Millaisia periaatteita sinulla on?

ja oletko hyvä pitämään niistä kiinni?

21

428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en liiku mihinkään. Naisen on tultava mun luokse ja toteltava

• Anonyymi

Sulla tuskin on naista. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla se " :)" mies😂

• Anonyymi kirjoitti:

No huh huh. Oletko kenties väkivaltainen myöskin?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­­N­­­y­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­N­­y­m­f­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18045418F

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Minulla on periaate että jos alan naisen omaksi niin olen vain hänen omansa loppuelämäni. Pidän aika hyvin kiinni periaatteestani. En vehtaa muiden kanssa vaikka en ole hänen omansa enkä katsele mitään kuvia toisista ym. Tämä olisi vielä helpompaa jos olisin hänen kanssaan.

• Anonyymi

Tämä oli aika söpöä. Mulle kelpaisi mies tuollaisilla periaatteilla.

• Hieno periaate sinulla.

• Anonyymi

Luota aina omaan intuitioon.

• Tämä pätee sillä oletuksella, että on hyvin intuitiivinen. Kaikki eivät ole sellaisia.

• Kellekään ei saa tehdä pahaa.

• Hyvä periaate.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Hyvä periaate.

Do no harm, but take no shit. Siinä niin kuin kokonaisuudessaan.

• Anonyymi

1. Naista ei kunnioiteta 😉

• Miksi moinen periaate?

• Anonyymi

Elämä on opettanu että ei kannata antaa säälipisteitä ja armoo ihmiselle joka kohtelee huonosti, jos hän ei mitenkään näe että hän olisi jotain väärää tehnyt.

Kokemuksesta oon oppinu et jos säälii ja antaa armoo, joutuu uudelleen ja uudelleen sen ikävän kohtelun kohteeksi.

Ihminen voi muuttua, mutta se vaatii sitä että se todella ymmärtää mitä vahinkoa aiheuttanut ja todella tuntee siitä syyllisyyttä ja katumusta.

Ihminen joka kokee että hän ei tehny mitään, toisen vika kaikki. Se toistaa teon. Esim. Naista hakkaava lyö uudelleen ja uudelleen jos ajattelee että no naisen vika. Mitäs hymyili kaupan kassalle ja tervehti mun silmieni edessä.

Mun ajattelua siis on et jos mut on laitettu kärsiin syyttömänä ja mulle tehty pahaa, välit katkon. Ja välit ei korjaannu ennen kuin näen todellista katumusta joka on tae siitä että mua ei samoin ko. Henkilö enää koskaan kohtele jos päästän takas lähelleni.

Elämä on kuitenkin opettanu että ne jotka pystyy pahaa tekeen, niillä harvoin toimii omatunto ja syyllisyydentunto. Eli todellista katumusta ei tule näkymään. Mä olen syyllinen ja ansainnu kaiken mutta silti kovasti pitäs ottaa takas ja yrittää uudellleen suhdetta? Joo ei! Ei ikinä!

T: Karoliina

• Kuulostaa siltä, että sinulla on kokemusta huonosta kohtelusta?

• Kyllä 🙂, minulla on periaatteita tai arvoja, eivät ne tosin ole kiveen hakattuja

• Niinpä. Asiat ovat toisinaan myös tilannekohtaisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5324
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3885
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2810
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      214
      1091
    Aihe