Haluat vain tulla tunnistetuksi

Anonyymi-ap

Et kaivatullesi vaan jollekin muulle. Jotenkin ilkeää

16

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän järkeä siinä olisi? Olen kyllä huomannut, että täällä joku heittelee verkkoja vähän joka suuntaan.;)

• Anonyymi

Sinäkö niitä heittelet? Ja huomenta. Tuli herättyä.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­­N­­y­­m­­f­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18045604N

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei vaan vain kaivatulleni.

• VY

Minulta on kielletty tunteminen. En saa enää kaivata, koska EN TIEDÄ kuka minua kielsi. Jos on pieninkään mahdollisuus, että sen kiellon langetti kaivattuni, niin en ota enää riskiä asian suhteen. En halua tunkea kenenkään elämään väkisin.

• Anonyymi

Kuka kielsi ja missä? Täälläkö?

• Anonyymi

Ei täällä kirjoitettuihin asioihin voi luottaa, että se on sinulle tarkoitettu, jollei ole selvästi tunnisteita tai asiayhteyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kirjoitettuihin asioihin voi luottaa, että se on sinulle tarkoitettu, jollei ole selvästi tunnisteita tai asiayhteyttä.

No sepä se onkin, kun asiayhteys löytyy ainakin joltain osin ja kaikki merkit irl viittaa siihen, että minua ei kaivata.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No sepä se onkin, kun asiayhteys löytyy ainakin joltain osin ja kaikki merkit irl viittaa siihen, että minua ei kaivata.

Täällä usein käy niin, koska joillakin on tapana alkaa matkia muita ja saada sillä tavalla uskomaan ja ajattelemaan, että se on jonkun muun kirjoittama. Asioita ja sanoja, ilmaisua jne kirjaimista lähtien kaikkea matkitaan ja annetaan ymmärtää sen olleen joku muu kirjoittaja. Parasta olisi saada yhteys suoraan siihen, kenelle on asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä usein käy niin, koska joillakin on tapana alkaa matkia muita ja saada sillä tavalla uskomaan ja ajattelemaan, että se on jonkun muun kirjoittama. Asioita ja sanoja, ilmaisua jne kirjaimista lähtien kaikkea matkitaan ja annetaan ymmärtää sen olleen joku muu kirjoittaja. Parasta olisi saada yhteys suoraan siihen, kenelle on asiaa.

Niin olisi, mutta jos tosiaan on pienikin riski, että kaivattuni pitäisi minua sekopäänä ja hulluna ahdistelijana, niin arvaapa kaksi kertaa otanko sellaista riskiä? En ota.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin olisi, mutta jos tosiaan on pienikin riski, että kaivattuni pitäisi minua sekopäänä ja hulluna ahdistelijana, niin arvaapa kaksi kertaa otanko sellaista riskiä? En ota.

Miksi kukaan luulisi sellaista, jos kerran tai pari ottaa yhteyttä jonkin asian merkeissä? Ei niin miksikään. Voit lähestyä sitä jonkin sellaisen asian kanssa, mikä ei aiheuta minkäänlaisia luuloja sekopäisyydestä.

• Anonyymi

Vain kaivatulleni haluan olla näkyvä, koska olisi tärkeää asiaa.

• Anonyymi

miten niin jollekin muulle?
      miksi ihmeessä?
      ilkeää on ihan
      joku muu
      asia..

• Anonyymi

Jotenkin tuntui, että hän sitä ( snä) teet. Jos kirjoittaa niin sitä tarkoittaa.

• Anonyymi

Muistakaapa pidättäytyä kirjoittamasta ihan mitä tahansa.

• Minä linkkasin tähän linkin, joka on poistettu. Tuon linkin takana olevia sanoja käytin omassa kommentissani.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3215
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2739
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe