Tekisi mieli traktoria. Tekeekö noillta zetoreilla jotain muutakin kuin yötäpäivää remonttia?
Jatkanko katselua vai katselenko jotain muuta?
Zetor traktorit
3
511
Vastaukset
- Anonyymi
Terve. Jos löytää sellaisen johon on tehty öljyhuollot ajallaan ja muutenkin pijetty "ihmisiksi" niin ei ole huono vaihtoehto 70-80 luvun zetorit hyvä vaihtoehto ja varaosia löytyy hyvi Zekkiläinen tekee hyviä tuotteita. Kahtele ja koeaja. Kytkin vaihteet ja nostolaite. niiden toiminta tärkeää. Eikä savuta kylymänä eikä lämminnä. Onnea matkaan käytä aikaa ja valihe hyvä--Jarrujen kanssa kyllä pärjää ja heleppo korjata..
- Anonyymi
Oisko nuo Volvo Buster 400 ja 320 joita nyt torissa ja Nettikoneessa muuvan tarjolla? Itse ostin toissa viikolla 400 Busterin
- Anonyymi
Turvaohjaamo olisi hyvä olla jos esim. nuoriso sillä ajelee ja on se suojana noille hallintalaitteille. Eivät ole alttiina lumelle ja vedelle..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742