meni yksin sairaalaan kun mies ei halunnut lähteä mukaan . Hänet leikattiin ja hän parani ayövästäö. Hän sanoi jälkeen päin että hön oli vaan päättänyt ettei tauti häntä ota , ja itse sanoi että se päätös oli niin vahva että luuli että se juuri auttoi häntä paranemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin aina kun joku tuttu saa tälläisen diagnoosin niin sitä kyllä ajattelee ettei valittele pikku vaivoista . Ei näitä diagnooseista kukaan ota vastaan ilman tuskaa , on se vaan niin painava diagnoosi. Eräs tuttu kyllä olimpäätyänyt ettei paranee ja meni yksin sairaalaan kun mies ei halunnut lähteä mukaan . Hänet leikattiin ja hän parani ayövästäö. Hän sanoi jälkeen päin että hön oli vaan päättänyt ettei tauti häntä ota , ja itse sanoi että se päätös oli niin vahva että luuli että se juuri auttoi häntä paranemaan

        Hei, eikös se Jeesusta jo pelkkänä aiheena pelkäävä heppu nyt vielä sännännytkään tähän kommentoimasn, kuinka ihan on mielikuvitusta tuollaiset päätökset sun muut?

        Kyllä nyt pitäisi äkkiä tähänkin jonkun oikean totuuden äärellä olevan julistaa mielipiteensä - eikun tarkoitan tietenkin että totuutensa.


    • Anonyymi

      Vielä lisää. Lääkäri ei tiedä itsekään saadaanko äijä pelastettua. Antoi minulle jotain rauhoittavaa lääkettä mutta ei sellaisia voi syödä. Menee nuppi ihan sekaisin,ei voinut ulos lähteä kun ei meinaa jalat pitää.

    • Anonyymi

      Tiedän että kaikki kusipäät alkavat vastailemaan mutta onko teillä pahanlaatuista syöpää. Kukaan muu kuin syöpäpotilas ei voi tietää näistä asioista.

    • Anonyymi

      Onko muita kenellä on sarkooma. Voisi jutella asiasta.

    • Anonyymi

      Niin se taitaa olla. Onneksi tänä päivänä Suomessa lääketiede kehittyy huimaa vauhtia.

    • Anonyymi

      Usko lääketieteeseen? Monelta se usko loppui kahden metrin eristysetäisyyteen. Siihen, josta doctor evil eli Dr. Fauci niin pontevasti rummutti ja todisti sen pelastavan loputkin koronalta. Tänään hän muuten kertoo, ettei muista, mistä tuo kaksi jaardia oikein pullahti keskuteluihin. Paikkansa se ei kuitenkaan pidä.
      Pitääkö tämä tieto paikkansa syövistä?
      https://t.me/DUMBSandCloning/505301
      Dr Lee Merritt : “Doctors around the world are showing that cancer is intracellular parasites”😳
      “If you look at cancer under a light microscope, its essentially indistinguishable from parasite egg sacs”
      Is that why they tried so hard to shut down Ivermectin and other anti-parasitics during #Covid?
      Should we be looking at cancer in a different way? Is cancer related to parasites, worms or fungus?
      Pontevasti lääketeollisuus sitä painaa pois kaikkialta, vaikka vertailevia tutkimuksia sen tehosta on tuhansittain. Ja elävää käytöntöä löytyy islamistisista maista, joissa lääketeollisuudella ei ole vielä samaa asemaa, kuin täällä Lännessä.

      • Anonyymi

        Voi hyvä Sylvi näitä etsijöitä jotka aina löytävät asialle tukea salaiitto teorioista


    • Anonyymi

      Nko hoidosta sanottu mitään , että mitkä mahdollisuudet on ?
      Ymmärrän hyvin ajatuksesi asiasta, mutta nykyisin kyllä niin moni syöpä saadaan aisoihin .joten älä kadota itseäsi niiden pahojen ajatuksien maailmaan , sillä kun antaa niille vallan niin stressaat itseäsi ainoastaan ja voit huonommin . Tiedän tunteen pelosta sillä olen kokenut sen itse 40 vuotta sitten , leikkaus ja tulin terveeksi . Mutta aika ennen leikkausta oli kamalaa , pelko ja epätoivo valtasi mielen. .

      • Anonyymi

        Täytyy vaan yrittää. Olen tainnut kirjoitella tänne monet jutut mutta ei ne paljon helpotusta tuo


    • Anonyymi

      On se varmasti kamala saada sellainen tieto , sen ymmärtää , mutta muista että nykyisin saadaan niin moni syöpää kärsivä paranemaan joten toivoa on. Minun ystäväni sai sen tuomion kolme viikkoa sitten ja sanoi Atte pimeäksi meni kaikki eikä halua puhua kenkään kanssa miettii asiaa koko ajan.
      Niin että sitä kärsii ystävätkin ympärillä jotka ainoastaan vaan haluaisivat että ihminen saataisiin parannettua . Ajatuksen voima on suuri, ja kun ihminen pystyisi tälläisessä tilanteessa kanavoidaan aivoansa pois niistä stressaavasta ajatuksista , mutta se ei ole helppoa kenellekkään , toivon mukaan saat hoitotoimiin joka auttaa.

    • Anonyymi

      Teet nyt niin kuin sanotaan ja osallistut syöpähoitoihin. Syövästä selviytyy, hoidot ovat kovasti kehittyneet ja niihin on tullut hyvät täsmälääkkeet. mm. miesten eturauhassyövässä on hyvät hoitoennusteet. Kannattaa pitää myös yleiskunto hyvänä, siis liikkua ja syödä monipuolisesti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe