Haluat vain tulla tunnistetuksi

Anonyymi-ap

Et kaivatullesi vaan jollekin muulle. Jotenkin ilkeää

16

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän järkeä siinä olisi? Olen kyllä huomannut, että täällä joku heittelee verkkoja vähän joka suuntaan.;)

• Anonyymi

Sinäkö niitä heittelet? Ja huomenta. Tuli herättyä.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­­N­­y­­m­­f­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18045604N

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei vaan vain kaivatulleni.

• VY

Minulta on kielletty tunteminen. En saa enää kaivata, koska EN TIEDÄ kuka minua kielsi. Jos on pieninkään mahdollisuus, että sen kiellon langetti kaivattuni, niin en ota enää riskiä asian suhteen. En halua tunkea kenenkään elämään väkisin.

• Anonyymi

Kuka kielsi ja missä? Täälläkö?

• Anonyymi

Ei täällä kirjoitettuihin asioihin voi luottaa, että se on sinulle tarkoitettu, jollei ole selvästi tunnisteita tai asiayhteyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kirjoitettuihin asioihin voi luottaa, että se on sinulle tarkoitettu, jollei ole selvästi tunnisteita tai asiayhteyttä.

No sepä se onkin, kun asiayhteys löytyy ainakin joltain osin ja kaikki merkit irl viittaa siihen, että minua ei kaivata.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No sepä se onkin, kun asiayhteys löytyy ainakin joltain osin ja kaikki merkit irl viittaa siihen, että minua ei kaivata.

Täällä usein käy niin, koska joillakin on tapana alkaa matkia muita ja saada sillä tavalla uskomaan ja ajattelemaan, että se on jonkun muun kirjoittama. Asioita ja sanoja, ilmaisua jne kirjaimista lähtien kaikkea matkitaan ja annetaan ymmärtää sen olleen joku muu kirjoittaja. Parasta olisi saada yhteys suoraan siihen, kenelle on asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä usein käy niin, koska joillakin on tapana alkaa matkia muita ja saada sillä tavalla uskomaan ja ajattelemaan, että se on jonkun muun kirjoittama. Asioita ja sanoja, ilmaisua jne kirjaimista lähtien kaikkea matkitaan ja annetaan ymmärtää sen olleen joku muu kirjoittaja. Parasta olisi saada yhteys suoraan siihen, kenelle on asiaa.

Niin olisi, mutta jos tosiaan on pienikin riski, että kaivattuni pitäisi minua sekopäänä ja hulluna ahdistelijana, niin arvaapa kaksi kertaa otanko sellaista riskiä? En ota.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin olisi, mutta jos tosiaan on pienikin riski, että kaivattuni pitäisi minua sekopäänä ja hulluna ahdistelijana, niin arvaapa kaksi kertaa otanko sellaista riskiä? En ota.

Miksi kukaan luulisi sellaista, jos kerran tai pari ottaa yhteyttä jonkin asian merkeissä? Ei niin miksikään. Voit lähestyä sitä jonkin sellaisen asian kanssa, mikä ei aiheuta minkäänlaisia luuloja sekopäisyydestä.

• Anonyymi

Vain kaivatulleni haluan olla näkyvä, koska olisi tärkeää asiaa.

• Anonyymi

miten niin jollekin muulle?
      miksi ihmeessä?
      ilkeää on ihan
      joku muu
      asia..

• Anonyymi

Jotenkin tuntui, että hän sitä ( snä) teet. Jos kirjoittaa niin sitä tarkoittaa.

• Anonyymi

Muistakaapa pidättäytyä kirjoittamasta ihan mitä tahansa.

• Minä linkkasin tähän linkin, joka on poistettu. Tuon linkin takana olevia sanoja käytin omassa kommentissani.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5324
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3885
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2810
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      214
      1091
    Aihe