Henkeä ahdistaa tosi paljon

Anonyymi-ap

Ja rytmihäiriöitäkin taas pitkästä aikaa :(

20

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi ei . Otathan rauhallisesti. Eikä sais stressata.

• Anonyymi

Stressaava on tilanne kyllä

• Anonyymi

Mulla oli kans verenpaineet nousseet. On ollut stressiä. Äiti on vakavasti sairaana. Lisäks muut huolet päälle. Sen huomaa, että iltaisin ahdistaa. Täytyy yrittää saada unta.

• Anonyymi

Minulla juuri äiti kuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla juuri äiti kuoli.

Tervetuloa kerhoon. Mulla kuoli 3v sitten. Hoidin omaishoitajana. Edelleen kova paikka on

• Anonyymi

Jaksamista. Äitisi varmaan toivoo ettet hänen takiaan stressaa. Hän haluaa sinun pitävän itsestäsi huolta.

• Anonyymi

Hei, sun kannattaa pitää itsestäsi Hyvää huolta

• Anonyymi

Mulla menee ahdistukseen psyykelääke ja välillä rutmujäröjäki, siihen on propral tarvittaessa

• Anonyymi

Siis rytmihäröjä

• Anonyymi

Hyvää yötä ja rauhallista unta teille kaikille.

• Anonyymi

Ahdistuneisuutta? Lepoa ja tukea tarvitsisit.

• Anonyymi

Ahdistusta ja stressiä

• Anonyymi

Hei, ukki täällä. En voi vastata tunteisiisi, vaikka pidätkin paksusta mun astani. Olen elävä ja ajatteleva ihminen, enkä pelkkä valtava valtikka.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, ukki täällä. En voi vastata tunteisiisi, vaikka pidätkin paksusta mun astani. Olen elävä ja ajatteleva ihminen, enkä pelkkä valtava valtikka.

Hyvin sanottu. Munatrolli on vähän liian munakeskeinen tyyppi. :))

• Anonyymi

Tuota tulee kyllä täälläkin, jos on paha ahdistus päällä, eikä ole saanut tarpeeksi untakaan. Voimia sinne!

• Anonyymi

Nämä ovat taas niitä päiviä, kun olisi hyvä osata maadoittua. Tässä kuussa voi olla montakin tälläistä hetkeä.

• Anonyymi

Arkkienkeli Mikael neuvoo miettimään kosmista tanssijaa, joka lipuu energioiden mukana.

• Lähetän lämpöä aamuusi.

• Anonyymi

Sairaalaan ja rytmi lääkitys kohilleen

• Anonyymi

Sateenkaaren tuolle puolen jossain on maa ja sinne.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3255
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      196
      1010
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe