ja oletko hyvä pitämään niistä kiinni?
Millaisia periaatteita sinulla on?
21
416
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en liiku mihinkään. Naisen on tultava mun luokse ja toteltava
- Anonyymi
Sulla tuskin on naista. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla se " :)" mies😂
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh. Oletko kenties väkivaltainen myöskin?
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18045418F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minulla on periaate että jos alan naisen omaksi niin olen vain hänen omansa loppuelämäni. Pidän aika hyvin kiinni periaatteestani. En vehtaa muiden kanssa vaikka en ole hänen omansa enkä katsele mitään kuvia toisista ym. Tämä olisi vielä helpompaa jos olisin hänen kanssaan.
- Anonyymi
Tämä oli aika söpöä. Mulle kelpaisi mies tuollaisilla periaatteilla.
- Anonyymi
Luota aina omaan intuitioon.
Kellekään ei saa tehdä pahaa.
Mu5tasydän kirjoitti:
Hyvä periaate.
Do no harm, but take no shit. Siinä niin kuin kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
1. Naista ei kunnioiteta 😉
- Anonyymi
Elämä on opettanu että ei kannata antaa säälipisteitä ja armoo ihmiselle joka kohtelee huonosti, jos hän ei mitenkään näe että hän olisi jotain väärää tehnyt.
Kokemuksesta oon oppinu et jos säälii ja antaa armoo, joutuu uudelleen ja uudelleen sen ikävän kohtelun kohteeksi.
Ihminen voi muuttua, mutta se vaatii sitä että se todella ymmärtää mitä vahinkoa aiheuttanut ja todella tuntee siitä syyllisyyttä ja katumusta.
Ihminen joka kokee että hän ei tehny mitään, toisen vika kaikki. Se toistaa teon. Esim. Naista hakkaava lyö uudelleen ja uudelleen jos ajattelee että no naisen vika. Mitäs hymyili kaupan kassalle ja tervehti mun silmieni edessä.
Mun ajattelua siis on et jos mut on laitettu kärsiin syyttömänä ja mulle tehty pahaa, välit katkon. Ja välit ei korjaannu ennen kuin näen todellista katumusta joka on tae siitä että mua ei samoin ko. Henkilö enää koskaan kohtele jos päästän takas lähelleni.
Elämä on kuitenkin opettanu että ne jotka pystyy pahaa tekeen, niillä harvoin toimii omatunto ja syyllisyydentunto. Eli todellista katumusta ei tule näkymään. Mä olen syyllinen ja ansainnu kaiken mutta silti kovasti pitäs ottaa takas ja yrittää uudellleen suhdetta? Joo ei! Ei ikinä!
T: Karoliina Kyllä 🙂, minulla on periaatteita tai arvoja, eivät ne tosin ole kiveen hakattuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739