Onko mitään hyvää?

Anonyymi-ap

Onko meillä täällä Konnevedellä mitään hyvää?Onko asioita, mistä olla kiitollinen?

15

1354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy ajankanssa miettiä,otettava neuvoa antavat molemille jaloille,jos keksisin, näin äkkiä ei tule mitään mieleen.

• Anonyymi

Älä hyvä ihminen sitä tällaisesta sontatunkiosta kysele, kyllä se hyvä ja kaunis on ihan
      itse etsittävä niin omasta itsestä kuin ympäristöstäkin. Löydettävä ja ymmärrettäväkin, ja se vaatii vaivaa mutta myös palkitsee löytäjänsä. :)
      -Positiivisin aktivistiterveisin.

• Anonyymi

Meillä on hyvät naapurit. Laukaa, Äänekoski, Rautalampi, Hankasalmi, Vesanto. Lisäksi Konnevedeltä on helppo lähteä muualle. Hyvä asia on myös se että meitä Konneveteläisiä on niin vähän!!!!!!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä!!!!!!!!

• Anonyymi

Ja toivottavasti liitytään mahdollisimman nopeasti vaikkapa Äänekosken. Pitää olla hölmö jos puoltaa pienen kunnan pysymistä itsenäistä, turhaa porukkaa kunnassa töissä liikaa??

• Anonyymi

Se on täysin omasta asenteesta kiinni. Joillekin ihmisille mikään ei ole hyvää, aina on valittamisen aihetta. Minä olen oikein tyytyväinen elämääni Konnevedellä.

• Anonyymi

Katoava kansanlaji !

• Anonyymi

Konnevedellä on paljon hyvää, sehän on aivan omasta asenteesta kiinni. On luonto, rauha, koti, hyvät palvelut ja yhteishenki. Jos keskittyy negatiiviseen niin näet pelkkää negatiivista. Itse sen sijaan keskityn olemaan kiitollinen ja läsnä sille tärkeimmälle, eli perheelle ja omalle elämälle.

• Anonyymi

Ei nyt tule mieleen mitään hyvää

• Anonyymi

Onko hyvännäköisiä naisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kylä täynnä ja kaikki valmiita irtosuhteisiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä MIKA, siellä VIKA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei kylältä natsaa niin sitten syrjäkyliltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvännäköisiä naisia ja miehiä pilvinpimein. Kaikki ovat kauniita ihmisiä, se on tuulessa
        kieppumaton fakta. <3

• Anonyymi

Käynti optikolla auttaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe